Gå til innhold

Jeg er uvitende


Anomym

Anbefalte innlegg

Jeg er forholdsvis ny her på KG, har av og til gått inn og lest litt på disse snikk-snakk-sidene. Må innrømme at jeg skjønner veldig lite av det.

Dette engle-greiene, hva er det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Anonym, og velkommen til oss på KG!

Menigheten "De Lystige Engler" oppstod for nærmere ett år siden, da noen av oss faste brukere med felles humor drev og kokte sammen og fjollet litt om kveldene.

Etterhvert opprettet Gry "Snikk-snakk" for å få samlet alt fjaset på et sted. Her på snikk-snakk kan vi gå inn og bare være useriøse og temmelig barnslige.

Ellers er vi alle sammen vanlige KG brukere som er seriøse og som har meninger om mangt og mye. Vi skriver innlegg og er aktive på de andre diskusjonsforaene der vi har noe å bidra med.

Du kan lese litt om "det evigvarende rollespillet" vårt på tråden med stillingsoversikten vår.

Her inne finner vi på mye rart, og ikke alt har rot i virkeligheten! Her skjer det stadig noe nytt, og ingen vet hva det neste blir! Felles for oss alle er at vi tar oss selv forbasket lite høytidelig, og tør å være barnslige!

Alle som søker om medlemsskap får bli medlem, og nå har vi snart nådd medlem nr. 100! Må kanskje ha et lite jubileum!

De Lystige Engler er liksom "lekerommet" vårt her på KG, og her slipper vi å være saklige.

Velkommen til oss, du også!

Klem fra englemamma12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man spør bare pent om å få bli en lystig engel, og sier litt om hvilken engel man kan tenke seg å være, gjerne ut fra personlige egenskaper! Det er så lett, så!

Bruk tråden "stillingsoversikt lystige engler"!

Hjertelig velkommen!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...