Gå til innhold

- Hurtig, HURTIG slanking..


Gjest anygirl

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke det jeg mener at BARE jeg får valk, alle får jo det. Men jeg får mange å store.

psykolog ? Nei, det trenger jeg ikke. Hvordan kan du være så frekk å komme å påstå det ? At folk skal irritere seg for at en jente vil slanke seg litt til å kunne se bra ut når man går i bikini på stranden i mallorca.

Ei jente som helst vil være undervektig trenger en psykolog synes nå jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silvermist

Jeg må si meg enig med Lance, 1.74 høy og 55 kg høres veldig lite ut.

Jeg er 1.64 og veier ca 53 kg, og jeg er slank. Hadde ikke sett bra ut hvis jeg gikk noe særlig under den vekten. Tror du vil bli i tynneste laget hvis du går ned såpass mye.

Alle sunne mennesker har litt underhudsfett som lager "valker" når man bøyer seg fremover, får det selv :)

Anbefaler deg et normalt sunt kosthold, og en fin blanding av styrketrening og kardio. Kjedelig, men sant :tommelsmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst ned til 60 om ikke så drastisk som 55 :klo:

jeg vil få vekk overflødig fett fra hofter å mage, da jeg ikke kan sitte uten å få brett. Jeg er ikke feit, men får valker da jeg bøyer meg å det er ikke noe deilig syn :P

Vet du.. selv tynne jenter får en "valk" når de bøyer seg.

Men om du vil stramme opp så vil jeg tro at 65 er nok. Men vekta di er ikke farlig eller noe sånn og uten å vite hvordan du ser ut så tror jeg det å stramme opp ikke nødvendigvis vil bety stor vektnedgang.

Jeg har ei venninne som hadde sånne problemer, sånn side flesk. Omtrent like høy som deg og vekta aner jeg ikke for det er ikke tema i min krets. Hun prøvde Bailine og ble kvitt de "lovehandles". Det er så lite at jeg la ikke merke til det for slank er hun uannsett.

Jeg sjekket BMI kalkulatoren og du vil være undervektig ifølge den om du skulle veie 55 og 70 kg er normal.

Silvermist; Får du "brett" når du sitter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Silvermist; Får du "brett" når du sitter?

Er ikke helt sikker på hva du mener, brett som i valk eller brett som i vaskebrett? :gjeiper:

Har ikke noe valk når jeg sitter med rett rygg, men det kommer "valker" eller "bretter" på magen når jeg bøyer meg ned ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på hva du mener, brett som i valk eller brett som i vaskebrett? :gjeiper:

Har ikke noe valk når jeg sitter med rett rygg, men det kommer "valker" eller "bretter" på magen når jeg bøyer meg ned ja :)

Det er sånn jeg tenker ihvertfall. Har vanskelig for å tro ei på 173 og 70 kg får brett nå hun sitter vanlig.

Og får du det få nok alle det:)

http://image3.examiner.com/images/blog/wysiwyg/image/lizziemiller.jpg

Jeg syns hun er fin selv om hun har valk. :D

Endret av Evalilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp nyeste shape up.. i dette nummeret og 2/3 nummer fremover, vil det være treningsprogram dag for dag i 15 uker fremover.. slik kom i bikiniform treningsprogram :)

Det skal jeg prøve meg på.......... snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anygirl

De foreslår psykolog fordi du er 174 høy og vil ned til 60 kilo antar jeg. :)

Jeg ser ikke noe galt i å dette ned til 60, jeg raaaaste oppi kilo de siste to årene på VGS. Lite trim å mye mat, nå vil jeg ned, stramme opp.. Å jeg ser INGENTING galt ved det.. Jeg ekke syk eller dom i hode fordi jeg vil bli TYNN igjenn, å få en BRA kropp som jeg selv kan like. for denne kroppen som er her nå, den vil jeg ha bort. den er ikke mye fin skal jeg fortelle dere.

Jeg er egentlig tynn, men er låst fast i en ekkel stor kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anygirl

Vet du.. selv tynne jenter får en "valk" når de bøyer seg.

Men om du vil stramme opp så vil jeg tro at 65 er nok. Men vekta di er ikke farlig eller noe sånn og uten å vite hvordan du ser ut så tror jeg det å stramme opp ikke nødvendigvis vil bety stor vektnedgang.

Jeg har ei venninne som hadde sånne problemer, sånn side flesk. Omtrent like høy som deg og vekta aner jeg ikke for det er ikke tema i min krets. Hun prøvde Bailine og ble kvitt de "lovehandles". Det er så lite at jeg la ikke merke til det for slank er hun uannsett.

Jeg sjekket BMI kalkulatoren og du vil være undervektig ifølge den om du skulle veie 55 og 70 kg er normal.

Silvermist; Får du "brett" når du sitter?

Jeg får brett når jeg sitter, står, jeg har store valker under puppene.. ser ut som ekstra pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får brett når jeg sitter, står, jeg har store valker under puppene.. ser ut som ekstra pupper.

Hvis du er 1,74 høy og 70 KG så kan du umulig ha alle de valkene du beskriver. Jeg er like høy og veier 20 KG mer og jeg har verken valk når jeg står eller har ekstra pupper. Valk når jeg sitter har jeg, men jeg veier jo 20 KG mer også da.

Normalt sett skal kvinner veie mellom 10 KG mindre og det samme som høyden (minus 100 selvfølgelig) for å ha en tynn kropp. Så slanker du deg til mindre enn 64 KG så vil du nok bli for tynn.

Slanker du deg 5 KG så vil du få vekk det ekstra du har, og med styrketrening vil du stramme opp kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst ned til 60 om ikke så drastisk som 55 :klo:

jeg vil få vekk overflødig fett fra hofter å mage, da jeg ikke kan sitte uten å få brett. Jeg er ikke feit, men får valker da jeg bøyer meg å det er ikke noe deilig syn :P

Nå må du bestemme deg. Får du valker når du bøyer deg, eller får du vakler og ekstra pupper når du står også. Sistnevnte tror jeg ingenting på. Helt umulig når du er 174 cm høy og veier 70 KG.

Som AB over skriver, 5KG er greit, men noe mer enn det blir for mye. Start med styrketrening og stram opp kroppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...