Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Åja, gjett om! Små irriterende terrorister... 

Har du en fast matvare/drikke du MÅ ha i hus? (som feks pepsi max, cola, yoghurt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Atomkrig :( 

                         Er det en reell fare tror du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Jeg er egentlig litt mer engstelig for hva som kan skje når Russlands nye flytende atomkraftverk skal slepes langs norskekysten neste år. Hvis det skjer noe galt der, så ligger mye av Norge og omkringliggende land dårlig an tror jeg. Det er jo fremdeles spor av nedfall i Norge etter Chernobyl-ulykken og av og til lurer jeg på om mengden krefttilfeller man ser i Norge har noe med det å gjøre  >_<

Tror du det er mulig å få vaksine(r) mot kreft? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fremtiden ligger foran meg og det er dit jeg skal så jeg retter meg fram og ønsker den velkommen. Om jeg blir fast kokk eller løssnippet gjenger, gjenstår å se, men det blir nok helst en mellomting, siden jeg er litt fra før. 

På hvilken måte har du tilbragt årets sankthansaften og hvilken måte skulle du ønske at du hadde feiret den?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayana

Har spist middag med familien og det var trivelig. Kunne godt tenkt meg en tur ut i båt for å se Sankt Hansbål men det ble ikke noe i år. Vi får se neste år.

Hvordan har du tilbringet St Hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet alene hjemme og bekymret meg for om ulven angriper sauene mine i kveld og natt, mens mannen min er ute i skauen og passer på så godt han kan. Vanligvis ville vi ha fyra opp bålpanna og grilla noe god mat med litt vin til.

Hva skal du gjøre i sommerferien?

Endret av Skogshuldra
glemte spørsmål
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal få tiden til å fly, og så skal jeg fly i skog og fjell - helt forurensningsfritt ?

Har du smakt huldreost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har smakt det før og jeg har smakt det etterpå

Hva skal du gjøre sankthansdagen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose meg med hobbyer i enslighet i heimen.  :jepp: 

Høres det ganske ok ut eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres helt perfekt ut spør du meg, det samme blir det hos meg. Et slikt regnvær det er her for tiden er helt makalaust, det gjør at innetiden blir ekstra koselig med stearinlys å greier :strix:

 

Tenner du ofte stearinlys på dager hvor det nesten er skumring ute pgav skydekket?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stjele innlegget med det fine tallet og sidetallet. 

Er det en alvorlig forbrytelse syns du?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...