Gå til innhold

Butterflies and hurricanes


Auri

Anbefalte innlegg

Neinei MarianneE, overhodet ikke som deg! Men de menneskene som kler seg i det som er "riktig" uten noe preg av personlig stil, som hører på musikken som går på radioen er som populær nå, som er fornøyde med å spise Toro og Findus og aldri vurdere å spise noe annet, som tar en helt OK utdannelse som fører til en helt OK jobb... De menneskene som bare følger strømmen. Det er ikke noe galt i å være normal, jeg mener ikke at alle mennesker skal være gothere eller kunstnere eller noe slikt. Har mange gode venner som er helt normale. Men det er de menneskene som ikke tenker, som bare ER og gjør det alle andre gjør. Om det ble noe lettere å forstå. Jeg er hangover, så hodet går litt treigt :ler:

I hear ya'!

Hangover?

Brusteinsballet var bra skjønner jeg? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, så lite av showet, vi ble bare sittende på brygga og drikke ølen vår sammen med de fine menneskenene... Fyrverkeriet var knallbra da. Satt og holdt S i hånda og tenkte tilbake på første gangen vi så det fyrverkeriet sammen :rodmer:

Etterpå havna hele gjengen på en av pubene hvor vi ble sittende til stengetid. Vi var vel hjemme igjen i halv tre-tida... Og S skulle på jobb halv ni i dag. Jeg skulle egentlig på jobb ni, men bestemte meg for i går å melde avbud... Jeg har så lite til overs for jobben for tida (for de som ikke vet, så er jeg utplassert gjennom NAV, så det er ingen som er avhengig av at jeg er på jobb) og tanken på å stå der hangover mens jeg bekymra meg for kattene fristet lite altså.

Apropos, så må jeg skrive hele historien her seinere om hva som skjedde med jobben... Men ikke enda, jeg må få i meg noe ordentlig mat først. Eneste jeg har hatt tilgang på hele dagen er brødskiver og det er ikke snakk om at jeg fikk i meg. Vanlige brødskiver dagen derpå er grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror jeg må lage meg noe chips, bare sånn at jeg får noe i magen, og så lage en ordentlig middag seinere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakars neddopa pusene :fnise:

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/263447_10150294219762247_611102246_9649483_7395471_n.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/270044_10150294219422247_611102246_9649480_541088_n.jpg

Sååå lite fornøyd...

I dag virker det som om de har blitt uvenner, Teacup (bilde 1) har ligget på soverommet hele dagen, og Fluffpuff i stua. Kommer de i næheten av hverandre, er det fresing. Det har de aldri gjort før...

Var desperat for at S skulle komme hjem i dag, for jeg greide ikke gi kattene smertestillende selv. Og jeg skjønte de hadde det vondt når de begge lusket av gårde for å "gjemme seg for å dø"... Selvfølgelig greide Fluffpuff å vri på seg, så jeg vet ikke hvor mye smertestillende hun faktisk fikk i seg. Ringte dyrlegen og de sa at om hun blir veldig rastløs og sånt i løpet av kvelden, så skal jeg gi henne den dosen som egentlig er til i morgen tidlig. Så langt virker det som om det går fint, da. Hun ligger utstrakt på magen, med panna trykt inn i hofta mi :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tirkes

Uffe. :( Er nok endel verre for jentepuser ja. Stakkars små.

Høres ut som du tar god vare på de. Tror kanskje ikke pusen gjemte seg for å dø, men kanskje forsøkte å finne et mer behagelig sted, mer behagelig temperatur, lite støy - når man har vondt er det best å fjerne alle andre ubehag vet du. :-)

Stryk, kos og klem. Om en uke savner du den slappe oppførselen, da klatrer de nok i gardinene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter i naturen som bli skadd stikker av fra flokken og finner seg skjulesteder for å dø i fred (såvidt jeg har lært, hvertfall), og de skjønte jo at de er "skadet", så det var det jeg mente. Jeg vet de ikke skal dø, men stakkars pusene skjønner jo ingenting! Plutselig er det en ting rundt de, og det er vondt på magen. Men jeg skjemmer de bort som bare det. Måtte sitte og mate Teacup med en skje i stad, for hun ble redd for matskåla. Så jeg satt og ga henne skjeer med våtfór, slik at hun skulle få i seg både mat og væske.

Vi har heldigvis leilighet med bare takvinduer, så vi har ingen gardiner de kan klatre i :fnise: Gleder meg mest til de er tilbake til normalen. Jeg har angst-problemer og bekymrer meg dermed ekstremt mye :rolleyes: så det skal bli godt å få tilbake normale puser. Men jeg er ekstremt nysgjerrige på om det kommer til å gjøre noe med personligheten deres, siden de var såpass gamle nå før de ble sterilisert.

Men nå er det middag (kylling marinert i lime, koriander og rosépepper, salat med bønner og fetaost, hjemmelaget dressing :sikle: ) og Greys Anatomy, og etterpå skal jeg spise ALT godteriet jeg kjøpte på markedet i byen i går :nigo: Fudge og nougat :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greide ikke spise opp alt godteriet i går :sjokkert: Hva skjer med meg? Hvor har det blitt av dessertmagen min?!

Natten min:

23.30: Blir akutt trøtt og får kjempevondt i magen, går og legger meg.

04.13: Våkner av ukjent årsak. Går på do.

06.25: Fortsatt våken. Har ligget og kost på Teacup som har lagt seg ved siden av meg.

06.25-09.00: Sovner, våkner, sovner, våkner, sovner, våkner...

09.00: Vekkerklokka til S går av. Han står opp, jeg sovner.

10.45: S vekker meg

:sur:

Men han har tatt et episk bilde av meg og Fluffpuff mens jeg sov da :ler: Jeg ligger på sida, med armene i kryss, og rett ved siden av meg ligger Fluffpuff i akkurat samme stilling :fnise: Skal se om jeg gidder å redigere det for å klippe bort ansiktet og legge ut her :P

I dag... Skal vi feire at Kevlar er hjemme, hos Dragen. Så jeg tenkte å joine meg med de sånn i fire-tida kanskje. Men har lyst til å rusle litt i festivalgata også. Hmm. Også må jeg dusje, finne ut hva jeg skal ha på meg (STØNN har jo ingenting), finne ut hvor mye/lite jeg har lyst til å drikke i dag, gi pusene mat og vann... Og sikkert et dusin småting til.

Tror jeg er i humør for et par gin&tonic, og så brus resten av kvelden.

Faen, jeg har fortsatt vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Å, så irriterende med soverytmen din i natt da :O Ingenting er verre enn å være av-og-på/våken-sove sånn som det. Men så lenge det bare er en natt her og der er det jo overlevbart. Husker da jeg hadde det sånn i flere måneder.. Ugg..

Prøv å drikk litt grønn eller hvit te? Eller, ved nærmere ettertanke, det blir vel vanskelig å finne i leiligheten deres. :skratte:

Gleder meg til å se deg i ettermiddag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn eller hvit te, fysj :P Ekle saker. Gleder meg jeg og ^^ Men jeg har ikke noe å ha på meeeeeeeeeeg!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk, jeg gadd! Dæven.

Nå er det på tide å plugge i speilrefleksen, for jeg har sykt mye bilder å laste inn.

Og så må jeg dusje. Ugh. Jeg hater å dusje.

Også skriver jeg duske hver gang jeg skal skrive dusje XD

Endret av Pixie Plaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått i kattene mat og vann (dvs. Teacup ville bare sleike sausen på våtfóret, men det er mer næring enn ingenting), fått de til å godtta å ligge en halvmeter fra hverandre på senga uten fresing, og fått gitt dagens smertestillendedose. NÅ skal jeg gå og dusje (ha, skrev det riktig!). Men først en røyk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på jobbinterjvu i dag! På Floriss! Shit!!!! Kult :D Jeg ringte for å spørre om et par ting og ble spurt om å komme ned for en prat i dag :D Wish me luck!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bolledeig:

Har savnet deg så sinnsykt masse her vennen. :klemmer:

Håper jobbintervjuet har gått bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, ny dagbok :danse:

Håper det gikk bra på intervjuet! Jeg som ikke en gang har fått med meg at du hadde fått én jobb, og så får du kanskje en ny en allerede.

Herlig bilde av deg og katten, forresten. Håper de blir bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kline:

Vært på PIT og sett Shiva Grings?

Drit bra!

Menne...

Du kan ikke skrive at du har vært på intervju og deretter ikke fortelle hvordan det har gått!

:fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...