Gå til innhold

Stor eksplosjon i Oslo


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Nrk snakker de om at det kansje er hevn for Bin Laden

Det syntes jeg ikke høres helt sansynlig ut.. Hvorfor skal man man bombe Oslo for å hevne Bin Laden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

dette høres mistenkelig mye ut som Al Quida altså!!

Mnja, jeg er ikke helt sikker.. Om det er dem så burde uansett en bekreftelse dukke opp ganske raskt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har politikerene bedt om selv. Jeg skjønner ikke hvorfor Mullah Krekar ikke er sendt ut for lenge siden...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Norges 9/11.

Dette er tragisk men det er idiotisk og sammenligne det med hva som skjedde 11 September i 2001

og man vet jo enda ikke om dette var terror. Men det virker veldig som terror

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra hvor langt unna skadene forekommer må det ha vært en kraftig eksplosjon. Fra bildene på sendingen til NRK så ser det ut som en eksplosjon inne ei hjørnet på et av regjeringsbyggene.

Ser det er fler andre som nevner bilbomber, b.l.a. at det også skal ha eksplodert i Stortingsgata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syntes jeg ikke høres helt sansynlig ut.. Hvorfor skal man man bombe Oslo for å hevne Bin Laden?

Si det. Nå nevner de ubekreftet ny bombe i regjeringsgata. Stigende trusselbilde

Kan være gass eksplosjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når man tror innførsel av hundretusenvis av ikke-vestlige på én generasjon vil gå seg til.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får raskt nok vite hva som faktisk har skjedd. Akkurat nå håper jeg bare at så få som mulig er alvorlig skadd.

Sitter og ser på NRK og forstår ikke helt det jeg ser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

"Beklager" å si det, men kanskje på tide at vi sortere ut hvem som er i landet vårt.

Mennesker av germansk eller samisk herkomst står nok ikke bak skal jeg tro. :filer:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når man tror innførsel av hundretusenvis av ikke-vestlige på én generasjon vil gå seg til.

Kanskje de på toppen ENDELIG forstår konsekvensene av at "vi" har sluppet mange inn

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes de som allerede har begynt å legge skyld på alt fra rød/grønne og Mulla Krekar bør ta å dempe seg.

Det er muligens mange mennesker som er drept i dag og det er respektløst å prøve å mele deres egne standpunkter i en slik situasjon.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker av germansk eller samisk herkomst står nok ikke bak skal jeg tro. :filer:

Var vel heller ikke dem jeg siktet til. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

dette høres mistenkelig mye ut som Al Quida altså!!

Nåja, virker litt for amatørmessig og ikke likt de tidligere angrepene til Al Qaeda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de på toppen ENDELIG forstår konsekvensene av at "vi" har sluppet mange inn

Det er ikke bekreftet at det er terror enda. Er også nevnt gasseksplosjon

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...