Gå til innhold

Skravletråd 2012


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

Har vært på innvendig ul i dag og alt så bra ut. hjertet slår og jeg har termin ca 4 januar så er noen dager etter det jeg selv trodde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at du har fått se det lille nurket og så bra at alt stod bra til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vettel

Haha, jeg sjekker også for blod hver gang jeg er på do - sånn ca 20 ganger om dagen. Fryktelig tørst og fryktelig tissatrengt hele tiden.

Jasså, rart at de regner annerledes i USA. Min foreløpige termin er 21 januar i allfall. :)

Yrheten er blitt nesten borte idag, så fikk malet terasse-rekkverk idag. (nåja, toppen av det, der man holder seg fast...)

Men tror jeg har litt mindre ømme pupper?! VET at det varierer med symptomer i begynnelsn, men livredd for å få beskjed att det er dødt imorgen. :(

Sånn sett bra med UL tidlig, så får jeg bekreftet hvordan det går der inne.

Krysser fingrer og tær for et bankende hjerte imorgen klokken kvart over ni. Så kan min eldste datter få beskjed også. Hun har gledet seg til å bli storesøster sånn ca siden hun kunne snakke. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på tidlig ul idag, fikk se en liten sak på 15 mm og et lite bankende hjerte :hjerte: Utrolig glad og lettet nå :rodmer:

Lykke til i morgen Vettel :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vettel

Takk for lykkeønskninger! Er så nervøs at jeg nesten skjelver. Har tatt med mascara hvis det skulle være dårlig resultat, skal jo på jobb etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vettel

Nei det gjorde det ikke. De kunne ikke finne noe, hverken utenfor eller i livmor....

Klynger meg til håpet om at cella bare er gjemt godt i slimhinnene/for liten/dårlig apparat, men de kunne altså ikke se noe som helst. TOMT!

Tatt blodprøve idag, skal ta ny fredag for sjekk av hcg. Men legen sa det var veldig veldig liten sjanse for liv.

Eneste rare var att jeg trodde jeg var 5 uker og 5 dager på vei, mens de regnet 6 uker og 1 dag. Og det kan utgjøre en litt forskjell på hvor mye man ser på UL, siden så mye hender i disse dagene hos et lite foster.

Har grått så mye att jeg er svimmel. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Vettel, det der var trist lesning! :( Håper inderlig at du er kortere enn du tror og at hCG-prøven viser økende nivåer. Har vært gjennom både SA og MA og vet hvor fælt det er. :troest:

---

Hallo, forresten. Jeg sniker meg (veldig tentativt) inn her. Testet positivt i dag. Spent på hvordan det går denne gangen, har blitt gravid flere ganger det siste året, men ikke kommet forbi uke 5-6. Så jeg er ikke udelt optimistisk... Men håper selvsagt på det beste! Menstermin 1. februar, akkurat den samme som jeg hadde for tre år siden, da lillejenta ble født. :)

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Vettel :klemmer: Håper de tar feil!

Velkommen Joyce :) Trist å høre at du har mistet flere ganger det siste året! Men denne gangen satser vi på at det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist lesing Vettel :kose:

Håper legene tar feil.

------

Velkommen *Joyce*! Håper spiren sitter godt denne gangen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var detbare timer til min ul:) grugleder meg.... Men først litt jobbing!

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ultralyd kvn84!

Jeg er helt med på en terminliste! Kanskje greit å ha den på førstesiden i førsteinnlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til på ultralyd kvn84!

Jeg er helt med på en terminliste! Kanskje greit å ha den på førstesiden i førsteinnlegget?

Jeg tenkte vel egentlig i egen tråd... Litt mer oversiktlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker at det skal gjelde hele 2012?

Funker jo fint med egen tråd også... Men er vel egentlig ikke nødvendig? :vetikke: Blir vel her vi blir å skrive uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være kjekt med en terminliste ja, lettere å holde oversikten over hvem som har termin nå, så slipper vi å lete det opp hvis vi lurer på terminen til noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...