Gå til innhold

Dumme ting du har gjort i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg stjeler ALLTID røykpakker når jeg er ute, av en eller annen grunn er jeg ovebevist om at de er mine og når jeg kommer hjem har jeg gjerne 4 -5 pakker! Veldig økonomisk for meg på en side :fnise:

Apropo fyllakleptomani, for en del år siden hadde det en tendens til å ramle lightere på gulvet når jeg tok av meg bh`n etter en fest. Hadde en tendens til å nappe tak i tilfeldige lightere og putte de i bh`n. Jeg som aldri noen sinne har hatt en tent røyk i munnen :skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tjohei, den lista er lang, men jeg kan ta de verste bloopersene.

* Klina med en vilt fremmed fyr på den lokale puben der pappa bor. Da snakker vi sånn "get a room"-klining.. glemte jo at pappa bor på verdens minste plass og at han og stemoren min ville få greie på dette. Det visste de allerede da jeg kom ned til frokost dagen etter. Stilig!

* Jeg flasha like greit puppene inne på Familien i Trondheim foran hele klassen min og alle andre som ville se. Det finnes i hvert fall tre bilder.

* Gått barbeint gjennom en bargate i syden.

* Bestilt tur til Riga. Alene. For de siste sparepengene mine. Uten hotell.

* Jeg har sendt en million fyllemeldinger, spesielt til en pulevenn jeg likte godt, men som dumpet meg. Meldingene var stort sett designet slik at han skulle tro at jeg bare hadde sendt feil, og i mitt hode ville det føre til at han spurte om jeg ville komme en tur. Det skjedde aldri for å si det sånn.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Haha jeg har å sendt ekstremt mange rare og morsomme fyllemeldinger :ler:

Den verste må vel ha vært til eks sjefen min da jeg skrev at han var så sexy og hah hadde en skikkelig deilig rumpe. :flau: Det var kjempe flaut å komme tilbake til jobb, men jeg sa bare jeg hadde sendt feil. Om han trodde på det eller ikke vet jeg ikke, men han så litt mistenksom ut. Hehe. Bare så det er sagt, så var ikke eks sjefen min sexy!

En annen gang hadde jeg sendt fyllemeldinger til nesten alle på tl lista mi! Hadde skrevet så mye tull og fjas som verken de eller jeg skjønnte en dritt av. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

:skratte::skratte: Morsom tråd!

Jeg får ikke glemt den gangen da jeg stakk av fra taxi uten å betale. Vel jeg ble veldig full og kastet meg inn i en taxi da uten penger. Smart. Jeg sa hvor jeg skulle og han kjørte. Da vi kom fram sie taximannen" Ja det blir 200 kr" jeg sier da "ooops jeg var visst ikke penger jeg. Han sier da at jeg må betale ellers ringer han politiet! Jeg hadde fått med meg noen andres veske fra byen ( en venninne av meg hadde funnet min veske, så hun hadde tatt den med seg hjem) så jeg sier til han " se jeg har en kjempe flott veske. Du kan få den hvis du vil og se her har vi en lipgloss og hårspray. Masse fint oppi her" mens jeg smiler så uskyldig som jeg klarer. Denne taximannen hadde utenlands opprinnelse og så skikkelig skummel ut. Han så bare surt på meg og sa "gi meg penger nå ellers ringer jeg til politiet!" iiiik tenkte jeg å løp ut av bilen og løp inn i leiligheten. Låste døren og gjemmte meg på badet. Han kom etter å dingte på flere ganger og banket på døren som en gal. Etter en stund ga han seg og gikk. Neste dag kom han søren meg tilbake å dignte på som en gal. Jeg så ut av badroms vinduet og da sto den samme taxibilen rett utafor. Jeg åpnet ikke og etter den gangen, så hørte jeg ikke noe fra han. Glad det gikk så greit egentlig. Dumt å ta taxi uten penger ja!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sendt sms til en venninne som hadde dratt fra festen vi var på hvor det stod: Du glemte igjen telefonen din på bordet. Jeg tar den med meg hjem, så kan du hente den her i morgen!

:eeeh:

Jeg fikk ikke svar på den for å si det sånn :hoho:

Endret av Mynona-83
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Bestilt tur til Riga. Alene. For de siste sparepengene mine. Uten hotell.

Jeg bestilte David Guetta billetter en gang i fylla. For jeg hadde snakka med noen jeg så vidt kjente om at det hadde vært sååå kult om vi dro sammen på konsert! Uff, slik fylleprat er farlig :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta taxi fra oslo vest til drammen for å besøke en fyr jeg hadde hatt en ons med kvelden før.

Jeg snakket med han på tlf mens jeg var på vei, han sovna under samtalen (full han også da) og satt utenfor huset hans i to timer en sommernatt. Ringte han sikkert 70 ganger uten at han svarte. Tissa i hagen hans, prøvde å klatre opp med stige... og det er sommernatt og lyst og villastrøk så alle naboene kan i prinsippet følge med.

Jeg endte opp med å sove på togstasjonen.. og nei, det ble ikke oss to...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahhahah, må bare le!

Jeg prøvde å imponere pulevennen min med at jeg kunne strippe. Vi satt utenfor et utested en sommerkveld og var godt fulle begge to. Plutselig tok jeg tak i lyktestolpen utenfor og skulle svinge meg helt rundt, sånn sexy vet dere... Et sted underveis mista jeg balansen og svingte meg en halv gang rundt og med tryne først ned i blomsterbedet der. Mange så dette, og mange lo, og jeg brant.

Hadde nesten glemt den der, og han ble ikke imponert. :flau:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye bra her :) hehe

for å si det enkelt mobil og data og fylla passer ikke sammen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista telefonen min på byen en gang, og etter mye om og men klarte jeg å få tak i hu som hadde funnet den så jeg fikk den tilbake. Ble kjempeletta! Så var det nachspiel, og jeg etter en time eller to ser jeg rundt meg etter mobilen. Hvor hadde jeg lagt den fra meg? Oppi det fulle vinglasset mitt! Er det mulig? :klaske:

Endret av Xaphan
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under russetiden gjemte vi oss i parken for å smugdrikke, vi ble veldig brisne, og i veeeeeldig godt humør. Og vi ble utrolig selskapssyke, og et hakk overivrige. Da to politibetjenter kom opp til oss, tilbød jeg dem et glass med "noe godt oppi". Wrong move.. :sjenert:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest döderlein

Haha, jeg ler høyt av noen!

Huff, har gjort endel dumt. Er de standard tingene med å sovne her og der, som inngangstrappa på festen, på sofaen midt i festen og det som er. Grått, lagt ut om problemene mine og styra på. Spydd i bilen til tante, tetta vasken på rommet mitt med spy, spydd i søplekassa på rommet og... ja. Dere skjønner tegninga.

- Har klipt av russen håret ("frivillig"), til og med ei jente. Og da snakker vi ALT håret. Mehe, slem. Så bilder av henne på facebook seinere, og fy søren... hun burde være bitter.

- Jeg har bedt noen passe på veska mi, men våknet opp dagen etter og trodd jeg har mistet alt. Så begynt å styre med å bytte lås, sperre telefon og kort - for så å finne ut "jeg har den jeg, ingen fare!"

- Nakenbadet i sjøen i oktober, festet hele kvelden med en sko, vått hår, våte klær og sminke overalt og fant den skoen aldri igjen. Har en tendens til å bade i fylla. Har også snøbadet, for så å løpe inn og sprute ned badet med vann. Satte meg så tydeligvis i badekaret med venninner og kompiser mens jeg blotta det som var uten å bry meg. Ehm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min eks dumpa meg etter et 4 år langt forhold, hadde jeg det helt forferdelig. Venninnene mine tok meg med ut for å glemme ham litt, men langt ut på natta ble jeg full, sentimental og ringte ham.. Han tok telefonen etter et par forsøk og hørtes så rar ut, han ville IKKE snakke med meg og la på. Jeg gråt og bar meg, ringte og ringte, tror jeg må ha ringt over 100 ganger den timen jeg satt der, hendte han tok telefonen, kjeftet noe på meg og la på, til slutt ble den skrudd av.

Morgenen etterpå våknet jeg til tidenes fyllasyke, og de vææææærste nervene noensinne.

Det ble ikke bedre av at jeg så at jeg hadde fått en sms på telefonen. Den var fra kjørelæreren min som sa i fra at han hadde plassert meg hos en annen kjørelærer på kontoret der.

Skrekk og gru, jeg hadde nettopp startet på lappen og kjørelæreren mi het nesten det samme som min eks, så der tok jeg feil.

Jeg tok nesten selvmord da jeg så ham på kjørekontoret 2 uker senere..

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Haha, jeg gjorde nesten det samme en gang, FruBeist! Møtte en fyr i fylla som ligna SINNSYKT på Olav Hanto som ble kåra til Mr Gay Norway for noen år tilbake. Var veldig påståelig på at han MÅTTE være Mr Gay Norway. Tror ikke han syns det var så kult å høre at han var prikk lik homokongen, da han selv var veldig hetero...

Okei.. Mens vi er inne på fylletull, så kan jeg fortelle at jeg har fyllerotet med søskenbarnet til nevnte Hanto back in the day ;)

Jeg har heldigvis ikke gjort noen kjempepinlige greier på fylla, men noe dumt har jeg da gjort:

*Satt svimefull og røykte på en bar i utlandet. Av en eller annen merkelig grunn fikk jeg det for meg at jeg skulle blåse på røyken, slik at asketuppen falt av. Istedet blåste jeg rett ned i askebegeret, slik at all den glovarme asken i begeret skjøt rett opp i øyet mitt. Au! Heldigvis kom det en oppmerksom bartender til unnsetning og dro hodet mitt bakover for så å helle en flaske med vann på øyet mitt.

*Kastet opp rødvin over hele badet på en restaurant. Det endte med at en kelner helte en bøtte med iskaldt vann over meg for å få meg edru. Akkurat den kjenner jeg er litt flau.

*Danset på en bardisk på et diskotek i utlandet sammen med venninner, med masse tilskuere. Disken var våt av alkoholsøl, så jeg skled og tok tidenes svalestup hvor jeg også rev med meg noen barstoler. Var heldigvis så tequilabedøvet at jeg ikke kjente hvor vondt det gjorde før dagen derpå.

*Sprunget fra en taxiregning i utlandet sammen med en venninne, for så å såvidt slippe unna arrestasjon ved å gjemme oss bak en busk. Til vårt forsvar så ble vi forsøkt svindlet noe vanvittig av sjåføren.

*Nakenbading i svømmebasseng med mange andre nakne mennesker :sjenert:

Sånn ellers er faktisk en snill og rolig jente, finner faktisk sjelden på noe tull.. Havner bare i litt uheldige situasjoner avogtil ;) Trøster meg med at jeg er ung, man skal ha noen tabber å le av senere når man er godt voksen og kjedelig! :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde sex, helt naken, i STUEN, hos kompisen til storebroren min, der han hadde bursdagsfest med huset FULT av folk.... Jeg var 15, og storebroren min 23, han jeg pulte hadde gått i klasse sammen med brodern...

Dagen derpå husket jeg INGENTING, hadde ikke nerver engang fordi jeg trodde ikke jeg hadde gjort noe dumt, men fikk jo senere se både blider, film og høre alt... Slå den:p

Kjente jeg fikk nerver bare jeg skrev det her!! :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex, helt naken, i STUEN, hos kompisen til storebroren min, der han hadde bursdagsfest med huset FULT av folk.... Jeg var 15, og storebroren min 23, han jeg pulte hadde gått i klasse sammen med brodern...

Dagen derpå husket jeg INGENTING, hadde ikke nerver engang fordi jeg trodde ikke jeg hadde gjort noe dumt, men fikk jo senere se både blider, film og høre alt... Slå den:p

Kjente jeg fikk nerver bare jeg skrev det her!! :sjenert:

Beklager, men noen burde stoppet deg for å verne deg!

:klemmer:

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klatra opp i et tre og ble redda ned igjen av brannvesnet :sjenert:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...