Gå til innhold

Hvordan få større pupper


Gjest 14

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 14(snart 15) som vil ha større pupper. Jeg har veeldig små ( 70a- ) og det får meg til å føle meg som en 11 åring og stygg og ingen vil vere med meg. Jeg går alltid med løse topper så ingen kan se hvor små pupper jeg har. Men når jeg skal til syden kan jeg ikke gå med store hettegensere. :( Jeg tenker på det hver dag hele tiden, og jeg har veldig dårlig selvtillit.

Er det noen måter å få større pupper på uten silikon (er ikke gammel nok til det)??

Bare 70b hadde jeg vert sykt fornøyd med.:)

Untatt å vente flære år til de er ferdig utviklet som jeg tror egentlig de desverre er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg er en jente på 14(snart 15) som vil ha større pupper. Jeg har veeldig små ( 70a- ) og det får meg til å føle meg som en 11 åring og stygg og ingen vil vere med meg. Jeg går alltid med løse topper så ingen kan se hvor små pupper jeg har. Men når jeg skal til syden kan jeg ikke gå med store hettegensere. :( Jeg tenker på det hver dag hele tiden, og jeg har veldig dårlig selvtillit.

Er det noen måter å få større pupper på uten silikon (er ikke gammel nok til det)??

Bare 70b hadde jeg vert sykt fornøyd med.:)

Untatt å vente flære år til de er ferdig utviklet som jeg tror egentlig de desverre er.

Du er neppe ferdig utviklet, bare så det er sagt.

Større pupper kan aldri gi deg bedre selvtillit. Selvtillit er noe som skapes i hodet ditt, det er tankene du har om deg selv. Selvtillit øker når du tenker positivt, og tar i mot positive ting som andre sier til deg.

Du kan prøve å ta armhevinger for å bygge opp brystmuskelen. Hvis du er veldig tynn kan du prøve å spise litt ekstra mat, pupper er for det meste fett.

Ta på deg bikinien og vær stolt over deg selv! Utrolig trist å høre at velskapte unge jenter skjuler seg i store klær fordi de tror det er noe "feil" med dem. Du er helt normal og vakker! :klemmer:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applestore

Du er enda under utvikling, bare vent, det kommer sikkert noe mer snart :) Det finnes ingen annen måte enn silikon for å gjøre puppene større på, ikke meg bekjent hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du har jo såvidt begynt å utvikle deg. Fullt mulig du beholder samme størrelse, men like stor sannsynlighet at du eser ut både 1-2-3 størrelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angel

Kjære deg.

Du er så ung enda. Verken puppene dine eller omkretsen rundt kroppen din er ferdig utviklet. (A-en betegner puppene. 70 betegner størrelsen rundt kroppen der bh-stroppen sitter.) Det er normalt å ha A70 når man er bare 14-15.

Vet du at det ser penere ut og kle seg etter den kroppen man har enn å skjule den med store klær? Dette gjelder både dem som vil skjule at dem er tjukke og tynne / har store el små bryster.

På Lindex og i undertøysforretninger finnes det noe som heter BH-innlegg, som du kan legge inni BH-en du allerede har. Da ser brystene større ut. Det er maaaange jenter som gjør det. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg silikoninnlegg til BH'n da. Venninna mi har like små pupper, og jeg har såvidt litt større enn hu, men det går helt greit. Bruk singleter, bikinier og det du vil, ingen som bryr seg lengre enn til nesetippen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvordan det er i norge nå, men i england kan man kjøpe Bher som "forstørrer" puppene 2 størrelser. Aner ikke om det fynker eller er komfortabelt, men sjekk om de har det der du bor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest P-pille

Hei jeg er en jente på 14(snart 15) som vil ha større pupper. Jeg har veeldig små ( 70a- ) og det får meg til å føle meg som en 11 åring og stygg og ingen vil vere med meg. Jeg går alltid med løse topper så ingen kan se hvor små pupper jeg har. Men når jeg skal til syden kan jeg ikke gå med store hettegensere. :( Jeg tenker på det hver dag hele tiden, og jeg har veldig dårlig selvtillit.

Er det noen måter å få større pupper på uten silikon (er ikke gammel nok til det)??

Bare 70b hadde jeg vert sykt fornøyd med.:)

Untatt å vente flære år til de er ferdig utviklet som jeg tror egentlig de desverre er.

P-piller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det blir sagt over, trenger ikke puppene dine være ferdig utvokst. Fra jeg var 14 år, og til i dag som 21-åring har jeg gått fra str. 75B til str. 80F. Jeg var dessuten tidlig ute med både behåring, mensen, pupper og alt det der. Puppene holdt seg forholdsvis små på ungdomsskolen, men fra midten av vgs og til nå har de, som du ser, skutt fart.

Ellers er det flere typer innlegg o.l man kan bruke, som kan få brystene til å se litt større ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en kvinne med små pupper til en annen: det går helt fint, og du er fin likevel! :)

Jeg har alltid, ALLTID, hatt små pupper! Jeg fylte knapt nok ut en 70A før, hadde problemer med å finne BH-er som passet fordi cupen alltid var for stor. Ikke alltid like gøy å gå med 70 når jeg egentlig burde hatt 75, men passet ikke cupen kunne jeg like gjerne gå uten BH. Jeg har alltid gått med push-up fordi jeg følte meg flat uten.

MEN: selv om jeg kanskje er litt flatbrystet, har det ingenting å si for selvtilliten min i det store og hele. Din femininitet er ikke bestemt av størrelsen din foran, men hvordan du oppfører deg, kler deg, osv. :) Og tenk: du kan gå med ganske drøye utringninger uten at du ser tacky ut, du slipper å få vondt i brystene når du løper, du får aldri hengepupper, du får aldri vondt i ryggen, og du vet at menn liker deg for den du er og ikke puppene dine.

... og det funker ikke på alle, men p-piller gjorde susen for meg! Da jeg fikk meg kjæreste fant jeg ut at det var på tide å bruke p-piller, og nå har jeg gått opp til 70B. Jeg er ikke helt sikker på om det bare er ekstra hormoner, mulig det har fått litt hjelp av ekstra appetitt og 1-2 ekstra kilo... Men uansett: kjæresten min likte meg da jeg hadde bittebittesmå pupper også.

Du er bare 14, så du har fortsatt god tid til å finne ut om puppene dine blir større. Og hvis de ikke blir det, så er det ikke krise det heller. Det er kvalitet, og ikke kvantitet som teller ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du har ingenting å bekymre deg for! Husker hvordan det var i garderoben på skolen å ha små pupper! og i skolegården... Jeg hadde ikke pupper i det hele tatt og kjøpte disse 65aa som de hadde på lindex den gangen. Plutselig på slutten av ungdomsskolen, begynnelsen av vgs begynte de å vokse! Nå må jeg kjøpe bh på nettet fordi jeg fortsatt er tynn og bruker 60E... Så tror ikke du skal bekymre deg;) Jeg syns faktisk det er litt kjipt for jeg føler jeg må bruke bh, så er ikke alle klær jeg kan bruke og ikke alle klær som ser fine ut på meg fordi det som vil sitte fint under puppene ikke går over puppene.. Vær stolt over kroppen din som den er og ikke vær redd for å bruke bikini! Du ser helt sikkert flott ut:) eventuelt får du kjøpe deg sånne silikoninnlegg, men jeg vil heller anbefale deg å være stolt over det du har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en kvinne med små pupper til en annen: det går helt fint, og du er fin likevel! :)

Jeg har alltid, ALLTID, hatt små pupper! Jeg fylte knapt nok ut en 70A før, hadde problemer med å finne BH-er som passet fordi cupen alltid var for stor. Ikke alltid like gøy å gå med 70 når jeg egentlig burde hatt 75, men passet ikke cupen kunne jeg like gjerne gå uten BH. Jeg har alltid gått med push-up fordi jeg følte meg flat uten.

MEN: selv om jeg kanskje er litt flatbrystet, har det ingenting å si for selvtilliten min i det store og hele. Din femininitet er ikke bestemt av størrelsen din foran, men hvordan du oppfører deg, kler deg, osv. :) Og tenk: du kan gå med ganske drøye utringninger uten at du ser tacky ut, du slipper å få vondt i brystene når du løper, du får aldri hengepupper, du får aldri vondt i ryggen, og du vet at menn liker deg for den du er og ikke puppene dine.

... og det funker ikke på alle, men p-piller gjorde susen for meg! Da jeg fikk meg kjæreste fant jeg ut at det var på tide å bruke p-piller, og nå har jeg gått opp til 70B. Jeg er ikke helt sikker på om det bare er ekstra hormoner, mulig det har fått litt hjelp av ekstra appetitt og 1-2 ekstra kilo... Men uansett: kjæresten min likte meg da jeg hadde bittebittesmå pupper også.

Du er bare 14, så du har fortsatt god tid til å finne ut om puppene dine blir større. Og hvis de ikke blir det, så er det ikke krise det heller. Det er kvalitet, og ikke kvantitet som teller ;)

Godt skrevet, helt enig :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sannsynligvis helt normal, og må bare vente til kroppen din er "ferdig". I mellomtiden kan du bruke innlegg i BH'en, men det er sikkert bedre å la naturen gå sin gang.

Har du tenkt på at disse løse toppene du bruker kanskje kan få deg til á virke mere flatbrystet, siden man da ikke kan se noenting? Er det ikke bedre å finne noe som fremhever puppene dine? Nå er jeg alt for gammel til å vite hva dine jevnaldrende gutter tenker, men jeg tror jeg ville synes det så mere attraktivt ut med en topp som fremhevet brystkonturen din enn en spekulasjon om det fantes noe i det hele tatt under den store toppen, hvis jeg selv var i den alderen.

Men det er jeg heldigvis ikke.

Forøvrig har jeg flere venninder som var nesten helt flatbrystede til de var rundt 15 - 16, og flere av dem har idag temmelig skremmende stort frontparti.

La naturen gå sin gang, og gled deg over at kroppen din utvikler seg normalt. Så lenge du faktisk har bryster, tror jeg ikke dette vil påvirke om noen vil være sammen med deg eller ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mitt herlige mannfolk engang sa: vi menn er fornøyde bare det er noe der. Samme hvordan de ser ut, så lenge de sitter på deg er de bra nok. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oppskriften er 3 dl melk, 2 kilo mel, 14 egg og et par linfrø.

Nei du må nesten bare vente... Går an å ta implantater, men anbefales nok ikke. Jeg hadde likt jenta naturlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Survival

Trist lesing dette. Jeg blir aldri trist når jeg leser om unge, flotte jenter som sliter med selvbildet sitt pga. utseendet. Jeg kan med hånden på hjertet si at hver eneste kvinne har noe de ikke er fornøyd med ift. kroppen sin. Selvtillit og kroppsbilde man har av seg selv reflekteres veldig godt i hverandre, og vi jenter er helt gærne når det kommer til forholdet vårt til kroppen vår!

Jeg er en tjueåring med store pupper. Ikke gigastore, men store nok til at de plager meg. Tro meg, store pupper er nemlig ingen kunst. Som regel følger det med problemer med store pupper også. Jeg f.eks. har et veldig eliminert utvalg av topper som jeg kan bruke. De fleste klærne er nemlig tilpasset små pupper har jeg funnet ut.. kanskje bare min innbilning siden jeg aldri finner topper til store pupper. Men det er ofte også mye penere med små pupper i søte topper og trange kjoler. Jeg skal ikke gå inn på temaet BHer en gang. Er det vanskelig å finne BHer til små pupper, kan jeg garantere deg at du vil ha samme problemene med store. Store pupper krever nemlig veldig god støtte, og denne støtten koster deg dyrt siden du som regel må i utvalgte undertøysbutikker med høye priser. I hvert fall er det greia med meg. Store pupper kan også gi ryggproblemer. Jeg har ikke fått det, men jeg er enda ung og kanskje en gang i fremtiden vil den vekta puppene mine er, skape problemer for ryggen min. Det er så og si umulig å se bra ut når man trener. Jeg føler at puppene dingler fra side til side når jeg jogger, uansett hvor faste de vanligvis er. Jeg har også en rar uvane med at jeg tenker at folk alltid stirrer på puppene mine.. Jeg føler at jeg aldri får øyekontakt fordi folk alltid er fasinert av det som er under halsen. Det høres kanskje gøy ut, men det blir relativt irriterende med tiden. Pupper er med andre ord ikke bare festlig...

Jeg kan garantere deg at du er ei vakker jente. Jeg er sikker på at gutter ser på deg uten at du merker det. Det er det som er greia med dårlig selvtillit. Jo lengre man sliter med det, jo blindere blir man til hva som foregår rundt seg. Jeg foreslår at du prøver å fokusere på de kvalitetene du VET at du liker med deg selv :) Og husk at du er sååå ung. Skal du ha silikon vil det være mulig å få om mange år, du trenger ikke få det nå.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hmmm, dette sliter jeg også med, men jeg er 12 år å bruker 70b, jeg lurer på om jeg noengang kommer til å like puppene mine:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marregutt

Hei jeg er en jente på 14(snart 15) som vil ha større pupper. Jeg har veeldig små ( 70a- ) og det får meg til å føle meg som en 11 åring og stygg og ingen vil vere med meg. Jeg går alltid med løse topper så ingen kan se hvor små pupper jeg har. Men når jeg skal til syden kan jeg ikke gå med store hettegensere. :( Jeg tenker på det hver dag hele tiden, og jeg har veldig dårlig selvtillit.

Er det noen måter å få større pupper på uten silikon (er ikke gammel nok til det)??

Bare 70b hadde jeg vert sykt fornøyd med.:)

Untatt å vente flære år til de er ferdig utviklet som jeg tror egentlig de desverre er.

Fyll BH med sokker. Eldste trikset i boka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, du er jo ikke ferdig utviklet enda... mine var ikke ferdig utvokst før jeg var 18 tror jeg.. Være tålmodig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...