Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Tror dere prisen på PS4 synker snart? Har så lyst til å kjøpe det siste fallout, men har bare PS3:icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

World of Warcraft Vanilla, faktisk. Har ikke spilt på mange år, men herregud for en nostalgisk følelse man sitter med! Tettpakket av folk overalt, ikke det døde skallet WoW er i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Until dawn. Typisk spill uten mye spilling,men desto flere vanskelige valg. Liker det ganske godt :)

Prøvde meg på Fallout 4 og spilte det i noen uker. Ble tilslutt dritlei. Det klarte bare ikke å engasjere meg nok. Temmelig døll historie, kjipe våpen, veldig repeterende og ja litt skuffende faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Kathy Rain. Et herlig "old school" pek-og-klikk spill som "flørter" litt med Gabriel Knight serien. Anbefales! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.4.2016 at 15.09, Bolthorn skrev:

World of Warcraft Vanilla, faktisk. Har ikke spilt på mange år, men herregud for en nostalgisk følelse man sitter med! Tettpakket av folk overalt, ikke det døde skallet WoW er i dag.

Greit nok å like Vanilla, men det argumentet der forstår jeg ikke. På disse legacy serverene samles folk på én server. Blizzard har jo hundrevis. Hvis man hadde samla alle spillerene på én live server, så skal du nok se det hadde vært greit folksomt der også. Jeg blir så gretten når folk bare gjentar lite gjennomtenkte argumenter, for å hoppe på et hypetrain.

Anonymkode: 99c6f...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok å like Vanilla, men det argumentet der forstår jeg ikke. På disse legacy serverene samles folk på én server. Blizzard har jo hundrevis. Hvis man hadde samla alle spillerene på én live server, så skal du nok se det hadde vært greit folksomt der også. Jeg blir så gretten når folk bare gjentar lite gjennomtenkte argumenter, for å hoppe på et hypetrain.

Anonymkode: 99c6f...504

Huh?

Anonymkode: 6c448...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2016 at 2.52, AnonymBruker skrev:

Greit nok å like Vanilla, men det argumentet der forstår jeg ikke. På disse legacy serverene samles folk på én server. Blizzard har jo hundrevis. Hvis man hadde samla alle spillerene på én live server, så skal du nok se det hadde vært greit folksomt der også. Jeg blir så gretten når folk bare gjentar lite gjennomtenkte argumenter, for å hoppe på et hypetrain.

Anonymkode: 99c6f...504

Og så om blizzard har hundrevis av servere? Når samfunnet slik det er nå er ikke eksisterende om man ser bort fra guilds. Flying mounts og group finder/quer ødela, er så å si null kommunikasjon. LFR er zombiemode, kan sitte å se på youtube mens man bli boostet igjennom. Mythic er heller ikke noe å skryte av for med litt gear er det ikke noe problem å steamrolle igjennom. 

Crossrealms har jo så å si gjort det du nevner over her, flere servere fader inn i en for å befolke flere områder. Fungerer jævlig dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.4.2016 at 19.29, muffinshaker skrev:

Tror dere prisen på PS4 synker snart? Har så lyst til å kjøpe det siste fallout, men har bare PS3:icon_frown:

Det ryktes jo at det kommer en ny ps4 snart, så sjansen er jo der :) Men mer om det blir vel offentliggjort om litt over en uke, siden E3 starter den 14. :) Eller så kan du jo se etter en pent brukt på finn eller kjøp/salg grupper på facebook - kan ha flaks der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Jeg har spilt en del sånne små, enkle spill ala. 60 Seconds, NEO Scavenger, Lifeless Planet, Survivalist...

Prøvde også Project Zomboid for et par dager siden. Jeg er helt, helt hekta på zombier og alt som har med zombier/zombieapokalypse å gjøre, men ble virkelig skuffet der. Følte det ikke var vits å spille det. Jeg kom liksom ingen vei, fant ikke noe interessant utstyr eller noe. Synes også kontrollene var helt umulig. Skikkelig skuff!

Ellers er Minecraft noe jeg ofte går tilbake til og spiller i perioder. Er i en sånn periode nå. :) 

Endret av PaperFlower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 måneder senere...

Fallout 4 - tenkte det var greit å få spilt igjennom det til slutt. Level 47 og holder på med Railroad og hovedoppdraget nå, siden eg har gjort alt annet som har dukket opp og kunne tenkt meg flere sideoppdrag, syns det er ganske moro å løpe rundt og snoke rundt i forskjellige bygninger på jakt etter skjulte skatter og xp - men det hadde vært flott om alle stedene eg har vært innom kunne fått "cleared" under navnet på kartet slik at eg slipper å gå innom de samme stedene flere ganger. Eg er forresten syyyykt lei alle disse "hjelp til med å beskytte *stedsnavn*" oppdragene som popper opp, noe eg aldri gidder å gjøre lenger siden de fortsetter til evigheten og forbi.

Når eg er ferdig så blir det enten å begynne på nytt med triologien til Mass Effect, siden eg gleder meg til Andromeda kommer, eller så blir det The Witcher 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...