Gå til innhold

Hvorfor liker jenter store kuker?


Gjest jan hugo

Anbefalte innlegg

Når jeg på mine 175cm velter frem en haovslapp på 20cm, da får fruen, selv etter 13 års samliv,  det  der sultne blikket. Etter det er det bare å gi det litt tid før hun kommer og vil ha kos. Det handler om å så noe inn i hodet deres. Hun vet effekten av størrelsen og det at jeg vil henne det beste. Den visuelle effekten er som en katalysator på å sette henne i modus. Den hypnotiserer henne der den dingler kjøttfyllt og lang. 

Anonymkode: 216aa...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg på mine 175cm velter frem en haovslapp på 20cm, da får fruen, selv etter 13 års samliv,  det  der sultne blikket. Etter det er det bare å gi det litt tid før hun kommer og vil ha kos. Det handler om å så noe inn i hodet deres. Hun vet effekten av størrelsen og det at jeg vil henne det beste. Den visuelle effekten er som en katalysator på å sette henne i modus. Den hypnotiserer henne der den dingler kjøttfyllt og lang. 

Anonymkode: 216aa...693

:blink:   :hoho:

Har du vurdert å få noe utgitt på Cupido? :rolleyes:

Anonymkode: 06596...041

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2011 den 9.17, Gjest Mysticgirl skrev:

Heller en liten enn en for stor en..

:tommel: 

Anonymkode: f0736...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir akkurat som damer som har gigapupper.. Menn kan være fasinert av de, men de funker dårlig i praksis. En stor pikk er ofte mykere enn en gjennomsnittlig fordi de ikke klarer å få like steinhard kuk. Blir litt sånn halvslapp pølse, noe som gjør at en steinhard gjennomsnittlig føles bedre enn en stor halvslapp. Hva hjelper det om penis er stor når den ikke blir knallhard?

Anonymkode: dcd83...ef9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

:blink:   :hoho:

Har du vurdert å få noe utgitt på Cupido? :rolleyes:

Anonymkode: 06596...041

Hva vil du lese? Genre? Ønsker? Referanser? Koker i hop noe moro.

Anonymkode: 216aa...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

:blink:   :hoho:

Har du vurdert å få noe utgitt på Cupido? :rolleyes:

Anonymkode: 

Endret av innsats
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

:blink:   :hoho:

Har du vurdert å få noe utgitt på Cupido? :rolleyes:

Anonymkode: 06596...041

Hva vil du lese? Genre? Ønsker? Referanser? Koker i hop noe moro.

Anonymkode: 216aa...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

:blink:   :hoho:

Har du vurdert å få noe utgitt på Cupido? :rolleyes:

Anonymkode: 06596...041

Hva vil du lese? Genre? Ønsker? Referanser? Koker i hop noe moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker en penis som er mellomstor. Er den for stor,  så gjør det vondt.

Endret av LeilaS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 2016-10-03 den 16.00, LeilaS skrev:

Jeg liker en penis som er mellomstor. Er den for stor,  så gjør det vondt.

Men på en god måte. ;)

Anonymkode: 69821...889

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2016 den 17.18, AnonymBruker skrev:

Jeg er jente, og jeg liker ikke store tykke kuker. Så da er overskriften din feil.

Liker ikke alle disse teite innleggene angående str på peniser, og enda mindre å bli satt i bås. 

Noen jenter liker store, andre liker dem passe store, og atter andre liker dem små, og noen få liker dem ikke i det hele tatt.

Jeg liker dem akkurat passe store.

Anonymkode: f963e...4e8

Aldri hørt noen som liker små pikker men... må være de som omtrent er sydd igjen det.

Anonymkode: 98c2b...57f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2016 den 11.19, AnonymBruker skrev:

Blir akkurat som damer som har gigapupper.. Menn kan være fasinert av de, men de funker dårlig i praksis. En stor pikk er ofte mykere enn en gjennomsnittlig fordi de ikke klarer å få like steinhard kuk. Blir litt sånn halvslapp pølse, noe som gjør at en steinhard gjennomsnittlig føles bedre enn en stor halvslapp. Hva hjelper det om penis er stor når den ikke blir knallhard?

Anonymkode: dcd83...ef9

Hva funker dårlig med store pupper? Hadde du nevnt den ti liters bøtte musa så...

Anonymkode: 98c2b...57f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer fra kultur og langtids eksponering fra media. Det har alt å si, selv om vi ikke oppfatter at det har noe å si.

 

Før 70 tallet var hår helt ok og et +. Men etter at gilette kom med sine reklamer, ble det ææsj.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke åpenbart? Akkurat som de fleste menn liker en trang mus, fordi det strammer rundt penis, så liker de fleste jenter en lang og tjukk penis som fyller og gir en "spreng" følelse. Betyr hvert fall ikke at man er vid eller løs der nede hahaha. Men er jo ikke godt hvis den blir for stor heller, så en mellomting ville jeg sagt jeg foretrekker, trur mange jenter kan si seg enig der. Er ikke så godt når det føles ut som penisen raserer livmorshalsen :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, giirly95 skrev:

Er det ikke åpenbart? Akkurat som de fleste menn liker en trang mus, fordi det strammer rundt penis, så liker de fleste jenter en lang og tjukk penis som fyller og gir en "spreng" følelse. Betyr hvert fall ikke at man er vid eller løs der nede hahaha. Men er jo ikke godt hvis den blir for stor heller, så en mellomting ville jeg sagt jeg foretrekker, trur mange jenter kan si seg enig der. Er ikke så godt når det føles ut som penisen raserer livmorshalsen :P 

Mmm, nei. Tror det generelt handler mer om hva en har blitt fortalt er godt. Samme med dagens tynne= deilig. Mens det for 200 år siden, ikke var deilig med tynne damer.

 

Psykologi har mer å si en vi tror.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Grovmel skrev:

Mmm, nei. Tror det generelt handler mer om hva en har blitt fortalt er godt. Samme med dagens tynne= deilig. Mens det for 200 år siden, ikke var deilig med tynne damer.

 

Psykologi har mer å si en vi tror.

 

 

eeh, jeg sa min min mening etter mine erfaringer:P du kan jo ikke si nei til det, men du sa vell nei til at det er åpenbart? psykologi har mye å si ja, men jeg begynte å ha sex når jeg var 14 og har siden da hatt samme preferanser om hva jeg synes er godt uten at noen har fortalt meg noe annet og påvirket meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, giirly95 skrev:

eeh, jeg sa min min mening etter mine erfaringer:P du kan jo ikke si nei til det, men du sa vell nei til at det er åpenbart? psykologi har mye å si ja, men jeg begynte å ha sex når jeg var 14 og har siden da hatt samme preferanser om hva jeg synes er godt uten at noen har fortalt meg noe annet og påvirket meg :)

 

Din egen erfaring skal du få ha i fred :)

 

Men tror ikke det har så mye å si rent fysisk sett, så lenge stellet er under det generelle. Tenker da spesielt på trang mus, som for min del er ubehagelig. Hadde jeg vært 20 ville jeg nok ha skrytt av en trang en og menget meg med resten, men det er jo ikke bedre egentlig. Tror heller det er selve tanken på "alt dette snakket om" som gjør at man blir mer kåt, hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Grovmel skrev:

 

Din egen erfaring skal du få ha i fred :)

 

Men tror ikke det har så mye å si rent fysisk sett, så lenge stellet er under det generelle. Tenker da spesielt på trang mus, som for min del er ubehagelig. Hadde jeg vært 20 ville jeg nok ha skrytt av en trang en og menget meg med resten, men det er jo ikke bedre egentlig. Tror heller det er selve tanken på "alt dette snakket om" som gjør at man blir mer kåt, hvis du skjønner.

Jo, du har et poeng. Nå kan ikke jeg snakke for gutta, haha, men har jo hørt ofte hvor deilig det er når vi jenter er trange osv. Men hvorfor  mener du at det er ubehagelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...