Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake


Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Jeg liker å jogge, og jeg liker å trene styrke, men kostholdet er ikke helt på plass. Heller ikke motivasjonen for tida. Derfor blir det en dagbok for å få litt fart i sakene! :)

Har ingen mål om å gå ned i vekt siden jeg er fornøyd der jeg er, men jeg vil bli sterkere og løpe lengre. Mye lengre :)

Velkommen hit!

Update 28.08.11 - nytt mål, ny vri

Jeg har sluttet å spise godteri i uka. Lørdag er derimot spisedag hvor alt er lov :) Men det betyr ikke å dytte i seg 200 gram sjokolade og en hel chipspose, men kanskje litt mørk sjokolade eller litt chips om jeg har lyst på.

Ellers har jeg blitt inspirert til å få meg litt muskler. Jeg vil bli mer definert og sterk :)

Så mitt nye mål er å få litt muskler, og litt ned i fettprosent så musklene kan sees :) Jeg vet at selv om jeg ikke veier mye, er fettprosenten litt for høy. Jeg kommer ikke til å veie meg, for det er ikke kiloene som er poenget. I stedet er det bilder (tatt i dag) og mål jeg skal gå ut fra!

Trening blir heretter jogging og styrketrening. Enkelt og greit.

Jeg er gira :hoppe:

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

:klemmer: Så koselig å se deg!

Du kan jo slenge deg på LCHF hvis du vil ;)

:klemmer: i like måte!

Tror ikke jeg hadde taklet LCHF jeg :sjenert: Det er jo alt som er, og har vært, nei-mat for meg. Satser nok på å begrense usunne ting og spise mer sunt og laget fra bunnen :) Har fått interessen for mat, men kan bli mye flinkere!

Kanskje jeg skal begynne med "dagens usunnheter"? Vel, dagens er én cider og smågodt, men førstnevnte var svært velfortjent etter en hard uke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: i like måte!

Tror ikke jeg hadde taklet LCHF jeg :sjenert: Det er jo alt som er, og har vært, nei-mat for meg. Satser nok på å begrense usunne ting og spise mer sunt og laget fra bunnen :) Har fått interessen for mat, men kan bli mye flinkere!

Kanskje jeg skal begynne med "dagens usunnheter"? Vel, dagens er én cider og smågodt, men førstnevnte var svært velfortjent etter en hard uke :fnise:

Det har vært nei-mat for meg også over lengre tid, og jeg er igrunnen avhengig av poteter :fnise: Men det har gått overraskende greit altså, hadde en uke hvor jeg bare tenkte "nei, nå orker jeg ikke mer", men da reagerte kroppen med å få utslett og være kvalm og dårlig hele uka :ler: Så det var visst ikke så smart.

Kan forresten si at jeg tydeligvis har en BMI på 20, så ingen grunn til å gå ned i vekt :P

:hakeslepp:

*litt smått misunnelig* :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Innom for å si hei og god søndag!

Trening trenger absolutt ikke dreie seg å endre i forhold til vekt. Det å bli sterkere og løpe lengre er ypperlige mål. Følger med fremover.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

:hakeslepp:

*litt smått misunnelig* :gjeiper:

Jeg har alltid vært den høye tynne :sjenert: Men jeg trenger virkelig litt muskler!

Heia heia :hoppe:

Koselig å se deg! :)

:goodbye:

Innom for å si hei og god søndag!

Trening trenger absolutt ikke dreie seg å endre i forhold til vekt. Det å bli sterkere og løpe lengre er ypperlige mål. Følger med fremover.. :-)

Velkommen skal du være! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

I dag er daffedag med goood samvittighet. Har jobbet mye denne uka, og vært frivillig på et arrangement som tok mye tid og krefter. Spiste opp restene etter gårsdagens godteri i stad, men planlegger en sunn middag med fisk og poteter, og bær til dessert. Nam!

Og så blir det kino :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirates :hjerte: Men har ikke store forventninger da :ler: Mest for å se den egentlig :)

Jeg hadde null forventninger da jeg gikk for å se den, og endte opp med å bli veldig positivt overrasket! :hjerte: Den er akkurat så bra som du kan forvente av en Pirates uten KK og OB ;)

Edit: :fnise: Så akkurat at med forkortelsene av navn ser det ut som om jeg bare skriver om dameprodukter :gjeiper:

Endret av Aramee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Koselig å se dere alle sammen :klemmer:

:fnise: Trening ja! Snaaart, snaaart! Litt magevondt her, men senest trening i overimorgen :sjenert:

I dag har jeg og samboeren vært på shopping! Var innom et par steder, og alt jeg kjøpte var på 50% eller mer. Nice! Fikk meg blant annet en fin genser til kaldere treningsøkter :)

Pirates var også moro, anbefales som underholdning :)

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... leste litt fort og trodde det sto pilates... så jeg så for meg at du hadde kjøpt deg en pilates dvd og satt og så på for underholdningen sin skyld :fnise:

Skjønte det ikke helt da, for jeg har hatt en sånn dvd selv og det var suuuper kjedelige greier.

Men pirates er kanskje hakket mer underholdende ;-) Har ikke vært på kino siden vesla lå i magen.. men de har jo sånn baby kino her.. kanskje jeg får prøve det en dag.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hvor jeg klikket meg inn nå, men så deilig med en dagbok der noen har andre mål enn å slanke seg, så jeg henger med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Litt usikker på hvor jeg klikket meg inn nå, men så deilig med en dagbok der noen har andre mål enn å slanke seg, så jeg henger med :)

Alltid hyggelig med nye fjes! Velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...