Gå til innhold

Bryllupstråd for William og Kate


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om trærne? Synes ikke det passet helt inn jeg.. Gleder meg til å se kjolen:D Herregud, det er alt jeg tenker på den kjolen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sarah Burton som er creative director for Alexander McQueen har visst blitt sett på vei inn på hotellet til Kate - så om det er fra McQueen kjolen kommer blir det veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Hva synes dere om trærne? Synes ikke det passet helt inn jeg.. Gleder meg til å se kjolen:D Herregud, det er alt jeg tenker på den kjolen:p

Enig at trærne så litt pussig ut!

Men er veldig klar for å se kjoler :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med trær. Men klesplagget Victoria Beckham ser ut som en moderne gardin. Lite pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg henge i dag! :strix:

Jeg har ikledd meg T-skjorte med det britiske flagget på, sminket meg, og rettet håret, en kanne te står til trekking, og jeg har satt meg godt til rett i sofaen.

Jeg har bodd i London, og kjenner jeg får litt hjemlengsel nå! Men man ser det jo best på TV. :jepp:

Dette er moro! :skaal:

Kult med trær. Men klesplagget Victoria Beckham ser ut som en moderne gardin. Lite pent.

Ja, også var hun så svart! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svart er ok, men en så rik person som henne burde hatt råd til å få designet noe finere en det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria så jo ut som hun var i en begravelse..

Nuvel, nå skal jeg lage meg en skikkelig god frokost med bacon og egg (nettopp ferdig med trening), skal rigge meg foran tv'en og bare slappe av før jeg må på jobb. Gleder meg til å se kjolen til Kate!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i det med kjolen til Victoria, hun ser ut som at hun er i begravelse. Nå begynner de kongelige å komme? *skynde meg å lage te og skikkelig frokost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Glad i reiser

Vielse kl 12, takk!

Og jeg måtte bare, hva synea man om denne hatten?

:popcorn:

Skulle akkurat spørre om det det samme. For å si det sånn, det hadde ikke vært mitt valg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

å nei, jeg gikk glipp av victoria og david beckham!! *inn å se på nettavisene!*

Å, jeg gikk også glipp av det :( Men så bilde på nett. Jeg hadde trodd det skulle være litt mer stil over den kanskje. Og hatten var ikke fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...