Gå til innhold

H&M nettbutikk


Gjest baben

Anbefalte innlegg

Dette skjer veldig ofte når jeg skal kjøpe noe på h&m sin nettbutikk:

De har plagget i størrelsen jeg skal ha og jeg legger det i shoppingbagen, men når jeg skal betale i kassen så er de ikke der, da har de blitt utsolgt!! Likevel går det an å legge dem i shoppingbagen.

Det er så sinnsykt irriterende! Flere som synes det?

Den gamle nettbutikken deres var ikke sånn før, savner den :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri vært borte i det før.

Men det som irriterer meg med HMs nettbutikk er at leveringstiden er så jævli lang alltid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..

En venninne av meg snakket med HM kundeservice.. de sa at de hadde fått mange klager på de nye sidene. Så det er ikke bare deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg SAVNER den gamle siden. Jeg har faktisk sluttet å bestille fra H&M pga de nye nettsidene. Før bestilte jeg flere ganger i måneden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg SAVNER den gamle siden. Jeg har faktisk sluttet å bestille fra H&M pga de nye nettsidene. Før bestilte jeg flere ganger i måneden.

jeg og... orker ikke å være der inne. Klærene er ikke like fristende lenger, kjekt for lommenboka!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

Helt enig.De nye sidene er utrolig dårlige og tillegg har jeg flere ganger kommet over helt fantastisk dårlig photoshopping.Før hadde de bilder som så mer fristende ut og da fikk man mer lyst til å handle der.Nå syns jeg klærne ser veldig kjipe ut.

Eneste pluss er at når jeg bestilte derfra for ikke så lenge siden så kom varene mye kjappere enn de gjorde før.Kanskje en tilfeldighet,men positivt alikevel.

Endret av stillness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg SAVNER den gamle siden. Jeg har faktisk sluttet å bestille fra H&M pga de nye nettsidene. Før bestilte jeg flere ganger i måneden.

Samme her... Håper de bytter tilbake til noe tilnærmet den gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dette minner meg om ramaskrikene som kommer hver gang Facebook kommer med forandringer. "Alle" vil ha tilbake den gamle versjonen, men etter en tid er man så vandt med det nye at man ikke husker hvordan det gamle funker. Dere liker det ikke fordi det er uvandt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner meg om ramaskrikene som kommer hver gang Facebook kommer med forandringer. "Alle" vil ha tilbake den gamle versjonen, men etter en tid er man så vandt med det nye at man ikke husker hvordan det gamle funker. Dere liker det ikke fordi det er uvandt!

Det minner kanskje deg om det, men jeg er høyst uenig i at det gjelder H&M-nettsiden. Før var de svært brukervennlig. Det var enkelt å handle, se priser og sortimentet og man kunne enkelt trykke seg ut og inn som man ville. Menyene var også lettere å forstå, samt. selve oppsettet var mer ryddig. Nå føler jeg at det er et fullstendig kaos. Og siden de nye nettsidene har kommet har jeg prøvd å gå inn der for å se på klærne eller bestille noe, men jeg klarer rett og slett ikke finne noe. Og hvis jeg finner noe så er det hele så utrolig irriterende at jeg ikke får meg selv til å bestille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere liker det ikke fordi det er uvandt!

Nei, vi liker det ikke fordi mange av løsningene deres har blitt mye dårligere, bildene har blitt dårligere, og navigeringen mer kronglete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg er den som har handla mest på H&M på nett, men har da vert innom sidene deres både før og etter denne oppdateringa. Jeg synes i alle fall at ting virker lettere nå. Har dog ikke prøvd å bestille noe derfra på denne siden av oppdateringa, så det kan jo hende det hadde stoppa opp for mmeg og.

At man ikke finner noe er gjerne fordi man er vandt med at ting er på en bestemt plass. Det behøver ikke å bety at alt er kaos.

Til sammenligning, jeg liker ikke å bruke gratisprogrammet gimp til fotoredigering, siden jeg er vandt med photoshop. Mye ser likt ut, men f.eks snarveiene jeg pleier p bruke funker jo plutselig ikke.

Det er ikke dermed sagt at gimp er kaos. Om jeg måtte bruke gimp hadde jeg sikkert funnet fram etter en del prøving og feiling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Det er veldig få nettbutikker for klær som faktisk er brukervennlige og som fungerer som de skal. Jeg drar heller til butikkene når jeg skal handle fra H&M, selv om det er langt dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baben

det som plager meg er ikke at alt er så nytt og uvant, men at varer som er mulig å putte i shoppingbagen blir utsolgt når jeg skal betale dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater den nye siden. Før brukte de ulike settingbilder og ulike modeller på plaggene. Nå gjør de det bare innimellom, stort sett bruker de den samme modellen i den samme kjipe stillingen, og det ser jo ut som plaggene er photoshopet på! Endrer man farge så skifter liksom plagget farge og det ser helt falskt ut..

Rotete er det også. Utrolig lite brukervennlig. Shopper nesten bare klær på nett, men er nesten så jeg ikke gidder handle fra den siden lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM må jo tape penger på dette? Kanskje det er derfor de bare photoshopper bildene ;)og den filter-funksjonen er håpløs!

Men, jeg håper virkelig at de kan komme med en annen løsning, er trofast HM.com kunde og de taper ihvertfall penger på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten, alle dere som handler mindre på hm etter oppdatering av sidene, har dere sendt e-post med tankene deres om brukervennlighet av sida? Det kan jo være greit for hm å få tilbakemeldinger på hvordan man opplever nettbutikken nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, alle dere som handler mindre på hm etter oppdatering av sidene, har dere sendt e-post med tankene deres om brukervennlighet av sida? Det kan jo være greit for hm å få tilbakemeldinger på hvordan man opplever nettbutikken nå.

De sendte ut en survey på epost til alle kundene sine en stund etter slippet av ny side, så jeg tror mange fikk sagt sitt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sendte ut en survey på epost til alle kundene sine en stund etter slippet av ny side, så jeg tror mange fikk sagt sitt da.

Tror nok ikke de sendte ut til alle; verken jeg eller noen av mine venninner/mor/søstre (som er kunde) fikk tilsendt survey.

Ellers har jeg shoppet en del fra H&M så er begynt å bli vant til det nye systemet og har ikke opplevd at varene forsvinner når jeg kommer til kassen.

Endret av Zaphireh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...