Gå til innhold

- Hvor har dere gjort det ? ;)


Gjest anygirl

Anbefalte innlegg

Gjest anygirl

Rett og slett hvor dere har gjort 'DET'! :):humpe:

I huse til foreldra, hagen, bussen, bilen, sjøen ?

Fortell meg å del erfaringer! :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og typen min prøver ut nye ting hele tiden. ;) Vi har gjort det ganske mange steder. Flere steder i leiligheter, ute i det FRIIII, og klådd hverandre på bussen, mmmm pirrende. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bussen (med busschauffören!), på skoltoaletten, på lekplatsen, i hissen, på diskbänken i andra människors hem (de vet naturligtvis inte om det), i hans föräldrars säng, i tält bredvid bästa väninnan, på konsert (i publiken), i skogen, på stranden, i bilen, i en sovsal bland 30 andra människor, i en båthytt där det sovit 4 andra människor.. Ja, det finns många fler ställen, men det här är väl det som jag ler mest åt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skogen, på stranda, i vannet, i dusjen, på badet, på en flytemadrass uti vannet, på toget, på kino, i bil, på buss, på solseng ved vannkanten, på en benk i en park, etc. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett overalt her også.. Elsker følelsen jeg får da det er fare for å bli tatt på fersken av fremmede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I bussen (med busschauffören!), på skoltoaletten, på lekplatsen, i hissen, på diskbänken i andra människors hem (de vet naturligtvis inte om det), i hans föräldrars säng, i tält bredvid bästa väninnan, på konsert (i publiken), i skogen, på stranden, i bilen, i en sovsal bland 30 andra människor, i en båthytt där det sovit 4 andra människor.. Ja, det finns många fler ställen, men det här är väl det som jag ler mest åt. :)

Hvordan fikk dere til å ha sex på en konsert blandt mange andre mennesker ... var det sååå trangt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk dere til å ha sex på en konsert blandt mange andre mennesker ... var det sååå trangt? :fnise:

Jeg har også hatt sex under en konsert... Han tok meg bakfra mens jeg gikk i skjørt. Ja, det var myyye mennesker, stod tett i tett. Og vi var nok såpass berusa at vi brydde oss ikke om folk merket det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, på mange rare steder! Men syns det er litt flaut å skrive det her, siden jeg ikke er så anonym som mange andre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk dere til å ha sex på en konsert blandt mange andre mennesker ... var det sååå trangt? :fnise:

Ja, det var så trångt! Han stod redan bakom mig och jag hade kjole på mig, så det var bara att tuta och köra. ;) Det blev väl inte så långvarigt, men ändå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, det var så trångt! Han stod redan bakom mig och jag hade kjole på mig, så det var bara att tuta och köra. ;) Det blev väl inte så långvarigt, men ändå.

Du är en rolig liten svennebannan du!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten:

Senga hans

Sofaen hans

Badet hans

Dusjen hjemme hos mamma og pappa

Jeg og andre:

Senga mi

Senga på hybelen jeg hadde før

Trappa til et postkontor i Portugal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg kommer på i farten (og er vel de mest "spennende" stedene):

- Rasteplass i en nasjonalpark utenfor Sydney

- Utsiktspunkt på Shetland

- Terrassen hjemme

Ellers...

- Dusjen, sofaen, stuen (med store panoramavinduer, men bor høyt oppe så ingen som kan se inn da...), sengen og litt ymse soverom her og der :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På motorsykkelen,i bilen mens han samtidig kjørte,trappen ved fløybanen,på toget,på bussen,på stranden,i vannet,på mangen forskjellige bad,over alt i naturen,i en tunel,på kino.Kommer ikke på flere steder.Har vel hatt sex de fleste steder uten om på fly men det skal testes neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne på en dobås på et utested! Det var første gang jeg hadde sex med en jente!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

* Alle rom i huset ( inkl. kjøkkenbord, kjøkkenbenk osv)

* På sofaen, kjøkkenet og div til svigers :fnise:

* På fjellet og i skogen

* Under vann ( anbefales, kjempebra!)

* Hotell

* +++:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stranden

Bassenget vårt

Boblebadet

Over alt i huset

Hengekøye

Terrasen

Sjøen

Heis

Prøverom på kjøpesenter

Parken

Bryggen i Bergen på nattestid

Utesteder

Bilen

Fjellet

++

Endret av Benedicte22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

I et basseng, på en buss, i samme rom som en venninne, på et utested i baren, på stranda (anbefales ikke, er som å knulle med et sandpapir i hufsa)

på innmari mange doer, i et skispor i 20 minus, på toget, på en veranda... helt sikkert flere steder også, men kommer ikke på i farta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg driter egentlig i plassen jeg har sex på, liker sexen i seg selv bedre enn lokalasjonen.

Finnes ikke pirrende for min del å vite at man kan bli busta.

Meeen jeg har hatt sex på litt forskjellige plasser.

Here goes:

- Kjøkkenbord

- Dusj

- Badekar

- Sofa/stuegulv etc

- Politistasjon

- Skog

- Bil (en gang på motorveien i rushtrafikken. Svingte bare litt til side og stoppa bilen litt...:P)

- Bilpanser

- På snø-scooter (skjer ALDRI igjen!!)

- I innsjø

- Mine foreldrers seng, min lillebrors seng, mine eks-svigers seng osv. De flestes senger..

- I telt

- På sofaen hos ei jeg var ansatt hos som barnevakt for kvelden. Hun kom hjem 5 minutter etter avsluttet akt.

- På uteplass

- I offentlig solarium

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...