Gå til innhold

Jeg ble frisk fra ME


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva baserer du det på?

Hvem mener du har siste ord i hva som publiseres og ikke publiseres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den reagerer jeg på.Komme med slike påstander UTEN Noen form for dokumentasjon,hverken fra Norske eller andre leger synes jeg blir for drøyt.Kvakksalveri og post rapportert!

Makan til hva folk kan lirke ut av seg

det er faktisk helt umulig for meg å dokumentere noe som skjedde en annen pasient - i USA.

Jeg kan dokumentere at jeg ble frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jo spørsmålet ,var du virkelig syk i utganspunktet? For så vidt jeg vet (ikke mye men litt) så finnes det pr.i dag ikke en godkjent/offentlig "kur" som fikser ME

men utrolig hva "the power of the mind" kan gjøre.Hørt om placebo effekten?

Du tror det virker,ergo det gjør det ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For tidsskriftet. F.eks er The American Journal of Medical Sciences eid av Southern Society for Clinical Investigation. Du må gjerne utbrodere ditt argument i stedet for å trekke det ut.

Du må spørre deg selv hvem som styrer det journalister skriver om slike publiseringer ;)

Big Pharma. Det er ikke så mye mer å utbrodere enn det, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må spørre deg selv hvem som styrer det journalister skriver om slike publiseringer ;)

Big Pharma. Det er ikke så mye mer å utbrodere enn det, dessverre.

Har du noen dokumentasjon på dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redaktøren som jobber for?

For diverse tidsskrifter. Vet du hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jo spørsmålet ,var du virkelig syk i utganspunktet? For så vidt jeg vet (ikke mye men litt) så finnes det pr.i dag ikke en godkjent/offentlig "kur" som fikser ME

men utrolig hva "the power of the mind" kan gjøre.Hørt om placebo effekten?

Du tror det virker,ergo det gjør det ?

Nei dessverre finnes det inen godkjent for for ME. Noen er heldigvis lett rammet og har et noenlunde liv, jeg klarte tidvis kke en gang tygge mat, og tisset faktisk på meg fordi jeg ikke hadde krefter til å reise meg for å gå på do.

Jeg la på meg 10 kilo (som jeg sårt trenge), alle mine allergier er borte (DET kan faktisk dokumenteres, men så var det dette med offentlig publisering som jeg ikke får styrt), og nå kan jeg faktisk begynne å jobbe igjen. Du må gjerne tro at det er placebo, for all del.

Nå er min historie bare en av mange, skulle ønske jeg hadde hatt MS eller noe annet, så jeg kunne dokumentere diagnosen ved hjelp av prøver alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre finnes det inen godkjent for for ME. Noen er heldigvis lett rammet og har et noenlunde liv, jeg klarte tidvis kke en gang tygge mat, og tisset faktisk på meg fordi jeg ikke hadde krefter til å reise meg for å gå på do.

Jeg la på meg 10 kilo (som jeg sårt trenge), alle mine allergier er borte (DET kan faktisk dokumenteres, men så var det dette med offentlig publisering som jeg ikke får styrt), og nå kan jeg faktisk begynne å jobbe igjen. Du må gjerne tro at det er placebo, for all del.

Nå er min historie bare en av mange, skulle ønske jeg hadde hatt MS eller noe annet, så jeg kunne dokumentere diagnosen ved hjelp av prøver alene.

og med den posten bekreftet du bare hva jeg trodde. Tull fra ende til annen.Om dette var fakta,ville det kunne dokumenteres og det fra flere enn kun en person.

Men flott du har fått et bedre liv da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, egentlig syns jeg det er rart at folk ikke undrer seg om hvorfor man blir syke i utgangspunktet, og hvorfor verdens befolkning er så syke. Det må jo oppstå av en grunn, men leger har jo ingen gode svar.

Og hvorfor er disse medisinene vi "må" ta så vanedannende slik at mange må gå på de livet ut? Jeg tiller meg selv ihvertfall slike spørsmål:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt med å stille slike spørsmål. Problemet er hvis du forhaster deg til svaret.

Ellers synes jeg medisinen har mange gode svar på årsakene til mange sykdommer. Men det er selvsagt fortsatt mye de ikke vet.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og med den posten bekreftet du bare hva jeg trodde. Tull fra ende til annen.Om dette var fakta,ville det kunne dokumenteres og det fra flere enn kun en person.

Men flott du har fått et bedre liv da...

Du kan jo bruke påska konstruktivt å sette deg inn i biologien til Yong, ta kontakt med hans mange levende vitnemål og be om dokumentasjon direkte fra dem.

Den dagen vi kan lese om slik dokumentasjon i medisinske tidsskrifter vil griser fly - så lenge det styres av Big Pharma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt med å stille slike spørsmål. Problemet er hvis du forhaster deg til svaret.

Ellers synes jeg medisinen har mange gode svar på årsakene til mange sykdommer. Men det er selvsagt fortsatt mye de ikke vet.

Hva er disse gode svarene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er disse gode svarene da?

Mange. Det er jo sånn sett et absurd spørsmål, jeg kan ikke liste opp alle kjente årsaker til alle sykdommer. Ikke kjenner jeg dem selv heller. Men eksempler er jo selvsagt bakterier, virus, gift (slangebitt, matforgiftning, giftige planter osv) og skader etter fysiske traumer (beinbrudd, hodepine/hjernerystelse etter slag osv).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trolltausa

Mange. Det er jo sånn sett et absurd spørsmål, jeg kan ikke liste opp alle kjente årsaker til alle sykdommer. Ikke kjenner jeg dem selv heller. Men eksempler er jo selvsagt bakterier, virus, gift (slangebitt, matforgiftning, giftige planter osv) og skader etter fysiske traumer (beinbrudd, hodepine/hjernerystelse etter slag osv).

Og for å fortsette listen: Genetikk (arv), miljøgifter (asbest, kvikksølv osv)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nabo av meg hadde kreft med spredning, og begynte å følge livsstilsrådene fra Dr Young. Han klarte å holde seg til rådene, men døde likevel i løpet av ganske kort tid. Det ER IKKE en mirakelkur, på sitt beste kan det være en sunn livsstil for en frisk person, men det er livsfarlig å tro at det er medisin! Nå hadde jo legene også gitt opp naboen min, men de var i hvert fall ærlige nok til å si det, og forklare hva eventuell videre behandling kunne bety av forlenget levetid og/eller lidelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nabo av meg hadde kreft med spredning, og begynte å følge livsstilsrådene fra Dr Young. Han klarte å holde seg til rådene, men døde likevel i løpet av ganske kort tid. Det ER IKKE en mirakelkur, på sitt beste kan det være en sunn livsstil for en frisk person, men det er livsfarlig å tro at det er medisin! Nå hadde jo legene også gitt opp naboen min, men de var i hvert fall ærlige nok til å si det, og forklare hva eventuell videre behandling kunne bety av forlenget levetid og/eller lidelser.

Var han og tok noen analyser? tok han tilskudd? Hvordan fulgte han programmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var han og tok noen analyser? tok han tilskudd? Hvordan fulgte han programmet?

Du sa jo at det ikke var nødvendig med analyser. At man bare kunne følge kostholdsveiledningene. Er det plutselig nødvendig nå?

Dessuten, selv om folk får behandling for kreft så er det ikke alle som overlever. Samme med dette babbelet du skal ha til å fungere, det "fungerer" ikke på alle =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...