Gå til innhold

Bryllupstråd for William og Kate


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt uvant at vi ikke får se middag og taler osv, men samtidig forstår jeg godt at de ønsker å ha en litt mer "privat" og avslappet fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns dronninga vår ser flott ut jeg! :)

Og jeg har full forståelse for at ikke middag og taler blir vist, litt privatliv må de da altså få ha. Greit nok at de er kongelige, men hvor mye skal vi nå egentlig kreve å få se..

Nå GLEDER jeg meg til å se kjolen!! :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter også foran boksen :) Jeg så et 45 min klipp igår om hvordan de møttes og deres historie på vei til idag, jeg ble emosjonell allerede da hehe.

Angående vår egen dronning; Jeg synes hun ser strålende ut. Hun tar neppe oppmerskomheten bort fra Kate. Jeg er stolt av at våre kongelige tør å ta nye steg hva angår mote og kjoler, og at de ikke gjemmer seg bort i tradisjoner og tørre klær. Applaus for Sonja`s valg =)

Dette er større enn julaften ;) Gleder meg til å se Kate!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gravide Victoria Beckham satser på egen design, mens ektemann David Beckham har satt medaljen på “feil” side av brystet. "

side2

Bra jobba David!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det feil å henge opp det norske flagget idag? Jeg syns det er kjempe spennende med dette bryllupet! Skulle så veldig gjerne vært i London selv idag. Gleder meg så utrolig mye til å se Kate sin brudekjole :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Jeg syns dronninga vår ser flott ut jeg! :)

Og jeg har full forståelse for at ikke middag og taler blir vist, litt privatliv må de da altså få ha. Greit nok at de er kongelige, men hvor mye skal vi nå egentlig kreve å få se..

Nå GLEDER jeg meg til å se kjolen!! :popcorn:

Jeg også forstår at de vil ha det privat, men syns det er så koselig å ha med seg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Naenia

Synes Sonja var flott, jeg! Burde kanskje tonet ned det hvite, men rødt ser jeg virkelig ikke problemet med!

Åååh, speeeent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var litt mye hvitt ja, men så mange andre som gitt i rødt så det gjør nok ikke så mye. Åh, dette er så fint. Er rørt allerede jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...