Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!


Diddles

Anbefalte innlegg

Jeg blir så glad når jeg hører om andre som er opptatt av normal høflighet jeg! Jeg ble oppdratt til å håndhilse på voksne (men måtte aldri tvangsklemme), sitte fint ved bordet når jeg spiste, vente på tur og si takk. Og som voksen setter jeg faktisk veldig stor pris på det!høres ut som dere hadde en super feiring! Håper bekkenet oppfører seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint å lese om feiringen av Liten! :rodmer:  Og så måtte jeg :skratte: litt av kommentaren til mannen din altså! Får håpe du er litt flinkere til å beholde klærne på? 

Og nå må du hvile alt du kan, både til onsdag og til helga! :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tennessee skrev:

Så fint å lese om feiringen av Liten! :rodmer:  Og så måtte jeg :skratte: litt av kommentaren til mannen din altså! Får håpe du er litt flinkere til å beholde klærne på? 

Og nå må du hvile alt du kan, både til onsdag og til helga! :strix: 

Ja iallefall nå mens jeg er gravid har jeg vært det :hoho: ..neida, jeg har blitt litt voksnere..eller så er det bare fordi jeg ikke er så ofte på fest lenger som jeg var før :sjenert::fnise: 

Hvile meg har jeg gjort idag, men dagen har gått skremmende fort :bond: Har strikket litt, gått tur med vovvis i sneglefart med museskritt (det er nok et syn :ler: ) og gjort bittebittelitt husarbeid, hentet Liten + laget middag *svoosj* Dagene flyr altså!! 

Nå ikveld har vi vært rundt på butikker og kikket etter gave til Liten..og..jeg synes det er flaut å si det - men vi _aner_ ikke hva vi skal gi henne til bursdagen :flau: Hun har jo "alt" - og hun er ikke engang av de som har så veldig mye, ifht mange andre vi kjenner...men hun er fornøyd med det hun har av Barbie, Duplo og alt det der, skal vi da kjøpe mer "bare fordi"?! Hun ønsker seg jo ingenting heller..jeg tror jeg ender med å kjøpe noen billige pyntesko, en fin jakke og formingsmateriell jeg altså - det er det eneste jeg kommer på som hun liksom trenger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å slå til og kjøpe...ingenting til ungene til bursdagen. :lol: De har så groteskt mye greier (som vi har kjøpt bare 1% av :daane: ), og jeg orker bare ikke å fylle på med enda mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, ^^Belle^^ skrev:

Vi pleier å slå til og kjøpe...ingenting til ungene til bursdagen. :lol: De har så groteskt mye greier (som vi har kjøpt bare 1% av :daane: ), og jeg orker bare ikke å fylle på med enda mer. 

Hehe, ja jentene deres har MYE - men sånn er det jo når en har familie som vil gi!! Det er faktisk sånn at jeg tenker i samme bane her..at hvis det ikke hadde vært for tradisjonen med gave på senga så hadde vi nok ikke gitt noe! Men hun skal få noe hun faktisk trenger - som finsko og finjakke, maling, maleark og sånne ting..noe må vi liksom finne på siden vi har skapt denne tradisjonen med gave på senga..men det blir ikke noe stort og dyrt!! Hun fikk type nettopp nye sykler (både balansesykkel og vanlig..kjøpt brukt vel og merke, men uansett - de var jo ikke gratis heller!), vi kjøpte ny trampoline for 1 mnd siden ca, og i helga fikk hun ny sand i sandkassen..hadde vi venta kunne jo noe av dette vært gave til bursdagen liksom, men det er vi skikkelig dårlige på - her er stort forbedringspotensiale!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen fra hu der med så stor mage at jeg tror snart den sprekker :daane: Jeg har samlet vann over natta, hender og føtter er helt stive og rare..så idag er støttestrømpene på og vannflaska min beste venn - håper det gir seg utover dagen!! Jeg har nemlig endel å gjøre idag :bond: Planen var jo å gjøre alt i god tid, men siden gårsdagen gikk med til avslapning blir dagen idag deretter..det nydelige været som var meldt har gått over til regn og vind, så jeg innser med skrekk og gru at vi sikkert må ha selskapet inne :haar: Det kan jo fortsatt snu da, og sånn strengt tatt kan vi ha hele greia ute hvis vi spiser i garasjen og alle har med regntøy og sånn - men det er jo ikke helt det samme da..vi som hadde bestilt 20 grader, sol og vindstille :sjenert: Det har jo vært så utrolig fint her nå, så det måtte vel komme drittvær..Men altså, hvis det er noe vi har erfart så er det at værmelding her vi bor er nyttesløst å følge, det eneste som funker er å kikke ut av vinduet :ler: Idag f.eks var det meldt opphold og stort sett fint hele dagen, for så å få regn og tordenbyger på kvelden og natta - men når jeg kikker ut av vinduet nå så PØSregner det :daane: Så for all del, alt kan snu og vips er det strålende sommervær på onsdag :pls: La oss håpe det!! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en 5 åring i hus :daane: 

Det er FEM år siden jeg fikk henne i armene mine for første gang :rodmer: 

Det er FEM år siden jeg lå i sykehussenga med det bittelille nurket oppå meg, kunne ikke se meg mett på henne - mens regnet dryppet utenfor vinduet..sånn er det idag også, jeg kan fortsatt ikke se meg mett på henne - og regnet drypper utenfor vinduet :sjenert: Same same :fnise: Såeh, værgudene er ikke på vår side whatsoever, jeg må vel bare innse at jeg blir fint nødt til å avvikle det inne..skjønner jo Liten også da; "eg vil jo ikke gå i regntøy på bursdagen min mamma!! Då vil eg jo pynta meg!!" Jeg holder pusten en stund til og håper håper håper at det skinner opp sånn som det gjorde igår :pls: Da ble det jo helt magisk sommervær med 25 grader og sol..kryss fingrene for oss da ;)

Sånn ellers har jeg 1001 ting å gjøre idag, så egentlig har jeg ikke tid å sitte her og skravle, men jeg trenger disse minuttene før det braker løs..kaffe i koppen og stille hus :hjerte: Jeg er utrolig trøtt og sliten, det tærer kraftig på å ikke få sove mer enn max en time i strekk :natti: Inatt tok det tid før jeg fikk sove, for jeg kom plutselig på at jeg knapt hadde kjent liv i magen iløpet av dagen og ble heeelt stressa :bond: Kjære prøvde å berolige meg med at det nok var fordi jeg ikke har hatt tid til å kjenne etter, men jeg klarte ikke å slå meg til ro med det...Heldigvis tok det ikke så veldig lang tid før babyen merket at mamma hadde lagt seg ned og gjorde noen skikkelige romsteringer og sprell inni der :hjerte: Så da kan en regne seg frem; en hel dag på farten uten pause, i seng kl 01, stressa mamma i ihvertfall 30 minutter før jeg kjente spark og kunne begynne å tenke på å prøve å sove, oppe to ganger for å tisse + alle de gangene jeg våknet fordi jeg har vondt og må snu meg..det var`kke mye søvn!! Oh the joys of pregnancy :Gjesp:

Men det er søren ikke mange ukene igjen, så jeg skal ikke sutre for mye! Idag er jeg 32 + 2..om 4 uker er jeg like langt på vei som jeg var når vannet mitt gikk med Liten! Det trenger jo ikke å bety at det samme skjer igjen, for alt jeg vet kan jeg ende opp med å gå fullt ut og enda litt til, men det kjennes ikke helt sånn ut..det murrer og verker og kynnerene er tette og harde..de roer seg nok litt igjen når jeg har mer tid til å bare ruge, men de kommer ofte nå uansett - både mens jeg tar det med ro og ikke! Ganske likt som sist med andre ord..

Inatt hadde jeg min første gravid-drøm også, jeg drømte at jeg fikk babyen inatt - på bursdagen til Liten, og at det var ei bittelita jente :rodmer: Hun var vanvittig liten, men likevel sendte de oss rett hjem etter fødselen.. @lille_frosk var der sammen med sin lille L, også var det ett eller annet med noe ammeklær som folk sto og solgte i veikanten på vei hjemover :fnise: Hele greia var ganske absurd - for når jeg kom hjem med den nyfødte babyen (og da mener jeg NYFØDT, de sendte meg rett hjem!) så måtte jeg stelle jeg istand bursdagsselskap for Liten som om ingenting hadde hendt! Melk og blod rant om hverandre, babyen gråt, hønene kaklet kjempehøyt, folk spiste kake og ungene lekte :haar: Det er da du våkner og puster letta ut når du kjenner spark fra innsiden på magen :daane: Disse graviddrømmene er ikke bare bare - de vipper meg totalt av pinnen!! 

Men nå må jeg begynne å rører på meg her, klokka tikker og jeg skal hente Liten om 4,5 time :bond: Jeg er SÅ glad for at jeg lagde bursdagskaka helt ferdig igår :pls: 

Dagens to-do-list: 

  • Sette på et par maskiner klær *check* 
  • Rydde kjøkken og sette på oppvaskmaskin *check* 
  • Finne fram alt jeg trenger til å dekke bordet *check*
  • Rydde!!!! Det flyter av leker og klær og ting og tang her :bond: 
  • Tørke av alle blanke flater på bad og toalett
  • Vaske gulver på kjøkken, gang og bad/ toalett
  • Se over rommet til Liten 
  • Lage skattekart til godteposejakten
  • Lage godteposer sammen med Liten
  • Dekke og pynte bord - her må jeg avvente til i ettermiddag for å se om vi skal ha det ute eller inne.........
  • Handle inn melk til pannekaker og masse friske bær
  • Lage pannekakerøre
  • Skylle og rense bær til pannekakene
  • Blande sjokolademelk
  • Koke kaffe
  • Gå tur med vovvis 
  • Bytte kjolen til Liten - den tålte ikke vaskeanvisningene: 30 grader i vaskepose :hakeslepp: Sløyfa foran løsnet, og jeg klarer ikke for alt i verden å finne ut hvordan jeg skal få den sammen igjen!! Forventer litt mer av en SÅ dyr kjole ass.....
  • Putte Liten i dusjen og fikse henne før gjestene kommer

Så det er bare å sette igang :pisk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som Tennessee: :daane: 

Men det viktigste: gratulerer så mye til Liten med dagen i dag! :strix: Nå har det jo lysnet veldig, da! :sol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble helt svimmel av den lista! :ler: 

Ooog, gratulerer med femåring i hus! :strix:
Det er helt vanvittig at de er så store allerede. De var jo nettopp nyfødte små mennesker som vi skulle bli kjent med, og plutselig er de store,flotte ekte mennesker  :rodmer: Nyt dagen med den nydelige lille,store jenta di. :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Tennessee skrev:

Lykke til! 

Og ikke minst, gratulerer masse med 5-åring i hus! 

 

21 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Jeg sier som Tennessee:  

Men det viktigste: gratulerer så mye til Liten med dagen i dag! Nå har det jo lysnet veldig, da! 

 

20 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg ble helt svimmel av den lista!  

Ooog, gratulerer med femåring i hus!
Det er helt vanvittig at de er så store allerede. De var jo nettopp nyfødte små mennesker som vi skulle bli kjent med, og plutselig er de store,flotte ekte mennesker  Nyt dagen med den nydelige lille,store jenta di.  

Tusen takk jenter :rodmer: Tenk at jeg har en 5 åring..store fine lille skatten min :hjerte: Så fin og god og omsorgsfull..så glad i oss at hjertet hennes nesten sprekker, hun øser utav seg klemmer, kyss og gode ord hver eneste dag! Hun er full av alle følelser et lite menneske skal ha, noen mer overveldende enn andre til tider - men hey, vi har et helt liv på å lære oss å håndtere de forskjellige situasjonene vi havner oppi!! Hun har et språk, ordforråd og språkforståelse som er helt hinsides, hun er smart og klok men heldigvis også litt blondie innimellom :ler: Det hun ikke skjønner, spør hun om..vitebegjærlig! Det hun ikke får til gjør at hun smelter ned og gjerne gir opp før hun har prøvd ordentlig..perfeksjonist! "Eg vil ikkje gjør ting eg ikkje kan!" sier hun..så går det en stund, det kan ta minutter, timer, dager eller uker - alt etter som..så prøver hun igjen, når hun føler seg trygg på at hun klarer det! Hun er veldig lik pappaen sin på det området..veldig lik pappaen sin på mange måter; utseende, perfeksjonist, høysensitiv - men følelsesspekteret har hun fått av sin mor; sta som et esel, sint som en furie, sår og skjør som glass og blid som sola - life is a rollercoaster:hoho:Fine Liten vår, som snart skal bli storesøster..det blir verdens beste storesøster, uten tvil - akkurat sånn storesøster som hun har selv :hjerte: Vi er rike :grine: 

** ** **

Det ble en travel dag igår, masse arbeid for to hektiske timer med 9 søte småjenter - men alt i alt synes jeg det var verdt det! Jeg kunne nok lagt lista lavere, kuttet ut kake ( ingen spiste mer enn èn skje kake etter pannekakemedisogfriskebærbonanazaen...) og ikke brydd meg så voldsomt om hvordan det så ut her sånn generelt - fordi det var bare 2 foreldre som ble her sammen med kidsa sine, resten benyttet sjansen for litt tid for seg selv! Han ene spurte tilogmed om det var greit at de to småjentene hans ble litt lenger, sånn en times tid ekstra?! Jeg bare :blink: eh..nei det er slutt klokka 18.30 - da er det kveld her, beklager :sjenert: Stakkar små, ei på 3 år og ei på 4 år - de hadde jo aldri vært her før, også skulle de liksom være etter når alle andre var gått?! Noen foreldre ass...tenker ikke like langt! 

Etter pakkelek og (et forsøk på) kakespising var jentene så høye på sukker og adrenalin at jeg med glede sendte de ut :daane: 9 småjenter lager MYE lyd ass!!! Det er jo sånn, når alle roper med de små stemmene sine for å bli hørt, hopper i sofaen og spør i munnen på hverandre om å få tegne på vinduene mine med de nye glasstusjene Liten fikk av hun ene jenta i gave - da blir de voksne litt slitne i hodene sine foråsidetsånn :hoho: Så ut med dem, der de fikk frese litt fra seg på trampoline og sykler og føysestativ og alt det der, før vi hadde skattejakt sånn 10 minutter før foreldrene kom og hentet..Skattejakt var forresten genialt :pls: Vi tok bilder av forskjellige ting på tomta (trampolinen, hønsehuset, sandkassen, et stort tre) og for hvert bilde de fant hang det et nytt - før de tilslutt fant godteposene inni hundehuset - kjempegøy!! Alle var like gira og med på greia, så det kan jeg anbefale :jepp: Liten kom seg ikke i seng før klokka var nesten 20, da var hun helt på felgen..bare grein og ville ingenting..etter å ha tilnærmet sloss henne i seng, lest for henne i 5 minutter og sunget 2 nattasanger sov hun som en stein og våknet ikke før klokka 9 idag :overrasket: Det tar på å bli 5 år ass!!

Vi har hatt en lat og fin morgen..hun kom inn og lå litt på armen min og pratet i senga før vi sto opp, spiste litt frokost, lekte litt med noe av det hun fikk igår og tuslet av sted til barnehagen klokka kvart over 10 :fnise: Deilig!! Nå skal jeg sette meg ut og strikke, bare slappe av idag :hjerte: Ikveld skal vi på skoleavslutning med Storesøster, de skal ha MammaMia-forestilling for oss! Storesøster har hatt Sal & Scene i valgfag, så de har øvd siden i høst - dette tror jeg blir knallbra :pls: Gleder meg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidoppdatering

:hjerte: Uke 32 + 3 :hjerte: 

 

Antall dager igjen til termin: 56 små dager til termindato :rodmer: ...og veldig mye mindre til jeg er like langt på vei som jeg var med Liten når vannet gikk; 26 dager!! :bond: 

I følge appen på mobilen legger babyen seg i fosterstilling nå pga lite plass, og forhåpentligvis ligger h*n også med hodet ned og er i ferd med å feste seg :pls: Babyen veier ca 1800 gram og 38 cm lang - alt er ferdig, nå er det bare underhudsfett som skal på plass sånn at h*n får det lubne utseendet sitt!

Kjønn: Jeg tror mer og mer på jente, men alle rundt meg er fortsatt skråsikre på gutt! Kanskje vi må til med en tippeliste?! 

Navn: Nå har jeg låst meg litt på Aaron og Arya, så jeg håper de passer til hvem det nå enn er som bor inni der :hjerte: 

Liv i magen: Det er mye liv og røre inni der, men jeg merker at bevegelsene er annerledes nå enn de har vært! Nå ligger babyen mer i ro, mens det er hender og føtter som dulter, slår og sparker..det er ikke vondt, men det er ubehagelig noen ganger når h*n treffer en eller annen nerve helt nedi der! 

Kontroll hos jordmor/ lege: Jeg skal til jordmor på mandag, det blir spennende! Jeg er spent på om magen er over normalen, for alle sier jeg ser høygravid ut :sjenert: Om jeg passerer normalen blir jeg henvist til sykehuset for vekstestimering..skjønner jo at folk synes magen er stor, for den står rett ut!! Mens bakfra er det ikke så lett å se at jeg er gravid, jeg har fortsatt midje :overrasket: Jeg er også spent på om babyen fortsatt ligger like høyt som sist jeg var hos legen, og om hodet har festet seg..det siste der er nok litt for tidlig, men det hadde vært noen magiske ord å høre!! 

Formen min: Ganske lik som i forrige uke, men denne uka har jeg hatt mer vondt i bekkenet, hoftene og beina enn i forrige uke..det har nok mest med at jeg ikke har hatt så mye tid til å ta det med ro pga bursdagsfeiringer og sånn! Jeg sliter fortsatt med søvn, men snorker visstnok ikke fullt så ille lenger *takkogpris* Jeg er derimot desto flere ganger våken pga vondt hist og pist, pluss noen dobesøk hver natt..

The joys of pregnancy/ plager: Kynnere, lite søvn, emosjonell..og bekkenløsning både framme og bak :dry:

Humør: Har vært ganske bra denne uka synes jeg selv :fnise: Liker jo godt at det skjer noe rundt meg, så selv om jeg har vært utrolig sliten etter alt dette bursdagsgreiene så har det også bidratt til at jeg har vært mer sånn tydelig glad! Det er godt! Ellers griner jeg for ingenting, denne uka har det vært store, overveldende følelser i forbindelse med 5 årsdagen til Liten..men jeg griner også når jeg plutselig treffer folk jeg ikke har sett på lenge, eller bare fordi vetikke..

Vektøkning: Opp 700 gram siden forrige uke - det er vel helt innafor vil jeg tro?! 

Vann i kroppen: Ja, har litt av det..spesielt når det har vært mye trasking, ståing og gåing! Men er jeg flink å bruke støttestrømpene mine på sånne dager slipper jeg unna mye...

Strekkmerker: Nei :nigo: 

Cravings: Åh holy mother of Jesus :rope: JA! Har dere smakt Avo-shaken til Joe & The Juice??? Hvis ikke; løp og kjøp!!! Denne uka har jeg hatt en sånn hver dag..noe som svir i lommeboka, så nå har jeg gått til innkjøp av et lass avocado, banan og vaniljemelk og skal lage min egen *slurp* 

Tanker rundt fødselen: Jeg gruer meg fortsatt ikke...er det noe galt med meg!? Etter jeg leste epikrisen fra forrige fødsel og snakket med jordmor om det så har jeg faktisk vært helt rolig rundt det å føde :overrasket: Tvert imot så gleder jeg meg!! Ikke til å ha vondt, men til å oppleve den magien en gang til..nå må vi bare få klort ned noen ord i et sånt fødebrev, sånn at de er forberedt på hva jeg har med meg i bagasjen og kan møte meg deretter! 

Innkjøp: Skal vi se....har jeg kjøpt noe denne uka?! Ingenting?! Hvah?! Hahaha, jeg har sikkert bare fortrengt det..eller så er det fordi jeg har innført kjøpestopp på handlekontoen og den andre kontoen min er så tom at det er ekkoekkoekko - enda det er nesten 3 uker til lønn :sjenert: Men da kommer både feriepenger og skattepenger, så det blir bra :pls: Mamma og pappa har kjøpt tripptrappstol til babyen, og bestilt nyfødsetet også - så det er det nærmeste jeg kommer innkjøp denne uka (men det tells ikke siden det er de som betaler :fnise: ) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Liten ikke er i seng før nesten 22, har fri neste dg og kan sove så lenge hun vil - da står hun opp kl 6:45 :Gjesp: Hvor er logikken?! :dry: Jeg vet hva slags fridag dette blir..den slitsomme typen!! Men drit i det - idag kommer fineste @tennessee på helgebesøk :hoppendeglad: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Diddles skrev:

Når Liten ikke er i seng før nesten 22, har fri neste dg og kan sove så lenge hun vil - da står hun opp kl 6:45 :Gjesp: Hvor er logikken?! :dry: Jeg vet hva slags fridag dette blir..den slitsomme typen!! Men drit i det - idag kommer fineste @tennessee på helgebesøk :hoppendeglad: 

Gratulerer så mye med 5-åringen (selv om det er noen dager på etterskudd :sjenert:). Den logikken følger Vesla også. Hu kan legge seg seint og stå opp kl. 6. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det enkelt sånn sett...ungene våkner tidlig uansett når de legges. Så her legges de aldri sent. :fnise: 

Hipp hurra! Gleder meg til i kveld! :bolledeig: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør i utgangspunktet ikke Liten heller, vi er strenge på leggetid..men igår var vi på skoleforestillingen til Storesøster - og den varte til kl 21, ikke 20 sånn hun sa :daane: Så dermed ble det en veldig sein kveld!!! Men det går sånn tålelig greit, det er jo helt magisk vær - så hun veksler mellom å spise is, slappe av inne med IPaden, hoppe på trampolinen og løpe gjennom vannsprederen :fnise: Jeg er smågretten fordi jeg er altfor varm og ikke klarer å sitte i sola :dry: så her sitter jeg under parasollen med isbiter og holder på å kovne av varme :daane: Jeg tåler vanligvis varme ganske godt - men det er i ugravid tilstand...hadde det ikke vært for at Liten var såpass forkjøla skulle vi dratt på stranda og kjølt oss ned! Isteden får det holde med vannsprederen idag - da er det bare såvidt hun orker å få vann på tærne for det er så kaldt :ler: 

 

Jeg skal legge fra meg grettenheten til ikveld altså :sjenert: for jeg også GLEDER meg :danser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal nok få loppet deg for grettenhet regner jeg med. Eventuelt kan jeg være varm og gretten sammen med deg :fnise: Her i Oslo kulminerte all varmen i torden og styrtregn akkurat når jeg skulle gå til toget :regn:  Men det var på tide altså, for makan til lummert! :daane: Vi målte 29 grader på kontoret i ettermiddag! Men nå må jeg gå på toget! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tennessee skrev:

:hjerte: 

:klemmer::hjerte::klemmer: 

 

Jeg gråt en skvett i bilen når vi kjørte fra flyplassen :sjenert: Det var veldig fint å ha deg her i helga!! Kom tilbake snart :pls: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Diddles skrev:

:klemmer::hjerte::klemmer: 

 

Jeg gråt en skvett i bilen når vi kjørte fra flyplassen :sjenert: Det var veldig fint å ha deg her i helga!! Kom tilbake snart :pls: 

Vet du, jeg var ikke helt ukjent med fenomenet selv... :sjenert: Kjente på det da jeg satt på flyet og ble fylt av takknemlighet over å få kjenne dere fine menneskene. Bedre øyeblikk av galskap i januar skal man lete lenge etter, det har vært så utrolig stas! Så da kjente jeg at jeg fikk helt tårer i øynene av glede og takknemlighet. Det er ikke siste gang vi sees, det er ihvertfall sikkert! 

Må legge til at det var en effektiv hjemreise. Nøyaktig to timer etter at flyet rullet ut fra gaten hos deg, gikk jeg av bussen på bussholdeplassen hjemme:tommelopp:Det er faktisk ganske imponerende, det er jo et stykke mellom oss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...