Gå til innhold

Mamma benni og lille S


benni

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

:hoppe: for halvveisen!

Her var det viktigste for pappa'n at det var en frisk baby, og jenta vår er frisk. Han vil gjerne ha en gutt en gang, samme her. Har lyst på en av hver, men har en følelse at vi kommer til å få ei jente til før vi gir oss. :fnise:

Jeg føler meg gammel i forhold til dere damer, alle dere er vel født i -90.. Her kommer gamle Delphina og er født sent på året i -87. Rekker ikke bli 24 før jenta kommer, selv om det er en måneds margin.

*drar frem rullatoren* Jaaaaa, får gå og legge meg nedpå igjen! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for 20 uker og halvveis! :hoppe:

Hehe, Delphina, hvis du er gammel, så tror jeg det er noe galt med verden! :fnise: Heldigvis er det lenge til vi er gammel, alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker :strix:

Delph: Du er da ikke gammel. Gubben her er 33 år, HAN er gammel. *snur pc-skjermen så gubben ikke kan se hva jeg skriver* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:hoppe: for 20 uker og halvveis! :hoppe:

Hehe, Delphina, hvis du er gammel, så tror jeg det er noe galt med verden! :fnise: Heldigvis er det lenge til vi er gammel, alle sammen! :)

Jeg synes bare dere er så mye yngre enn meg (bare 3 år), så blir på en måte den dama med rullator. :fnise: Uansett, jeg er ikke så mye eldre enn dere, har bare et par år ekstra på baken. Og kanskje flere cellulitter. :fnise:

20 uker :strix:

Delph: Du er da ikke gammel. Gubben her er 33 år, HAN er gammel. *snur pc-skjermen så gubben ikke kan se hva jeg skriver* :sjenert:

:skratte: Det verste er at jeg nesten svarte at han ikke er gammel, og.. da tok jeg meg selv i å motsi megselv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare dere er så mye yngre enn meg (bare 3 år), så blir på en måte den dama med rullator. :fnise: Uansett, jeg er ikke så mye eldre enn dere, har bare et par år ekstra på baken. Og kanskje flere cellulitter. :fnise:

:skratte: Det verste er at jeg nesten svarte at han ikke er gammel, og.. da tok jeg meg selv i å motsi megselv. :fnise:

Sant det at det er bare et par år ekstra med livserfaring :fnise: Kjæresten min er 10 år eldre enn deg og du svarte nesten at han ikke er gammel, så da kan du ikke synes om det selv heller :fnise: Du blir en ung mor :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittlig førstegangsfødende er tross alt 28 (!) år! Så tror ikke akkurat du skal sitte der og følge deg gammel! Vi kvalifiserer oss alle sammen til å bli med i unge mødre! :ler:

Søsteren min er forresten like gammel som deg, Delph! Født i september 87.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, ja hva skal en pappa med en datter, liksom! :fnise: Jeg tror nok det er ganske så naturlig. En pappa vil jo klare å identifisere seg mer med en gutt, tenker jeg. Min samboer gleder seg for eksempel til å kjøpe Manchester united-body og sånt til lillegutt, og til å lære han å spille fotball! :jepp: Det er ikke meg i mot. Synes det er en sunn og flott aktivitet!

3-4 unger høres kjempeflott ut! Jeg har også lyst på mange unger, men har alltid tenkt at jeg ikke kommer til å klare mer enn to siden mamma ikke klarte det. Hun hadde så kraftig bekkenløsning at hun ble frarådet flere svangerskap. Hittil har jeg hatt vondt i noen dager, men det gikk over. Ellers har svangerskapet vært som en drøm. Så kanskje får jeg ungeflokken min jeg også! :jepp: Dvs. sambo ønsker seg nok ikke såå mange barn. :sjenert:

Åja..Da er vi jo like gamle, benni! Når blir du 21? Jeg blir 21 den 21 desember, så rekker ikke å bli eldre før lillegutt kommer! :)

Og for å blande meg enda mer i samtalen til deg og Henlu; Så hadde jeg også et høy elsket jentenavn! Det liker heldigvis sambo også, så vår eventuelle framtidige datter har allerede et navn! :) Dette med å finne navn er så artig!

Beklager veeeldig sent svar- men har vært uten nett i flere dager nå :kjefte:

Haha, ja hva skal han med en datter :P Men tror nok det stemmer som du sier, de kan nok identifisere seg mer med en gutt en en jente på en eller annen måte :) Her gleder han seg også til å kjøpe diverse fotballstæsj, samt de kommende "onklene" gjør det også :P Her blir det nok en svømmegutt- pappesen driver med svømmetrening og babysvømming, så badetrusa er alt i boks til prinsen :D :rodmer:

Ja, jeg MÅ ha 3 da, de må liksom være mer en 2 :P Vi får krysse fingrene for at bekkenet holder seg som det skal, og at du får flokken du ønsker deg ;) Her er nok gubben litt uenig enda, han kunne tenkt seg 2-3. Så da får vi evt møtes på midten med 3 :D

Aah, ekstra gøy når vi er like unge da :D ;) Jeg blir 21 15 september jeg, så jeg rekker å bli gammel før han kommer ;P

Hehe, er det ikke det KG er for da, at man skal blande seg inn med andre!?!? :P:fnise: bare gøy :) Syns og det er artig å prøve å finne navn, men er neimen meg ikke lett. Har dere bestemt dere eller?? :):rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg virkelig for et fint svangerskap. Siden dag 1 har det vært plager. FØR jeg fant ut at jeg var gravid kastet jeg jo opp - trodde det var allergi. Så var jo jeg i ulykke da jeg var ca 4 uker på vei, havnet i koma og brakk låret og nesen og resten av kroppen ble hardt forslått også fant jeg ut at jeg var gravid. Måtte sitte i rullestol i noen mnd, deretter krykker :fnise: Også har jeg fått vite at jeg må igjennom EN til operasjon fordi sykehuset har glemt noe sist gang de opererte meg (da jeg brakk låret) Etter det spydde jeg hver dag frem til uke 14 (spyr fremdeles ca 1 gang i uken), er kvalm hver dag, fikk kviseutbrydd i begynnelsen av svangerskapet, har bekkenLÅSNING og har NULL energi. Yes, jeg har virkelig det perfekte svangerskap :fnise:

Hvilket jentenavn var det du hadde tenkt da? :D Nå ble jeg nysgjerrig på favoritt gutteavnet ditt :gjeiper: Jeg og blir 21 (neste måned :hoppe:)

Gutten vår skal ha mellomnavn. Kjæresten/forloveden min er jo tyrker, så vi tenkte et tyrkisk mellomnavn :)

Hvilket jentenavn, eller er det hemmelig? Vi(jeg) og har funnet et jentenavn (eller egentlig 5), men kjenner jeg min elskede rett så er det ingen av de navnene vi ender på dersom vi får ei jente en gang.

Beklager sent svar, har vært uten nett :/

Ja da har du jammen meg ikke hatt det lett, stakkar :klemmer: Men får tenke som så, det kommer virkeligen noe som er verdt det til slutt :rodmer: og du må ikke nevne kviseutbrudd.. :kjefte: jeg ser søren meg ikke ut :P

Om det hadde blitt jente ville jeg hatt Selma <3 det er virkeligen en av de fineste jentenavnene i hele verden :D :rodmer: har andre på lager og da, men det topper kaka :fnise: favorittguttenavn skal jeg avsløre når jeg har fått gjennomslag hos gubben ;) Så du får vente i spenning :D hahah :fnise:

Ja men det blir nok bra :) Greit å ha noe som stammer fra pappsen og :) Men så er jo Liam veldig internasjonalt navn og (?) så det kommer vell til å fungere bra for begge parter :)

Hvilke jentenavn er det du har da?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: For 20 uker :hoppe: Halvveis :)

Tusen takk Teita, koselig at du husket på da :D Deilig å være halvveis ja :) Nå er det virkeligen ikke sååå lenge til :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for halvveisen!

Her var det viktigste for pappa'n at det var en frisk baby, og jenta vår er frisk. Han vil gjerne ha en gutt en gang, samme her. Har lyst på en av hver, men har en følelse at vi kommer til å få ei jente til før vi gir oss. :fnise:

Jeg føler meg gammel i forhold til dere damer, alle dere er vel født i -90.. Her kommer gamle Delphina og er født sent på året i -87. Rekker ikke bli 24 før jenta kommer, selv om det er en måneds margin.

*drar frem rullatoren* Jaaaaa, får gå og legge meg nedpå igjen! :skratte:

Takk for det, koselig at du husker på det da ;D Hææærlig å være hallveis :D :D :D :rodmer:

Hehe :) Gubben sa at om det var jente måtte vi sette i gang å få gutten med en gang etterpå :fnise: Lett for han å si, han er bare med på moroa, så må jeg stå med resten :P:fnise:

Ja du er jammen meg gammel du Delphina, forstår virkeligen ikke at du tør å si hvilket årstall du er født i en gang :fnise: Man er ikke eldre en man føler seg, heldigvis ;) Og du er overhodet ikke gammel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 20 uker og halvveis! :hoppe:

Hehe, Delphina, hvis du er gammel, så tror jeg det er noe galt med verden! :fnise: Heldigvis er det lenge til vi er gammel, alle sammen! :)

Wiii :D Takk for hoppinga ;D

Hehe, heldigvis så har vi noen år igjen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker :strix:

Delph: Du er da ikke gammel. Gubben her er 33 år, HAN er gammel. *snur pc-skjermen så gubben ikke kan se hva jeg skriver* :sjenert:

:D

Hahah, det er gått de ikke får med seg alt, hadde vell vært kasta på dør for lengs :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittlig førstegangsfødende er tross alt 28 (!) år! Så tror ikke akkurat du skal sitte der og følge deg gammel! Vi kvalifiserer oss alle sammen til å bli med i unge mødre! :ler:

Søsteren min er forresten like gammel som deg, Delph! Født i september 87.

Haha, om jeg hadde meldt meg på unge mødre måtte de sendt meg inn på psykriatisk tror jeg, for da har det virkeligen klikka for meg :fnise: Gøy å se på, og god underholdning. Men fy å fy!! Men godt å tenke at vi er kvalifisert da :) Men kan ikke si jeg føler meg som en ung mor, for er veeeldig mange som er yngre en meg som har blitt mamma alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh, der var alt svart :D

Drittinternetten har streika her, så derfor har jeg vært fraværende i noen dager :angry:

Men som mange alt har, så må jeg jo juble for nådd 20 uker jeg og :hoppe: Virkeligen deilig å tenke at nå er vi vertfall halveis, og ikke sååå lenge til vi skal få møte prinsen <3

Har i grunn ikke skjedd så veldig mye her de siste dagene.

Har jobbet, hatt litt besøk- vært på besøk. Vært på en liten shoppingsrunder av nye sofaputer og litt pynt til heimen. Sorterte ut en del klær som mamma hadde liggende på loftet etter meg og søsknene mine, og det ble en fin haug med mye fint :) Vet ikke hvor mange ganger jeg har tatt det opp, brettet det sammen igjen, for så å ta det opp igjen de siste dagene :P Kjenner jeg blir helt tussete av å se på de. Tårene presser seg på, og det er helt SINNSYKT at de klærne er til MIN SØNN :omg: fantastisk, men veldig uvirkelig.

Prinsen har vært veldig aktiv i det siste. Og spesielt i dag når jeg våknet. Han holdt på å turnet og trillet kråke og kræsja i magehusveggen i eeevigheter. Og den stolte pappa fikk endeligen kjenne at han sparka :D Det var en stolt pappa da ja :hjerter_rundt:

Og i går når jeg lå i badekaret sparket han sååå hardt at jeg er sikker på det kom 2-3 cm ut på magen :P Helt sinnsykt. Vurderte å finne frem mobilen å filme, men tok meg selv i det og tenkte, nei, du ligger i badekaret :P:hoho:

Nå ligger vi å sløver på sofaen. Lurer på om det kanskje blir filmkveld sammen med noen venner i dag, men vi har ikke helt bestemt oss :)

Håper alle har hatt en fin helg, og så må dere ha en fortsatt fin helg :)

Og jaaa, et spørsmål. Nesten litt flaut å spør, men drit i!! Hvordan kan jeg svare mange på en gang??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens utblåsning, hormoner i sving!!!

Blir bare sååå irritert når jeg leser innlegg her på KG om unge mødre/kommende unge mødre :kjefte: alle skal være så altvitende og vite alt mye bedre om hverandre en hva vi selv gjør!!

Noen velger å få barn tidlig, mens andre velger å vente til 30-40 års alderen. HVA SÅÅ???? :kjefte::kjefte:

Liker ikke at folk skal vite hva som der best for alle andre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Folk tror at det å få barn i 30-40 års alderen er det eneste rette, fordi det var rett for dem. Jeg bryr meg helt ærlig ikke, så lenge jeg har min familie og min forlovedes familie bak meg. Jeg er klar for å bli mor, og vet jeg kan jobbe med ting ved siden av når jeg passer på og oppdrar dattern min. Ingen kan fortelle meg at jeg ikke har levd livet mitt, det er det jeg som vet. Folk får synes hva de vil, jeg vet hva jeg vil med mitt liv, og jeg visste også at jeg ville jobbe og få barn før jeg fortsatte med mastergraden, fordi jeg ikke er sikker på videre vei (nå er jeg det, litt typisk). :fnise:

Det vil alltid være noen over som vifter med pekefingeren. :jepp:

Under hvert innlegg så er det en knapp som det står multisitat. Denne benytter du deg av til å sitere flere. :jepp:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk tror at det å få barn i 30-40 års alderen er det eneste rette, fordi det var rett for dem. Jeg bryr meg helt ærlig ikke, så lenge jeg har min familie og min forlovedes familie bak meg. Jeg er klar for å bli mor, og vet jeg kan jobbe med ting ved siden av når jeg passer på og oppdrar dattern min. Ingen kan fortelle meg at jeg ikke har levd livet mitt, det er det jeg som vet. Folk får synes hva de vil, jeg vet hva jeg vil med mitt liv, og jeg visste også at jeg ville jobbe og få barn før jeg fortsatte med mastergraden, fordi jeg ikke er sikker på videre vei (nå er jeg det, litt typisk). :fnise:

Det vil alltid være noen over som vifter med pekefingeren. :jepp:

Under hvert innlegg så er det en knapp som det står multisitat. Denne benytter du deg av til å sitere flere. :jepp:

Helt ærlig så bryr jeg meg ikke jeg heller!! Blir bare så irritert over bedrevitende :P Puh!! Vi er da forskjellige alle sammen, og vi vet jo best hva som passer best for oss og vår fremtid :) Takk og lov for at vi lever i et såpassa fritt land, vist ikke lurer jeg på hvordan det hadde vært :P Vi hadde vell blitt halshogd. Huffameg :fnise:

Alltid noen som må vifte med pekefingeren ja. Jeg må bare le av dem og.. Jaaaaaija ;D

Ooh, thanx :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager sent svar, har vært uten nett :/

Ja da har du jammen meg ikke hatt det lett, stakkar :klemmer: Men får tenke som så, det kommer virkeligen noe som er verdt det til slutt :rodmer: og du må ikke nevne kviseutbrudd.. :kjefte: jeg ser søren meg ikke ut :P

Om det hadde blitt jente ville jeg hatt Selma <3 det er virkeligen en av de fineste jentenavnene i hele verden :D :rodmer: har andre på lager og da, men det topper kaka :fnise: favorittguttenavn skal jeg avsløre når jeg har fått gjennomslag hos gubben ;) Så du får vente i spenning :D hahah :fnise:

Ja men det blir nok bra :) Greit å ha noe som stammer fra pappsen og :) Men så er jo Liam veldig internasjonalt navn og (?) så det kommer vell til å fungere bra for begge parter :)

Hvilke jentenavn er det du har da?? :D

Huffda, har du også kviseutbrudd? Jeg er heldigvis ferdig med det :danse: Selma er et nydelig navn :jepp: Venter i spenning på oppdatering om guttenavn ;)

Er sånne "white-trash" navn som de eldre på KG kaller navnene som jeg liker. Mie Savannah, Thea Isabell, Adriana, Andrine Isabell og Alexandra :hoppe:

:D

Hahah, det er gått de ikke får med seg alt, hadde vell vært kasta på dør for lengs :fnise:

Jeg har heldigvis en utrolig toldmodig mann så i blant mobber jeg han for alderen hans :sjenert:

Dagens utblåsning, hormoner i sving!!!

Blir bare sååå irritert når jeg leser innlegg her på KG om unge mødre/kommende unge mødre :kjefte: alle skal være så altvitende og vite alt mye bedre om hverandre en hva vi selv gjør!!

Noen velger å få barn tidlig, mens andre velger å vente til 30-40 års alderen. HVA SÅÅ???? :kjefte::kjefte:

Liker ikke at folk skal vite hva som der best for alle andre!!!

HVOR leser du dette? :hakeslepp:

Som Delph sier så trykker du f.eks på multisitat på innlegget mitt du vil svare på, så trykker du på multisitat på innlegget til Delph du vil svare på også trykker du på multisitat på innlegget til Teriyaki som du vil svare på - OGSÅ trykker du på SVAR (den vanlige svar-knappen som du vanligvis ville trykket på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, har du også kviseutbrudd? Jeg er heldigvis ferdig med det :danse: Selma er et nydelig navn :jepp: Venter i spenning på oppdatering om guttenavn ;)

Er sånne "white-trash" navn som de eldre på KG kaller navnene som jeg liker. Mie Savannah, Thea Isabell, Adriana, Andrine Isabell og Alexandra :hoppe:

Jeg har heldigvis en utrolig toldmodig mann så i blant mobber jeg han for alderen hans :sjenert:

HVOR leser du dette? :hakeslepp:

Som Delph sier så trykker du f.eks på multisitat på innlegget mitt du vil svare på, så trykker du på multisitat på innlegget til Delph du vil svare på også trykker du på multisitat på innlegget til Teriyaki som du vil svare på - OGSÅ trykker du på SVAR (den vanlige svar-knappen som du vanligvis ville trykket på)

Oh yeah!! Det kommer og går. Så fort jeg får litt sol på skrotten så forsvinner det- så vurderer å legge meg i solarium litt hver uke, bare for å holde det stabilt!! Er så irriterende og frustrerende :kjefte:

Hehe, jeg og liker mange av de såkalla "white-trash" navnene! Men er enig i at noen er kanskje litt på kanten, men hallooo, folk kaller jo ungene sine for hva som helst i dag. Syns du hadde mange fine forslag jeg :)

Hehe :fnise:

Er et innlegg som heter noe sånn som "Hvor gammel var du da du planlagte barn" eller noe sånt. Vist du vil sjekke det opp og ikke finner det, så skal jeg sende deg en link ;) Men ellers syns jeg det er mye drittslenging ute å går, heeele tiden. Som det med "White-trash" navnene og. Det er jo bare de umodne små barna som kaller ungene sine for noe sånt :P Tullpreik!

Okidok, da får jeg prøve ut det en gang :) Mye bedre enn å poste flere innlegg hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Er sånne "white-trash" navn som de eldre på KG kaller navnene som jeg liker. Mie Savannah, Thea Isabell, Adriana, Andrine Isabell og Alexandra :hoppe:

Og noen av disse såkalte "white-trash" navnene er gamle, historiske navn. Synes faktisk Alexandra også er fint. Uansett, du og jeg er ikke like, ei er heller du og noen andre. Det synes jeg vi alle skal tenke over. Man er sin egen lykkes smed, og hvis man hele tiden skal føye seg etter andre, så vil man i lengden ikke være lykkelig. Anyways, tror jeg skal slutte å filosofere. :skratte:

Modenhet er ikke noe som kommer med alder, det kommer med erfaring. :opplyser:

Tror kanskje Delphina skal slutte å skrive. Blir litt engasjert jeg. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...