Gå til innhold

Dumme ting du har gjort i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det absolutt dummeste var nok på en sydentur da jeg satt i et åpent vindu i 15. etasje og lente meg ut for at de andre i rommet skulle få noia. "Look, no hands" :idesmil: Neste dag fikk jeg også noia, med tanke på hvor nærme jeg var å måtte bli skyfla opp fra asfalten med spade.

En superflau ting var da jeg ringte moren til eksen og spurte om ikke hun kunne få tak i ham og overtale ham til å "komme hit, NÅ, jeg savner'n sånn". Flotte greier, særlig ettersom a) jeg ringte hjem til foreldrene til en 30 år gammel mann fordi han ikke svarte på sin egen telefon, b) klokka var 3 på natta, c) det ble slutt 1,5 år tidligere, og d) jeg savnet ham slett ikke, bare plutselig kom på i et sentimentalt øyeblikk at jeg ikke helt husket hvorfor det ble slutt :klo:

Mange andre pinlige ting, huff. Som da jeg i løpet av et julebord la meg til å sove under skrivebordet på et kontor, våkna dagen etter og utløste alarmen. Det fikk jeg høre en del ganger :tommelopp: Eller da jeg trodde jeg hadde blitt rana (glemte at ei venninne passet på veska mi), løp avgårde i en generell retning som lignet hjemover, flagga ned en politibil og sa jeg ville anmelde et tyveri. :regler: Antakelig flaks jeg ikke endte i fyllearresten, men de var snille og kjørte meg hjem :rodmer:

Nå har jeg ikke vært kanon på maaange år, har lært at det ikke funker så bra :flau:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar denne anomymt :sjenert:

Jeg og et par kompiser hadde vert på en strand og drukket en sommerkveld. Etter hvert som vi ble fullere fant vi ut at vi skulle bade. Smart som jeg var sprang jeg ut i alle klærne mine. Tengte jo ikke på at vi måtte gå en laaang vei hjem etterpå.

Kalt var det og kaldere ble det med våte klær. Heldigvis hadde jeg med meg en knelang kåpe. Jeg tok av meg alle klærne og hadde bare på meg kåpen på veien hjem. På veien møtte vi noen biler. Jeg presterte med å blotte meg til flere av dem.

En stoppet for å snakke med meg. Han virket bekymret, men jeg påsto at alt gikk bra og ga nummeret mitt til mannen. Hørte HELDIGVIS aldri noe fra han.

Dagen etter måtte jeg gå den lange veien tilbake for jeg hadde mistet flere klesplagg og brillene mine på veien.

Grøss, blir varm i kinnene bare jeg tenker til bake på det.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

klinte med bestevennina mi!!!

Det har jeg gjort med alle venninnene mine tror jeg. Synes ikke det er flaut i det hele tatt :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang hadde jeg sex i en rundkjøring med en eller annen tilfeldig fyllaforelskelse der og da. :kari: Da var jeg vel 16-17 år. Dette var på en liten plass, så ryktene gikk snart for å si det slik. :daane:

Også satt jeg en annen gang å hylgråt til eksen min (da også eks) fordi jeg hadde rotet med min eks før eksen jeg gråt til, vi alle tre var på samme fest. Det var da mitt i stua på nashspillet og veldig flaut i etter tid.. Forvirra og forelsket (eller ikke) fjortis. :roll:

Jeg tør ikke fortelle flere historier. Vil ikke bli gjenkjent. :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho!

Her blir det plenty, ja.. :sjenert:

Blitt overbevist om at utestedet jeg var på stjal vesken min og ringte til politiet og ville ha dem til å stenge stedet. (Vesken hadde jeg lagt igjen hjemme). Jeg var ikke spesielt høy i hatten når jeg kom på det etterpå. Dette innebar selvfølgelig en høylydt krangel med dørvaktene på stedet.

Flere tilfeller av drama queen-ness, et tilfelle av knusing av glass på utested fordi jeg var sint fordi mobilen min var stjålet (noe den faktisk var) og selvfølgelig helling av øl over hodet på en gutt jeg hadde supercrush på, sånn for morro skyld. Overraskende nok er vi sammen i dag.. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg gjort med alle venninnene mine tror jeg. Synes ikke det er flaut i det hele tatt :fnise:

Jeg har også klina med bestevenninna og venninnene mine på fylla flere ganger. Jeg synes ikke det er flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

Kommer ikke på så mange fylletabber selv om jeg vet at jeg har mange. Tror de har blitt fortrengt.

En fra når jeg var på byen. Jeg hadde en veldig utringet topp på meg og danset som jeg alltid bruker å gjøre på byen. Jeg var ganske full så jeg merket ikke at begge puppene hadde hoppet ut av toppen så der dansa jeg med puppene bare :sjenert:

Ellers er det standar med veldig flaue fyllemeldinger til folk som jeg angrer en del på dagen etterpå :fnise:

Endret av Lacus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt ned en trapp hos en venninne. Deisa rett i veggen med hodet først, hvilket etterlatte seg et imponerende hull. Det må være det pinligste jeg har gjort.. Dyrt ble det også..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, spørre sånn da....

- "Krabbe fortest opp den bratteste bakken på Møllenberg"-leken med ei venninne. Begge i kjole. Knærne mine har fortsatt ikke helt tilgitt meg, 5 år etter.

- Prøvd å stoppe en (opptatt) maxitaxi midt i gata, 150 meter hjemmefra fordi jeg "FOR POKKER IKKE GIDDER Å GÅ HJEM, SAINTJA???"

- Hatt en lengre samtale med mikrobølgeovnen.

- Belært bartendere. "IS i whisky? Er du GAL??"

- Spurt en kompis om han tilfeldigvis gadd å være kjæresten min i et kvarter, siden jeg så en jeg hadde holdt på med og ikke orka kleinpratet. Kompisen gikk med på det, jeg glemte hva jeg hadde spurt om, han sa han kunne være kjæresten min og jeg fikk panikk og løp fra ham. :roll:

- Sunget. Nok om det.

- Kombinert vannkrig og klespoker på nach. Hjemme.

- "Ja, selvfølgelig kan jeg klatre opp dit!"

- Silly walk hele veien hjem. Alene. Tråkka over minst trettien ganger.

...ligger an til at det blir pizza og film til helga.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Alt.

Alt du kan tenke deg som er ille, utenom drap, sex med familiemedlemmer og slike unormale ting. Jeg har gjort absolutt alt innen vold, narko og sex.

Og ja, jeg angrer en hel del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse!!

- Blitt grisefull på russefest hos læreren min, krabba rundt på gulvet og fniste, før jeg tilslutt spydde i blomsterpotta hans. Ikke akkurat favoritten etter den episoda!

- Fikk hjernerystelse og brakk et bein etter å ha falt utfor en balkong.

- Jokka på en politimann.

- Prøvd meg på faren til venninna mi.

- Tørrpult en fyr på biljardbordet (mens folk prøvde å spille biljard) på det lokale utestedet.

- Tryna, tryna, tryna, tryna og TRYNA.

- Spist grus.

- Flasha underlivet til en gjeng polakker.

And the list goes on...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tatt med meg saltposer hjem fra burger king etter å ha spist et nattmåltid. Fikk sjokk dagen etterpå når jeg tømte veska.. 170 saltposer :sjenert:

Et år rota jeg med ei jeg jobber sammen med på julebordet.

Det i seg selv er ikke det verste..

Men året etter så ble det enda en rote episode. Bortsett fra at da var det søstra hennes jeg rota med.

Har fått hørt igjen det noen ganger ja :fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mine to bestevenner var ute og drakk sammen. Den ene bestevennen min er 175 cm, langt lyst hår, normal bygget, og MANN. Bestevenninnen min er ca 175 år, langt lyst hår, slank i formen og KVINNE.

Jeg ble så grisefull at jeg kallte bestekompisen min for bestevenninen min sitt navn halve natta, og jeg trodde virkelig han var henne, jeg så dobbelt og trippelt, og litt til.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En morsom ting jeg gjorde i fylla en gang:

Jeg var meget, meget full, og kåt... og endte opp med å beføle sofaen.... wtf? :P

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glemt nøklene mine hjemme og fant ut at jeg skulle heise meg opp med en heisekran som sto på byggeplassen utfor her. Planen var å klatre over på balkongen mens jeg håpte på at balkongdøra sto åpen.. Jeg er VELDIG glad for at kranen ikke kunne kjøres uten nøkler, da det hadde vært veldig pinlig om den sto opp til balkongen mens jeg sov på balkongen da døra IKKE var åpen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forresten en gang så full at jeg skulle sykle hjem fra fest, og da jeg og sykkelen veltet sidelengs merka jeg det ikke en gang, og prøvde å trø mens jeg lå der og kava med sykkelen. Needless to say, jeg ble kjørt hjem.. :fnise:

HAHAHA! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...