Gå til innhold

Når er "lunsjtid"?


superia

Anbefalte innlegg

Hei!

Når er det vanlig å ha lunsj når man jobber? På et vanlig kontor... fikk beskjed om å komme innom ved lunsjtid, hehe, men når er det? 11 eller 12? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier å spise nærmere 12 enn 11.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kanskje det er vanlig med lunsj fra 12? Det er i alle fall midt på dagen... Hva med å gi meg et klokkeslett i stedet :P Får vel spørre dem det gjelder... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du når de begynner på jobb? Jeg begynner 07.30 og har lunsj 11.30, andre på avdelingen begynner 8 og har lunsj 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet ikke. Men kanskje 8. "Rundt lunsjtider" kan vel være ca. 12. Jeg sendte rett og slett en mail og spurte om det passet rundt 12... det får da være måte på ;) Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fable

Ene stedet jeg jobber har vi lunsj kl 11, andre jobben har vi kl 12....så er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunchtid er normalt sett et tidspunkt mellom kl 10.30 og 12.30. Spør de det gjelder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På legekontoret til mamma og på tannlegekontoret mitt er lunsjtid 11.30-12 begge stedene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber skift. Så når det gjelder lunsj, så spørs det hvilken vakt man har. På min arbeidsplass er lunsj mellom kl 11:15 og 13:30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
On 6.6.2011 at 6:17 PM, SmallTalk said:

Lunchtid er normalt sett et tidspunkt mellom kl 10.30 og 12.30. Spør de det gjelder. :)

tror jeg å.

Anonymkode: f8d09...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...