Gå til innhold

Tør du vise RUMPA di:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har jo perfekt rumpe :sjokk: Kan ikke skjønne at du er misfornøyd med denne?

Enig du har fin rumpe Hunterlady.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Når byttet deiligst.no navn til kvinneguiden?

Er ikke rumpene kvinnelig nok for deg kanskje? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Er ikke rumpene kvinnelig nok for deg kanskje? :lur:

Ikke snakk, mere bilder!! =) Bilder sier mer enn 1000 ord.. BUTT BUTT BUTT BUTT!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke rumpene kvinnelig nok for deg kanskje? :lur:

Jo absolutt, og jeg synes deilige kvinnerumper hører hjemme på enhver nettside med respekt for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal ALLTID anonymbruker ødelegge tråder? Start en annen diskusjon hvor du diskuterer dette. Denne tråden er ikke ment for det så SPAR oss for det snakket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal ALLTID anonymbruker ødelegge tråder? Start en annen diskusjon hvor du diskuterer dette. Denne tråden er ikke ment for det så SPAR oss for det snakket.

Jeg diskuterer ikke noe annet, det var min måte å si at a) rumpene var deilige og b) jeg vil se mer av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Selvutløseren fungerer ikke? På et kompaktkamera? Merkelig :fnise:.

Fin bipod, ehh.. tripod mener jeg. Whatever :gjeiper:

den funker kanskje, men jeg fant ikke ut hvordan jeg skulle gjøre det :sjenert:

Takk hehe. Den er fra E-bay vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den funker kanskje, men jeg fant ikke ut hvordan jeg skulle gjøre det :sjenert:

Takk hehe. Den er fra E-bay vettu ;)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst ikke bry dere om at jeg er en elendig fotograf, men det er faen ikke lett når selvuløseren ikke funker :sjenert:

So here comes tha junk in tha trunk:

Helvete. Den så lovelig nice ut, HunterLady! :) Rund og digg - mmmm ;) Er det bare kameravinkelen, eller er det litt størrelse på den også? Hvis den er litt stor, OG rund, så er det en motherfucking keeper ;)

link fjernet

Bond, mod

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Helvete. Den så lovelig nice ut, HunterLady! :) Rund og digg - mmmm ;) Er det bare kameravinkelen, eller er det litt størrelse på den også? Hvis den er litt stor, OG rund, så er det en motherfucking keeper ;)

Det er nok litt kameravinkelen selvsagt, men den er nokså rund og stor. Ble kalt for Shakira da jeg var yngre..

For stor etter min smak, men mora mi har også ganske stor og rund rumpe, så det ligger vel i genene.

Og takk forresten. Er selvsagt hyggelig med komplimenter mot kroppsdelen man liker minst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Det er nok litt kameravinkelen selvsagt, men den er nokså rund og stor. Ble kalt for Shakira da jeg var yngre..

For stor etter min smak, men mora mi har også ganske stor og rund rumpe, så det ligger vel i genene.

Og takk forresten. Er selvsagt hyggelig med komplimenter mot kroppsdelen man liker minst. :)

Liker minst? Hvis jeg skulle være dame for en dag så hadde jeg villet ha en sånn rund og spretten rumpe. Da skulle jeg stått fremfor speilet å bare vrikket på rompa og knadd meg på puppene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok litt kameravinkelen selvsagt, men den er nokså rund og stor. Ble kalt for Shakira da jeg var yngre..

For stor etter min smak, men mora mi har også ganske stor og rund rumpe, så det ligger vel i genene.

Og takk forresten. Er selvsagt hyggelig med komplimenter mot kroppsdelen man liker minst. :)

Ahhhh, digg. Hadde du vært dama mi hadde du ikke hatt komplekser for den hekkspoileren der - FOR Å SI DET MILDT ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ahhhh, digg. Hadde du vært dama mi hadde du ikke hatt komplekser for den hekkspoileren der - FOR Å SI DET MILDT ;)

Hekkspoiler?? Haha. Fint ord. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Liker minst? Hvis jeg skulle være dame for en dag så hadde jeg villet ha en sånn rund og spretten rumpe. Da skulle jeg stått fremfor speilet å bare vrikket på rompa og knadd meg på puppene.

Såpass. Joda, jeg knar jo på puppene i det minste.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bjørn82

Såpass. Joda, jeg knar jo på puppene i det minste.. :gjeiper:

Jeg ville knadd litt på stumpen også... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...