Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Jeg spiller også Fallout 4 for tiden, og storkoser meg. Det er lenge siden jeg har levd meg så inn i et spill og kost meg så mye. Samboer og jeg spiller på skift. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg vil våge å påstå New Vegas er et bedre spill med en bedre historie, men på godt og vondt er det også en del mer tullete enn hovedserien. Spørs vel hvor mye humor du liker i postapokalypsen din.

Koste meg for det meste i Borderlands, så skal nok takle det om ting ikke er gravalvorlige.

Edit:

Prøver litt nå, hadde et litt uhell med en geit og endte opp med å drepe alle jeg kom over i startbyen uten å ha lagret først. Kan kanskje prøve å følge quests en gang før jeg tar den varianten. Restart.

Endret av Utenegenart
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller The book of unwritten tales akkurat nå. Og litt WoW utenom.

Anonymkode: 2f35a...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xenoblade Chronicles på 3DS. Herre, som det spillet kunne ha nyttegjort seg av et tastatur fullt av hotkeys. Litt usikker på om jeg kommer til å fullføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiller også Fallout 4 for tiden, og storkoser meg. Det er lenge siden jeg har levd meg så inn i et spill og kost meg så mye. Samboer og jeg spiller på skift. :laugh:

Åå på misunnelig jeg er på dere som spiller dette. Hadde tenkt å kjøpe det til Ps3 etter jeg var ferdig med eksamener, og kose meg ekstremt med det i julen, men skjønner jo nå at det ikke går:-( 

Jeg kan såvidt rettferdiggjøre 4-500 kr på et spill i julegave til meg selv, men 3-4000,- blir litt verre.

Jaja, kanskje til neste jul. Skal kjøpe et par billige spill til Ps3 isteden, noen anbefalinger? Har vel egentlig bare spillt Fallout, far cry og GTA de siste årene. (Har ikke tid, grrr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå på misunnelig jeg er på dere som spiller dette. Hadde tenkt å kjøpe det til Ps3 etter jeg var ferdig med eksamener, og kose meg ekstremt med det i julen, men skjønner jo nå at det ikke går:-( 

Tror du må ha en PS4, tviler på at det er til 3'ern. Skuff. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du må ha en PS4, tviler på at det er til 3'ern. Skuff. :/

Om de hadde lagd det for ps3 så hadde ikke spillet kunnet blitt like stor og ha like god grafikk med tanke på hardware forskjellen. Man kunne ikke hatt witcher 3 på last gen console for eksempel. Lol nå høres jeg ut som en skikkelig nerd :P Men fallout 4 er på pc da i hvert fall :)

Anonymkode: d4d44...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de hadde lagd det for ps3 så hadde ikke spillet kunnet blitt like stor og ha like god grafikk med tanke på hardware forskjellen. Man kunne ikke hatt witcher 3 på last gen console for eksempel. Lol nå høres jeg ut som en skikkelig nerd :P Men fallout 4 er på pc da i hvert fall :)

Anonymkode: d4d44...855

Det tenkte jeg ikke på, men det er jo logisk, ja. Jo heftigere grafikk jo mer kreves av utstyret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om de hadde lagd det for ps3 så hadde ikke spillet kunnet blitt like stor og ha like god grafikk med tanke på hardware forskjellen. Man kunne ikke hatt witcher 3 på last gen console for eksempel. Lol nå høres jeg ut som en skikkelig nerd :P Men fallout 4 er på pc da i hvert fall :)

Anonymkode: d4d44...855

Du skal ha gode specs for å kjøre Fallout 4 på PC helt smooth, de fleste har små laptops og ikke gaming rigger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha gode specs for å kjøre Fallout 4 på PC helt smooth, de fleste har små laptops og ikke gaming rigger

Pc er pc da eller?

Synes det er rar at noen pc-er koster over 50 tusen O:

Anonymkode: d4d44...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pc er pc da eller?

Synes det er rar at noen pc-er koster over 50 tusen O:

Anonymkode: d4d44...855

Pc er kanskje Pc, men innmaten er forskjellig. Jeg har en rigg til 12.000 men grafikk kortet mitt er litt svakt til Fallout 4 på PC. Så jeg spiller på Xbox One inntil jeg får råd til et bedre grafikk kort. Jeg vil gjerne kjøre spillet i ultra settings, å da kreves det god PC. PC er helt klart det beste, da man kan ha mods etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...