Gå til innhold

Butterflies and hurricanes


Auri

Anbefalte innlegg

Sorry folkens :P Fredag var det fest hos Dragen så jeg var ikke hjemme før fire, og i går var jeg ute hele dagen og når jeg kom hjem var jeg dødssliten så jeg orka ikke skrive. Kommer mer utfyllende rapport om det seinere i dag.

Men intervjuet tror jeg gikk bra. Jeg kom selvfølgelig mens hun hadde intervju med en annen person, så jeg stod i andre enden av butikken og var klein i et kvarters tid :ler: Men jeg følte virkelig at intervjuet gikk ganske bra altså. I går sendte jeg henne mail med attestene mine, så nå er det bare å sitte og vente... Jeg vil ha den jobben!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I løpet av uka en gang vil jeg tro. Håper det, for jeg orker ikke jobbe på kaffebaren stort lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i butikken her, eller den over brua?

Har sett annonsen nemlig så jeg vet hvilken jobbe det er.

:)

Ha en flotters dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MariannE: det er delt stilling på begge stedene :)

----

Snakker om.... Jeg har null lyst til å dra på jobb i dag.... Yess la oss kaste bort mer tid og energi som ikke kommer til å gi meg noe tilbake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du på sånn Nav-tiltak på den jobben du har nå? For i så fall så skjønner jeg tankegangen din så sykt godt.. Jeg er jo på det frem til jul, og selv om jeg elsker jobben min over alt på jord så merker jeg at det er utrolig demotiverende å vite at jeg ikke tjener en dritt på det.. :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en merkelig avslutning på innlegget mitt.. Skylder på at jeg er sliten! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er NAV-tiltak. Men det er ikke derfor det føles nyttesløst; jeg ville være der selv i utgangspunktet. Jeg er på den kaffebaren som S har jobbet på i halvannet år. Og i våres bestemte vi oss for å kjøpe den. Sammen med ei anna. Vi styra og ordna masse og gleda oss vilt; banken sa ja, alt gikk på skinner. Og så satte de som eier lokalet foten ned. Kontrakten går ut i mai neste år, og vi får ikke forlengelse. Så da var det ingen vits i å kjøpe. Og nå er alt bare drit. Sjefa har gitt opp, samtidig som hu er skikkelig vanskelig å ha med å gjøre (les: hun er så snill og søt, men samtidig enten veldig ond eller ekstremt naiv og dum), stedet legger ned i mai neste år så uansett hvor god jobb vi gjør er det ikke verdt en drit, vi hadde så utrolig mange bra planer, men alt gikk til helvete... Så når jeg er på jobb er jeg sint på sjefa, sint på utleierne, og alt jeg gjør føles ut som bortkasta tid og energi. ARGH.

-----

Og herregud. Jeg må få ræva i gir snart og få fortalt dere alt mamma-dramet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHAT! Her har det jo skjedd en hel haug som jeg ikke har fått med meg!

Så utrolig dårlig gjort av utleierne, da skjønner jeg sinnssykt mye bedre hvorfor du misliker den jobben! Unnskyld at jeg fikk deg til å ta det opp, og unnskyld for at jeg ikke har fått dette med meg!

Årh, jeg vet liksom ikke hva jeg kan si, denne situasjonen var ikkeno kul :( Håper det går bra med dere, jeg skal ikke si "håper dere greier dette" for det vet jeg jo at dere gjør.

Og hvis jeg kan si det, selv om prosjektet ikke gikk som det skulle, så må jeg si jeg er utrolig stolt av deg! Kjøper seg café og greier, jeg hadde aldri i verden greid å surra meg sammen til å klare det! High five asså, du er rå!

Og du? Jeg har et bilde her som jeg tror er deres... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si unnskyld for at du tok det opp, jeg hadde tenkt til å fortelle alle om det uansett, så du sparka meg egentlig bare i ræva :fnise: Det er nok ingen som har fått det med seg unntatt de jeg ser mer eller mindre daglig, jeg har jo ikke hatt dagbok her på flere måneder, og jeg har ikke skrevet noe om det på Facebook.

Men for meg er det nok et bevis på hvor mye sterkere og friskere jeg er blitt. Jeg følte meg 100% klar for å være caféeier med alt det innebar. Samtidig så taklet jeg nedturen på en helt riktig og sunn måte. Pluss at vi har lært mye. Så jeg angrer ikke på noe, og har gått ut av det med å være vannvittig stolt av meg selv.

Sant, jeg hadde helt glemt bildet :fnise: Sender deg en PM med adresse jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere planla å kjøpe en café :hakeslepp: Det er jo helt fantastisk! Hvorfor har jeg ikke fått med meg dette før? Det er jo slikt jeg bare drømmer om å gjøre. Jeg er kjempestolt av dere som både planla og turte! Utrolig synd at det ikke lot seg gjennomføre, men det hadde ingen ting med dere å gjøre. Lykke til neste gang :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så skjedde det i den dagbokfrie perioden min, og da skjedde det så mye så fort, at jeg fikk rett og slett ikke fortalt det til alle.

Vi fant ut at vi måtte bare kaste oss på når vi faktisk hadde muligheten. Det var en once in a lifetime mulighet, og vi tok den. Dessverre gikk det ikke, men vi prøvde hvertfall! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er så synd at det ikke gikk, var super imponert over at dere i det hele tatt turde å prøve på det. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinka! :klemmer:

Fikk adressen din, denne gangen skal jeg pokker meg få sendt det og! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva???

Legger ned???

Der???

Å herregud... jeg kjenner jeg blir svimmel nå!

Men... Hvor skal jeg gå og drikke kaffe mocca da?

Moccaen på Tullis er ikke like god.

Moccaen på der-du-nå-jobber smaker som om den er basert på fløte og sjokolade jo!

Tror jeg må stoppe innom etter jobb idag :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...