Gå til innhold

En fremtredende dagbok


Gjest Kræsj

Anbefalte innlegg

Gjest Kræsj

Hei alle sammen! :velkommen: til Kræsj sin fremtredende dagbok!

Her skal jeg skrive mye interessant framover, så det gjelder å følge med her! Det vil bli nesten daglige oppdateringer og mye moro. :happy:

Da snakkes vi!

Klem fra Kræsj

Endret av Kræsj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må nesten henge meg på her altså, tror det kommer mye morro! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kræsj

Fortell litt om deg selv da! :)

Skal gjøre det i morgen - lover! Nå er det så hektisk inne i den andre tråden og så har jeg det travelt på privaten også. Rekker ikke over alt i kveld. Men bare følg med, min venn! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som vil bli best mulig likt? Kan godt like deg litt, jeg. Sånn midlertidig i alle fall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kræsj

Er det du som vil bli best mulig likt? Kan godt like deg litt, jeg. Sånn midlertidig i alle fall :fnise:

Det er meg, ja! Hei, Antlers, og velkommen. Du kommer til å like deg godt her, det er jeg sikker på. :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kræsj

Nei, nå ble det mye tull i den andre tråden. Måtte inn her for å roe meg ned litt, rett og slett. Hadde ikke trodd at jeg skulle bli så populær så fort. Nå skjønner jeg litt av hvordan kjendiser har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå ble det mye tull i den andre tråden. Måtte inn her for å roe meg ned litt, rett og slett. Hadde ikke trodd at jeg skulle bli så populær så fort. Nå skjønner jeg litt av hvordan kjendiser har det.

Du får bare venne deg til at det blir mye tull og avsporinger i tråder du deltar i. Det er sånn det er å være populær ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kræsj

Du får bare venne deg til at det blir mye tull og avsporinger i tråder du deltar i. Det er sånn det er å være populær ;)

Ja vel? Er det ikke regler her, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel? Er det ikke regler her, da?

Jo. Reglene sier at det er greit med avsporinger så lenge hovedpoenget i tråden ble besvart. Og det ble det jo forsåvidt. Om du syns det går over streken kan du rapportere og så kan moderatorene se om de syns det er nødvendig å fjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kræsj

Jo. Reglene sier at det er greit med avsporinger så lenge hovedpoenget i tråden ble besvart. Og det ble det jo forsåvidt. Om du syns det går over streken kan du rapportere og så kan moderatorene se om de syns det er nødvendig å fjerne!

Da blir jeg vel bare upopulær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kræsj

Herlig vangen, så mye rart det står i trådene mine, altså! :sjokkert: Og de har blitt flyttet også, ser jeg.

Tydelig at alle vil være en del av dem og være der jeg er, ihvertfall. :sjarmor:

Ja, nå kan det godt hende at jeg blir borte en stund for jeg har fått tilbud om en veldig populær jobb i utlandet. Men jeg lar bare alt stå og så kan jeg fortsette når jeg kommer tilbake (hvis jeg drar, da).

Endret av Kræsj
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...