Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...


Pingting

Anbefalte innlegg

og nå har altså mine gummistøvelkledde føtter vært vist på riksdekkende TV i hele to sekunder! :biggrin:

:daane:

Også gikk jeg glipp av det!

Pokker ta!! :kjefte:

:lol:

Jeg har nett. Og en flaske vin, og uante mengder ost og kjeks i magen.

Livet er jammen ikke så verst.

Noen ganger trenger man virkelig ikke mer!

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:daane:

Også gikk jeg glipp av det!

Pokker ta!! :kjefte:

:lol:

Jahaha, nå kan du angre! :lol:

Innslaget ligger vel faktisk fortsatt på nett-TV, tror jeg. Jeg har ikke lyst til å legge det ut her i boka, men kan godt sende folk link på PM om de vil.

Sen start på lørdagen. Nå står det et brett med scones i ovnen, og kaffen er på presskanna. Helg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ny telefon. Den ligger og lader. Jeg vil ikke at den skal lade noe mer, jeg vil at den skal være ferdig sånn at jeg kan leke med den. Den kom i en pen boks, men nå er jeg ikke fascinert av hvor pen den var lenger. Også prøvde jeg å ta telefonen til J-man, mens han satt og brukte den, sånn for å leke med den i stedet for min egen, men det fikk jeg ikke lov til. Så da havnet jeg på internett. Det var også litt slitsomt, for der er det bilde av mobilen min.

Her er den i et vanglass:

motorola-defy-review-16-sm.jpg

Her koser den seg med i et glass øl:

123167-motorola-defy-phone.jpg

(sitat J-man: hvis man først skal ødelegge en øl med å få telefonsmak på den, så er vel ikke Heineken et dårlig valg)

Her ligger den på en trestamme. Av ukjent grunn.

Motorola-Defy-iGyaan-10.jpg

Her går den tur med en kompis

img_35090_motorola-defy-tv-ad-hd-version.jpg

Her er et tilbehør til den jeg ikke vil ha. Faktisk vil jeg heller få lilletåneglene mine trukket ut med pinsett av Hitler iført en tutu mens han synger Numa numa-sangen.

Motorola_Defy_MB525_P6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingting presenterer: første innlegget skrevet fra ny mobil! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøy! Også er det middag i farta: hjemmelagde hamburgere, hjemmelagde burgerbrød, spicy potetbåter og salat. Er spent på burgerne, har etter tips fra nettet hvitløk, parmesan, brødsmuler og finhakket sopp i deigen. *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy! Også er det middag i farta: hjemmelagde hamburgere, hjemmelagde burgerbrød, spicy potetbåter og salat. Er spent på burgerne, har etter tips fra nettet hvitløk, parmesan, brødsmuler og finhakket sopp i deigen. *sikle*

*noterer ned til senere bruk*

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*noterer ned til senere bruk*

:sikle:

Det ble kjempegodt! :jepp:

:vinke:

Ramlet innom dagboka di og har jaggu meg sittet her og kooost meg med å lese alle sidene :nigo:

Hei og velkommen, så koselig!

Jeg digger avataren din! :nigo:

---

Det er sjeldent kjedelig i Pinting-land. I dag var jaggu ikke noe unntak. Vi la oss sent i går, og fikk ikke kravla oss ut av senga før rundt 11 i dag. Midtveis i kosefrokosten, fikk jeg en litt sånn synke-gnage-hrrrrm-følelse i magen. Det pleier IKKE å være et godt tegn. Så jeg måtte sjekke flybilletten. Jeg var ganske sikker på at jeg hadde bestilt samme avgang på alle flyvningene tilbake til Karmøy (jeg har tre hjemmehelger og en ferie), det er en som går kl 21:30. Kjekt, så får man mest ut av søndagen. Men NOE hadde tydeligvis gått litt i stå i Pinge-hodet, så jeg hadde bestilt til en avgang kl 14. Noe det bare var litt over to timer til da jeg sjekka.

[panikkanfall]

Etter en lett blanding av hysteriske lyder, utbrudd og halve ord, prøvde jeg å mer eller mindre trykke billetten opp i fjeset på J-man, for å se om han så det samme som jeg gjorde. Og det gjorde han jo. Så gikk jeg rundt meg selv en tre-fire ganger, sa "waaaah!" mens jeg prøvde å sette verdensrekord i hvor fort det går an å spise en halv scone med brie, og veivet litt med armene. Vet ikke hvorfor, men det føltes konstruktivt der og da.

Så kom jeg på at det går jo an å endre flybilletter! Så jeg ringte Norwegian med lynets hastighet, ...bare for å høre på Morten Harket synge i to-tre minutter. I mellomtiden fant jeg ut at jeg kunne endre billetten selv på nett, og etter en to-tre forsøk hvor kortet ble avvist (er visst lett å taste feil når man har full stressepanikk), så fikk jeg endret den. Til den nette sum av 750 spenn. Dette BØR bli en bra ettermiddag.

[/panikkanfall]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Avataren min ja....er litt slik jeg har følt meg på jobb den siste tiden :ler:

Og det var faktisk slik jeg så for meg deg når jeg leste det siste innlegget ditt nå :ler:

Når jeg bestiller billetter så sjekker jeg sikkert dato og klokkeslett på billetter minst 10 ganger slik at jeg skal være sikker på at det blir riktig. Men en eller annen gang kommer det nok til å gå galt :ler:

Men supert at du fikk ordnet det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå holdt jeg pusten en stund mens jeg leste det du hadde skrevet. Så godt at det ordnet seg! Koooos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Den følelsen av "hmmmm" i magen er ikke noe særlig!! Bra det ordnet seg!

Er nettopp tilbake fra ferie, og i gang med å finne bursdagsgave til mannen. Siden du er sånn en whiskeyelsker, lurer jeg på om du har noen som helst formening om hvilken av disse tre man bør velge?? Det er bare den ene som er i basisutvalget, de andre er i bestillingsutvalget.. Derfor går jeg ut fra at basisen er den som mannen har snakket om. Men jeg har jo null peiling på whiskey. Det skal være Lagavulin, men det er alt jeg vet. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sitter på flybussen som har gratis nett* :happy:

verste er at jeg egentlig ikke tror jeg bestilte FEIL. Det bare ble ...en liten kortslutning. *host* heldigvis løste det seg, og jegvil påstå at dagen har vært så bra at det var verdt det! :laugh:

Åh! Også har vi bestilt ferie! jeg og J-man er ferdige på prosjektene vi jobber på samtidig, og etter en lang jobbsommer har vi fortjent en ferie, fant vi ut. Så det blir tur til Dublin i september! Tre overnattinger. Gleder meg vilt!

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Den følelsen av "hmmmm" i magen er ikke noe særlig!! Bra det ordnet seg!

Er nettopp tilbake fra ferie, og i gang med å finne bursdagsgave til mannen. Siden du er sånn en whiskeyelsker, lurer jeg på om du har noen som helst formening om hvilken av disse tre man bør velge?? Det er bare den ene som er i basisutvalget, de andre er i bestillingsutvalget.. Derfor går jeg ut fra at basisen er den som mannen har snakket om. Men jeg har jo null peiling på whiskey. Det skal være Lagavulin, men det er alt jeg vet. :bond:

Skal sjekke det når jeg er på en ordentlig pc! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor har jeg en "e" i whisky? :klo:

Det kan skrives på begge måter ;) whisky = skotsk, whiskey = alt annet

Å, da må du ta deg en skikkelig pub-runde! :hoppe: Dublin er fantastisk!! :)

Jah! Elsker puber :happy:

Fortjent en geir? :klo:

JEG HAR NY TELEFON!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...