Gå til innhold

Icecreams lille dagbok


icecream

Anbefalte innlegg

Vel, nå er det jo så mange andre også som skriver dagbok her, så tenkte jeg skulle joine og la dem som er interessert, få litt mer innblikk i hvem jeg er :)

Jeg er ei jente fra Stavanger, som nettopp har flyttet til Oslo. Flyttet for å bo sammen med kjæresten, men siden alt har vært så ustabilt i forholdet den siste tiden, så blir det til at jeg nå flytter på hybel om litt over en uke. Nå midlertidig frem til flyttedato, bor jeg hos kjæresten. Vi prøver å ordne opp og vil så gjerne få forholdet til å funke, men det er jo lettere sagt enn gjort når han ikke vil ta intiativ til noe som helst nærkontakt og aldri gir meg komplimenter mer og vi begynner å oppføre oss mer og mer som om vi bare var venner, enn å faktisk oppføre oss som kjærester...og det er trist. Så jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre og hvor lenge jeg kommer til å orke dette, med mindre ting bare plutselig snur og blir som før igjen..ønsketenking!

Oh well..Idag har vært en grei dag. Hjemmelaget pizza og browsing på finn.no etter noe interessant til en billig penge eller gratis i 'gis bort' kategorien! blir det fint vær imorgen skal jeg ut med sykkelen min. Min kjære BMX cruiser :)

Blæh, liker ikke når det regner ute, slik som nå. Og så går det ingenting gøy på tv, så da blir jeg sittende å se på reality programmer på Mtv. haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Michelet

Huff,kjipt når det blir sånn krøll! Spes. når du har flyttet på deg for å være med ham :tristbla: Håper dere får ordna opp etterhvert :klemmer:

Krysser fingrene for at du får fint være i morgen,for det betyr at jeg og får fint vær :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klem:

Heldigvis har jeg begynt å bli kjent med folk her borte, og da går jo ting fort mye lettere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner i den nye jobben min 1.august :) frem til da har jeg sommerferie :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg vil også væme i dagboken diiiiin ice! :skya:

jeg har glemt å spørre deg litt om sleeve-tattisene dine...

for etter sommeren skal jeg også ta såååånn! :nigo:

hvor fikk du inspirasjon fra? hvor tok du dem? og hvor mye kosta hele sullamitten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Michelet

jeg har glemt å spørre deg litt om sleeve-tattisene dine...

for etter sommeren skal jeg også ta såååånn! :nigo:

hvor fikk du inspirasjon fra? hvor tok du dem? og hvor mye kosta hele sullamitten??

Det lurer jeg også på,fortell fortell :jepp::pisk::fnise:

Deilig med sommerferie da :sol:

edit :feil smilefjes :gjeiper:

Endret av Iza'bella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

en ting jeg har lurt på en stund ( litt off topic da men..)

hvilket kjønn er du enklii Iza'bella??

(regner med at det er et veldig dumt spm, men tar sjansen fordet :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med å ha noen små random tattiser, og så bygget jeg videre på det, og vips så ble det sleeve :smilbla:

Har portrett av mamma, en iskrem!, cupcakes, blomster..ville ha søte feminine ting som jeg liker + portrett av mamma fordi hun er den viktigste personen i mitt liv og jeg vil at alle skal vite det :)

Tok dem på Solid Tattoo i Stavanger :) Har kostet meg en del opp gjennom tidene..men det er jo verdt det, føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld har jeg vært sunn og fornuftig, til tross for at det er lørdag, for jeg nettopp vært på joggetur! :danse:

Og nå føler jeg meg velfortjent til å slappe av på sofaen med film og popcorn :popcorn:

Og siden jeg er så avhengig av å sjekke finn.no torget, så må jeg selvsagt gjøre det først! jeg er virkelig innstillt på å gjøre et kupp der altså! :biggrin:

Endret av icecream
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

en ting jeg har lurt på en stund ( litt off topic da men..)

hvilket kjønn er du enklii Iza'bella??

(regner med at det er et veldig dumt spm, men tar sjansen fordet :fnise: )

Jeg er jente/dame ;) Det står "ikke viktig" fra gammelt av,har bare ikke somla meg til å forandre det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Er det halv eller full sleeve? har du farger på den? Ah,merker jeg gjerne skulle sett den :jepp: Hvordan er solid på pris i forhold til andre plasser? føler det varierer noe veldig fra plass til plass!

Ellers så er jeg mektig imponert av at du har jogga på en lørdag :sjokkert: fliiiiiink :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel på en måte full sleeve, men den er ganske åpen da. Har ikke farget hele armen min, eller fyllet inn med småting her og der for å 'tette' sleeven. Så er bare masse motiver plassert rundt omkring fordelt over hele armen :) Og plasseringa på de diverse er jo slik at det passer sammen, og ikke ser helt tilfeldig ut. Og alt utenom portrettet, en øyenstikker og noen blomster, er i farger :) fargerikt godteri og is!

Mange har fått skikkelig bakoversveis når jeg sa hva jeg betalte for portrettet. Jeg betalte cirka 3000 kroner tilsammen, for et svart/hvitt portrett, da selvsagt med masse skyggelegging og detaljer. Har hørt at enkelte steder betaler du opp til 8000 for et portrett :sjokkert:

Tror kanskje prisen er litt høyere nå, siden hun som tatoverte meg er helt ferdig med læretiden sin og dermed krever mer lønn. Men de er generelt ganske greie i prisen uansett, og utrolig hyggelige folk! :)

Hehe takk! :mrgreen: kan ikke skryte på meg en LANG joggetur, men en halvtimes tur er da bedre enn ingenting :) hehe

Endret av icecream
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Michelet

Høres kul ut,men jeg som er såååå opphengt i søtsaker kunne aldri hatt en slik tattoo! hadde nok endt opp med å ete meg ihjel for jeg hadde blitt så frista til å spise snop hver gang jeg så på armen :fnise:

har ikke hørt noe negativt om solid forsåvidt,har bare ikke erfaring med dem selv(ennå) :)

Hahaha,hadde ikke klart å jogge en halvtime engang jeg så jeg er vedlig imponert :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg så vanvittig mye til å flytte inn på hybelen om 9 dager! :smilbla:

Det er selvsagt trist at grunnen til at jeg gleder meg såpass mye som jeg gjør, er pga følelsen over at kjæresten min ikke vil ha meg lengre, siden han har sluttet helt å ta intiativ til å kysse meg og aldri komplimenterer meg mer..jeg føler meg en smule verdiløs..

Så jeg gleder meg virkelig til å flytte ut herfra, og få tid for meg selv, og kanskje han da kommer til å savne meg? Hvis ikke ser jeg ikke noe videre håp for forholdet.

Jeg vil ikke være i et forhold med en person som ikke lenger klarer å vise at han er glad i meg. Da klarer jeg meg heller alene.

Jeg har jobb, jeg har leilighet, og jeg har begynt å bli kjent med bra mennesker her borte, som er en god innflytelse å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Helt enig med deg, det er forferdelig vondt når det er slik. Da er det faktisk bedre å være alene :klemmer: Har dere vært sammen lenge?

og nå tar nysgjerrigheten overhånd ; er det deg på avataren?

Som du sikkert har skjønt så er det ikke meg på bildet i min avatar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er meg på avataren, ja! :)

Jeg og typen har vært sammen i 9 måneder,vi..så er en liten stund hvertfall. Mesteparten av forholdet var avstandsforhold, mens jeg gikk på skole og bodde i Bergen. Siden han er arbeidsledig og går på dagpenger, og jeg jobbet som vikar og tok vikariater når jeg hadde mulighet, så dro vi på besøk til hverandre ofte og var hos hverandre rundt 1 uke, hver gang, med to uker i mellom, hvor vi ikke så hverandre. Savner egentlig å ha såpass mye meg-tid som jeg hadde da, men savner også hvor fint vi hadde det når vi besøkte hverandre på den tiden. Forelsket og alltid glad, fikk alltid sommerfugler i magen når jeg var med ham, og fikk stadig komplimenter av ham..og vi kyssa og klinet heeele tiden..var umulig å ta henda fra hverandre...savner den tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiiiin avatar :nigo:

Huff, jeg håper dere kan fine tilabke til det dere hadde når dere får litt avstand fra hverandre :kose: Det vil komme bedre tider uansett hva som hender :klem:

Hvordan har dagen i dag vært? jeg har ikke gjort noe mer produktivt enn å gå tur og farget håret i dag, og er ikke fornøyd :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh? Hvilken farge da, og hvorfor er du misfornøyd? :sjokkert:

Idag har jeg vært på cafe med hun som kaller seg Mystique X her, og kikket i butikker i byen (Oslo) :) Og så dro jeg hjem og handlet ingredienser til thai wok, og laget mat med kjæresten. Nå slapper jeg bare av hjemme og dagdrømmer om å være på ferie..ååh, jeg har så lyst å ta meg en tur utenlands snart!

Men blir nok bare en tur til Stavanger i slutten av måneden, for å besøke mamma, og lære meg å vindsurfe, av stefaren min som skal kvitte seg med brettet sitt og våtdrakten sin - for å gi det til meg :smilbla: Og så må jeg jo selvsagt få med meg gladmat-festivalen når jeg er der borte :tommel:

Skal du noe spennende resten av sommern? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bare for mye rødskjær i brunfargen,så satser på at den falmer litt etter et par vask ;)

nam nam,wok er digg :Nikke: hvordan liker du deg i oslo i forhold til stavanger a?

Har du mulighet så reis og kos deg,høres ut som du kan trenge det :nigo:

Jeg har en liten baby denne sommeren ,så jeg gidder ikke reise noe sted i år...litt bedagelig sånn :fnise: og så sparer jeg for å kjøpe leilighet siden jeg begynner å bli gammel :sjokkert: Det er en veldig spennende tid for meg,men jeg innser jo at resten av verden ikke deler min forelskelse i babyen,hehe :tongue:

Oh,vindsurfing! På hellestø eller vigdel da? Spennende :fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...