Gå til innhold

Hva bakte/lagde du sist?


Tears.of.the.Sun

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Grove (tja, litt grove) rundstykker fra Lillians matbord, kjempegode. Og langtidshevet grovbrød stekt i støpejerngryte, det ble også veldig bra selv om det ikke fikk maksimal hevetid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Serverte danske smørrebrød i kveld, morsom og lettvint middag til to :)

Anonymkode: a34f0...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grove snickerdoodles med mandler. :sikle: (og kjedelig sjokoladekake, fordi det var mannens bursdag og han må tross alt få bestemme hvilken kake han vil ha.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Fikk min første kjøkkenmaskin i hus i kveld og har bakt brune pinner, scones og brød samtidig. De andre to deigen er ferdig stekt, og brødet står i ovnen nå. Blir helt utrolig bra resultat med maskin altså! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag ble det julemenn, og jeg satte deig til min oldemors kjeks og peppermyntekonfekt (begge må stå kaldt over natten) som jeg og jentungene bakte ut lørdag. Søndag satte jeg deig til pepperkaker.....og mens jeg var på seinvakt igår så skulle mannen og minsten bake ut pepperkakene. Mistenkelig lite pepperkaker ift deigen... Jentungen lot seg bestikke og det kom frem at de to hadde bakt og spist nystekte pepperkaker med begge henda :P Når katten er borte........

Endret av skruf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det siste jeg bakte var sølekaker. I barnehagen.  For 45 år siden. Husker enda hvor godt de smakte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...