Gå til innhold

Bryllupstråd for William og Kate


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er mest stas å se brudekjolen, og alle de andre kjolene!

Lurer på hvordan Victoria og Daniel vil ta seg ut! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryllup, er det bryllup???? :fnise:

Nei, jeg kommer ikke til å se på. De gifter seg jo midt i arbeidstida, jo. Hadde neppe kommet til å sitte pal om de hadde giftet seg utenom arbeidstid heller, men hadde sikkert slått på TV'n og kikket på av og til. Det er jo (eller snarere kommer til å bli) en historisk begivenhet.

Blir også morsomt å se hvordan kjolen er, selv om jeg ikke har vært overvettes imponert over kongelige brudekjoler jeg har sett tidligere - unntaket er Mette Marits som jeg synes var fin. Regner likevel med at kjolen kommer til å bli vist på utallige filmklipp og bilder etterpå, så jeg nærer ingen panikk for at jeg ikke skal få sett den ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bryllup:

Det er da merkelig at ingen har laget en tråd om dette, så jeg starter en jeg. :)

Skal du se på overføringen på tv?

Har du noen tanker om pomp og prakt-bryllup?

Skulle du gjerne ha vært i hans/hennes sko

- eller er du sjeleglad for at du slipper?

Hva slags kjole kommer hun til å ha? Blomster? Slør? Tiara/smykke?

Ordet er ditt!

Jeg kan ikke se overføringen på TV da jeg desverre er opptatt fra 9-3. MEN når jeg har pauser. DA!!! :D

Jeg synes det virker super-romantisk med et slikt pomop-og pakt-bryllup! *sukk* Likevel er jeg sjeleglad for at det ikke er meg. Jeg hadde ikke taklet all den oppmerksomheten og alt det presset de må gjennomgå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg fint lite om bryllupet deres. Synes det står altfor mye om bryllupet overalt. Hvem bryr seg om hva hovedretten er og om Victoria og David Beckham kommer i bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se på :) Gleder meg til å se alle kjolene, spesielt Kate sin. Håper den blir enkel med langt slep og kanskje 3/4 ermer. Og at hun bruker en tiara. Blomster i håret er jo veldig fint, men det er kongelig bryllup og da syns jeg hun skal ha tiara. Gleder meg :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg også mye til å se kjolene, det er jo nesten det som er det gøyeste:p Håper hun har blomster i håret, siden det er "hagetema" og trær i kirka. Men vil nok tro at hun har tiara:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her skal det drikkes champagne, og bryllupet skal sees fra start til slutt! jeg ELSKER kongelige bryllup!

Tror Kate blir en vakker brud! Gleder meg masse til å se kjolen, og se hvordan dekorasjonene fungerer inne i kirka :) I tillegg er jeg nysgjerrig på om de faktisk har skrevet egne løfter, slik det har gått flere rykter om. Kan godt hende alt dette er avklart fra før av, men jeg har ikke akkurat vært konstant på thekateupdate de siste dagene.

Og ikke minst vårt eget kongepar i finstasen ;)

Endret av Bellamy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en film på bliss nå som heter William and Kate. Britisk spillefilm fra 2011. Anbefales! ;) Dårlige skuespillere og treg handling, men gud hvor morro :fnise:

Endret av Bellamy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Jeg skal ut å reise i morgen, så blir vel diverse reprisesendinger på meg vil jeg tro :jepp:

Jeg tipper kjolen blir klassisk og stilren i tykk silke. Litt mer utringet enn Victoria og M-M, men alikevel ikke for mye.

Kanskje med en vri lignende Märtha og Victoria, der slepet kan taes av? (Märta hadde vel slep på jakken hun to av, og Victoria hadde slepet festet i det magebåndet hun tok av om jeg ikke husker helt feil)

Kanskje hun tar en M-M og kommer med en kjole i lag på lag med silkechiffon? :)

Tror ikke det blir en overdådig kjole med diamanter, tyll og blonder ihvertfall, men det gjenstår nå å se :jepp:

Tror nok hun kommer med et diadem, og ikke med blomster i håret som avisene skriver om, det er nå tross alt et kongelig bryllup :) Men kommer hun med blomster i håret syns jeg det er råtøft av henne! :jepp:

Jeg selv digget kjolen til M-M! Sløret på den er jo som et fossfall! :hjerte: Ville hatt andre ermer og en annen utringing om jeg skulle hatt den selv, men syns hun kledde den utrolig godt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ekstremt lite jentete av meg, men det er noe spesielt med bryllup, ikke minst kongelige. Jeg gleder meg mest til å se alle kjolene! Da spesielt Kate sin selvsagt.

Begynner heldigvis ikke på jobb før klokka 3 i morgen, så bryllupet skal følgest fra start til slutt! :hoppendeglad:

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg!!

Skal være på jobb selv. Men jeg kommer til å følge med på nettTV om det er mulighet for det. Også nettaviser overalt.

Jeg har planer om å ta opp bryllupet sånn at jeg kan se vielsen senere.

Gleder meg til å se hvordan kjolen hennes ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal se :D

Spent på kjolen, mitt tips er noe i havfrue-form med laaaaaaaaaaangt slep og slør. Tipper hun kommer til å være helt nydelig... <3

Og så er jeg lettrørt da, så kommer det en tåre hos brudeparet (noe jeg egentlig ikke tror) så blir det nokk litt snørr og tårer her og.

Skal på jobb kl 3, men rekker jobb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA er dagen kommet og jeg er klar som bare det. Har tatt på meg fin-stakken og godduft, gredd håret og funnet frem min lille plasttiara, og puffet opp putene i ryggen i sofaen.

Ser på frokost-tv`s sending: den kaka som konditoren holder på med skulle jeg gjerne hatt et generøst stykke av mens jeg ser gitt - i dag er det en historisk og god grunn til å feire skikkelig! :jepp:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg er allergisk mot slike ting som innebærer pomp, prakt og kongelige, men kjenner jeg meg selv rett, så finner dere meg i sofaen under vielsen. Kommer til å grine som en unge, blir så forferdelig rørt når folk gifter seg, buhu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Glad i reiser

DA er dagen kommet og jeg er klar som bare det. Har tatt på meg fin-stakken og godduft, gredd håret og funnet frem min lille plasttiara, og puffet opp putene i ryggen i sofaen.

Ser på frokost-tv`s sending: den kaka som konditoren holder på med skulle jeg gjerne hatt et generøst stykke av mens jeg ser gitt - i dag er det en historisk og god grunn til å feire skikkelig! :jepp:

Så koselig :) Her har jeg ikke fått pyntet meg jeg da, men sofaen skal bli veldig god i dag! Er gravid og kommer til å stortute under vielsen :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid og kommer til å stortute under vielsen

:biggrin: Det er godt å høre at du gir ditt barn en tidlig og solid innføring i historiske begivenheter. Ungen følger helt sikkert spent med fra sitt utsiktspunkt og kommer til å like bryllups-programmer hele livet, uansett om det blir gutt eller jente! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

:biggrin: Det er godt å høre at du gir ditt barn en tidlig og solid innføring i historiske begivenheter. Ungen følger helt sikkert spent med fra sitt utsiktspunkt og kommer til å like bryllups-programmer hele livet, uansett om det blir gutt eller jente! :jepp:

:fnise: Den lille og jeg skal kose oss sammen under bryllupet i dag og mange år fremover :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...