Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake


Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Runforit

Bare hyggelig det :)

Ja, det blir kamptrening også, starter bare litt rolig etter ferie vanligvis. Men jeg har en følelse av at det kommer veldig snart, da må jeg bare prøve å huske gamle kunster :ler:

Hehe :) Det pleier å komme av seg selv. Husker selv adrenalinet ved kamptrening. Er gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Hehe :) Det pleier å komme av seg selv. Husker selv adrenalinet ved kamptrening. Er gøy :)

Ja, må bare komme inn i det igjen, så blir det nok morsomt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ny trening i dag, dette er første gang jeg får til to kampsporttreninger (i samme stil om jeg kan si det slik) på en uke. Fornøyd med det!

Det ble mye spark i dag, bl.a på puter, og det kjennes allerede et par timer etter. Lenge siden jeg har aktivt brukt hoftene på den måten, de blir litt såre rett og slett. Mer og mer kommer tilbake nå, men oppdaget en teknikk i dag som virkelig må trenes på! Den er helt borte :ler: Lærte også en ny teknikk jeg aldri har gjort før, den var ny. Det er litt spesielt når man har holdt på med dette i mange år tidligere.

Har et litt hårete mål om ny grad innen året er slutt. Tror ikke jeg sikter mot sommeren, men før jul hadde vært gøy :) Om jeg bare trener nok så kan det gå tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Så moro med kampsport. Får brukt hele kroppen i treningen da. :)

Ja, så absolutt! Tror også jeg bruker en del muskler jeg ikke har brukt på en lang stund :ler: Gått rundt og småhaltet i går, tror jeg strakk noe i nedre del av ryggen på trening onsdag, og sov litt rart natt til i går. Det er nesten bra igjen nå, så det går heldigvis over! Er nok fordi det er bevegelser det er lenge siden jeg har gjort, og jeg må ikke gi på for mye rett og slett :P

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ukas siste trening med 1t 30 min rolig teknikk. Uka oppsummert:

Mandag: 1t 30 min kampsport

Onsdag: 1t 30 min kampsport

Fredag: 1t 30 min kampsport

Fredagstreningen er en annen kampsport enn mandag + onsdag :P Men ja, fornøyd med den uka! Skal få til litt styrketrening og jogging innimellom også fremover tror jeg.

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Daenerys

Det ble lite trening sist uke :) Formen var ikke helt der den skulle være, og er det en ting jeg har lært så er det å lytte til kroppen.

I dag gikk jeg på trening, og var sur/lei meg når jeg gikk hjem igjen. Noe jeg var veldig flink til før bare sitter ikke lengre, og det er sinnsykt frustrerende. Ja, jeg husker mye, men mye har forsunnet av det jeg var flinkest til (mener jeg selv). Denne uka er det mitt mål å lære meg dette på nytt. Kommer til å bli terping hver dag på stuegulvet, for jeg er så utrolig irritert på at jeg ikke får det til. Så fort jeg får det til så vet jeg at mye annet løsner.

Game on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Det kommer fort tilbake. Bare gi det tid. Og ikke glem og kose deg med treningen også ;)

Takk! Var totalt motløs etter den treningen der, og sinna på meg selv. Gikk bedre på dagens trening, skriver under her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Mandag: Teit trening (1,5 t)

Tirsdag: Joggetur, 30 min uten problem, godt at joggeformen er der

Onsdag: Trening 1,5t, denne gangen ble den veldig bra! Noe har løsnet, heldigvis, for nå gikk det mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...