Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feministene har ødelagt Game of Thrones.

Anonymkode: a9a21...c28

Utdyp gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

Kan noen please lage en Melisandre meme, med "how she looks at the club" og "how she looks the morning after"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Herr Heftig skrev:

Kan noen please lage en Melisandre meme, med "how she looks at the club" og "how she looks the morning after"

Ligger en del ute allerede, så noen på Instagram. Typ "Tinderprofile vs reality" og sånn :P 

Likte episoden, har vært så utålmodig! Første episode er alltid litt tung, ettersom det som noen nevner er så mange fortellinger å ta opp. Regner med at de vier ulike episoder til ulike karakterer, så vi får gått mer i dybden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Eirasi skrev:

Irriterer meg mer over sandsnakes, de viste jo alle tre på brygga da skipet med Jamie, Myrcella, Bronn og Trystane dro i siste episode av forrige sesong. Og nå var 2 av dem plutselig i Kings Landing? 

Var ban som fikk spydet gjennom hodet i King's Landing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Herr Heftig skrev:

Kan noen please lage en Melisandre meme, med "how she looks at the club" og "how she looks the morning after"

Denne poppa opp i newsfeeden min på FB i dag! 

Screenshot_20160426-110026.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Jon Snow kommer til å våkne igjen? Vi har mistet mange sentrale og viktige karakterer i serien, men å miste Jon Snow er et stort tap for serien. 

Anonymkode: 15840...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere Jon Snow kommer til å våkne igjen? Vi har mistet mange sentrale og viktige karakterer i serien, men å miste Jon Snow er et stort tap for serien. 

Anonymkode: 15840...4fd

Tar de livet av Snow for godt, mister de godt over halvparten av seerne sine.
Så skal det klirre i kassa får de vekke ham snart!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere Jon Snow kommer til å våkne igjen? Vi har mistet mange sentrale og viktige karakterer i serien, men å miste Jon Snow er et stort tap for serien. 

Anonymkode: 15840...4fd

Ja.

Jeg tror det var i sesong tre at vi møtte The Brotherhood Without Banners, der lederen var blitt brakt tilbake til livet av den røde presten Thoros of Myhr fem eller seks ganger. Melisandre "the red woman" er også en rød prest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Haugenjenta skrev:

Tar de livet av Snow for godt, mister de godt over halvparten av seerne sine.
Så skal det klirre i kassa får de vekke ham snart!

Tull og tøys. Uansett hvor godt likt Jon Snow er, kommer aldri i livet en serie som Game of Thrones å miste halvparten av sine seere over tapet av en fan-favorittkarakter. Ikke i nærheten en gang.

Anonymkode: aba6f...0b6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Haugenjenta skrev:

Tar de livet av Snow for godt, mister de godt over halvparten av seerne sine.
Så skal det klirre i kassa får de vekke ham snart!

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull og tøys. Uansett hvor godt likt Jon Snow er, kommer aldri i livet en serie som Game of Thrones å miste halvparten av sine seere over tapet av en fan-favorittkarakter. Ikke i nærheten en gang.

Anonymkode: aba6f...0b6

Jeg er enig i at serien ikke kommer til å miste masse seere på grunn av dette, jeg kommer ikke til å slutte å se på dersom han ikke våkner (det ser foreløpig ikke så lyst ut), men serien kommer ikke til å være like bra uten Jon Snow. Å følge med på hva som skjer på "The Wall" er ikke like interessant. JS er en karakter serien ikke har råd til å miste!

Anonymkode: 15840...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Sølvrosen skrev:

Ja.

Jeg tror det var i sesong tre at vi møtte The Brotherhood Without Banners, der lederen var blitt brakt tilbake til livet av den røde presten Thoros of Myhr fem eller seks ganger. Melisandre "the red woman" er også en rød prest.

Dette hadde jeg glemt, eller jeg husker ikke denne episoden, men takk for at du minte meg på det - da er det håp! Jeg tenker at JS muligens kommer tilbake, men når? Det er litt kjedelig hvis han ikke våkner denne sesongen. 

Anonymkode: 15840...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg er enig i at serien ikke kommer til å miste masse seere på grunn av dette, jeg kommer ikke til å slutte å se på dersom han ikke våkner (det ser foreløpig ikke så lyst ut), men serien kommer ikke til å være like bra uten Jon Snow. Å følge med på hva som skjer på "The Wall" er ikke like interessant. JS er en karakter serien ikke har råd til å miste!

Anonymkode: 15840...4fd

Var jeg som skrev "tull og tøys" innlegget, og jeg er absolutt enig med deg. Jon Snow er en av mine favoritter, så det er jo forferdelig om han ikke kommer tilbake, men hadde jo ikke kuttet ut hele serien av den grunn. 

Anonymkode: aba6f...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Snow må komme tilbake... Jeg har gått og håpet at Danaerys og Snow blir et par. Ice and fire! Og blir herskere over Westeros etter den store kampen mot white walkers og krigshissende søringer...

Anonymkode: 3f57c...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jon Snow må komme tilbake... Jeg har gått og håpet at Danaerys og Snow blir et par. Ice and fire! Og blir herskere over Westeros etter den store kampen mot white walkers og krigshissende søringer...

Anonymkode: 3f57c...5c4

Dany er kanskje tanten til Jon, da. Det er litt ekkelt.

Anonymkode: cf652...908

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dany er kanskje tanten til Jon, da. Det er litt ekkelt.

Anonymkode: cf652...908

Men dreiv ikkje dei Targaryen folka og gifta seg med søsken for å halde blodet reint? I såfall er tante-nevø eit skritt lenger ute... På den andre sida bør ein av dei få ungar, er ikkje dei dei siste Targaryens? For om ingen av dei får ungar kjem det vel ikkje fleire dragar. Og Dany er spådd at ho ikkje skal få fleire barn enn det ho mista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, attegløyma skrev:

Men dreiv ikkje dei Targaryen folka og gifta seg med søsken for å halde blodet reint? I såfall er tante-nevø eit skritt lenger ute... På den andre sida bør ein av dei få ungar, er ikkje dei dei siste Targaryens? For om ingen av dei får ungar kjem det vel ikkje fleire dragar. Og Dany er spådd at ho ikkje skal få fleire barn enn det ho mista.

Joda, men for meg blir det ekkelt så da "shipper" jeg ikke det paret :P De er de siste med Targaryen-navnet, hvis det blir kjent at Jon er sønnen til Rhaegar og at han og Lyanna var gift. Det finnes sikkert flere andre med Targaryen-blod, Robert Baratheon hadde for eksempel en bestemor som var Targaryen. Uansett er det kanskje ikke så dumt om det ikke kommer flere drager, de er jo ganske upålitelige og ikke spesielt nyttige annet enn til krig der målet er å drepe flest mulig.

Anonymkode: cf652...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har veldig tro på at Jon, Dany og Tyrion alle er Targaryens, men jeg tror Dany kommer til bli den som styrer Westeros. Om Tyrion er Targaryen så er han jo født utenfor ekteskap og har da ikke rett på tronen og jeg tror egentlig ikke Jon ønsker å bli konge. Tror han trives bedre som en Lord i nord (sikkert ikke Winterfell da Bran har arverett der, men kanskje et annet sted), hvor han kan få en egen familie og leve slik som Starks gjorde i Winterfell i starten av serien. Tipper Tyrion vil fungere som Hand of the "King" for Dany. Likevel så må det jo en form for arving til, og jeg ser faktisk ikke for meg at Dany får flere barn, slik at Jon sine poetensielle fremtidige barn blir arvinger. Men dette er bare spekulasjoner fra min side da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4/29/2016 at 10.38, attegløyma skrev:

Men dreiv ikkje dei Targaryen folka og gifta seg med søsken for å halde blodet reint? I såfall er tante-nevø eit skritt lenger ute... 

Flaks at ikke hele slekta har endt opp som kong Karl II av Spania. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.4.2016 at 10.49, AnonymBruker skrev:

Joda, men for meg blir det ekkelt så da "shipper" jeg ikke det paret :P De er de siste med Targaryen-navnet, hvis det blir kjent at Jon er sønnen til Rhaegar og at han og Lyanna var gift. Det finnes sikkert flere andre med Targaryen-blod, Robert Baratheon hadde for eksempel en bestemor som var Targaryen. Uansett er det kanskje ikke så dumt om det ikke kommer flere drager, de er jo ganske upålitelige og ikke spesielt nyttige annet enn til krig der målet er å drepe flest mulig.

Anonymkode: cf652...908

Dragene er greie å ha i GoT-universet. Hvem tør å messe med deg når de vet at du har drager som spruter ild :P

Anonymkode: 15840...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dragene er greie å ha i GoT-universet. Hvem tør å messe med deg når de vet at du har drager som spruter ild :P

Anonymkode: 15840...4fd

 

Ja, helt klart en fordel for den personen som har dragene. Men for alle andre er det jo ikke så bra. Om det blir en ny Dance of Dragons-situasjon f.eks. Og tenk om the Mad King hadde drager? Siden drager lever så lenge er det ikke nødvendigvis så bra om det kommer flere, man vet ikke om den som har kontroll over dem vil være gode personer eller Joffrey-typer. I tillegg krever det en del å ha mange drager, de spiser mye og bør egentlig holdes innelåst sånn at de ikke plutselig dreper alle bøndene osv. 

Anonymkode: cf652...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...