Gå til innhold

Jeg ble frisk fra ME


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å fortelle om hvordan jeg mirakeløst ble frisk fra ME, og jeg håper historien min vil inspirere andre med ME, eller som har andre sykdommer/plager.

Jeg skal ta kortversjonen: Jeg fikk ME etter jeg ble eksponert for muggsopp i en bolig jeg bodde i. Jeg gikk fra å være energisk og full av liv, til å være totalt sengeliggende. Jeg var i store perioder så syk at bare det å tygge mat var en utfordring. Noen ganger tisset jeg meg ut fordi jeg ikke klarte å reise meg for å gå på do. Men var jeg syk nok til å legges inn på sykehus? Neida, jeg var visst ikke det. Jeg bodde alene, og grunnet private årsaker, så var det helt utelukket for meg å bo hos familien min.

I litt mer oppegeånde perioder klarte jeg å lese meg til Dr Robert Young sine påstander om at "det finnes ingen sykdom, bare overforsurning av kroppen". Jeg syntes det hørtes ut som noe sabla sprøyt, hvis han hadde svaret, hvorfor var vi da syke, og hvorfor hørte vi ikke om dette i nyhetene?. "PH mirakelet" går ut på å legge om livsstil, derav kosthold. Mye av det han skrev var jeg enig i; ikke sukker, melk, hvete, gjær osv (dette hadde jeg forsåvidt prøvd lenge uten hell), men da han begynte å snakke om at kjøtt, fisk og mye annet ikke var bra, så rynket jeg bare på nesen. "Herregud da" tenkte jeg, "da er det jo for faen ingenting igjen å spise, og i tillegg kommer jeg vel til å få mangelsykdommer".

Likevel, det lille jeg klarte å lese festet seg i bakhodet, og jeg skal innrømme at når noen lover meg på tro og ære at jeg kommer til å bli frisk hvis jeg følger det han sier, så bestemte jeg meg for å prøve.

Jeg sluttet med kjøtt og fisk på dagen, egentlig mest for å se om jeg klarte det. Gikk strålende. Nå spiste jeg ikke jeg stort i utgangspunktet, men det måtte jeg endre på. Store mengder friske grønnsaker, og i all hovedsak utelukkende ren vegansk mat. Dr Young driver med noe som heter mikroskopi, dvs han tar en blodprøve og ser på blodet ditt gjennom et mikroskop. Han har utdannet mange i Norge (og i verden generellt) som jobber med dette, og jeg tok en slik analyse her i Norge. Det så ikke bra ut, og jeg fikk svart på hvitt se hva mitt kosthold, medisinbruk, og levesett har gjort med kroppen min.

Jeg begynte å ta syrenøytraliserende tilskudd, og endte opp i en helsikes detox, noe jeg ikke unner noen. Tilfeldighetene førte meg i direkte kontakt med Dr Young, og jeg fikk muligheten til å reise til USA for å få behandling av han personlig.

Det var harda kår, kroppen min skulle avgiftes, og det var ingen kjære mor. Bare purifisert grønn mat og grønn drikke til alle måltider, og en rekke behandlinger for å stimulere avgiftningen til det ytterste. Det var mange andre pasienter der samtidig med meg, de fleste med kreft og diabetes 1.

Jeg vil bare understreke 1 ting: de som er der og får behandling blir ALLE fulgt opp med tradisjonelle medisinke tester underveis, slik at alt går forsvarlig for seg.

Jeg var vitne til mange såkallte "PH mirakler", både i meg selv, og til de som var der for langt verre ting. Jeg har fortsatt "problemer" med å fordøye alt jeg opplevde, og jeg har mange ganger tenkt at jeg skulle ønske jeg hadde en diagnose som tilsa at jeg kunne bevise via blodprøver og legetester at jeg hadde blitt frisk.

Kontrasten fra hvordan jeg hadde det før jul og til nå er så enorm at jeg har ikke ord for det. Da jeg kom til USA for mellomlanding til California, så måtte jeg hjelpes i rullestol, klarte ikke stå oppreist. Nå er jeg aktiv medlem på Elixia, går lange turer hver dag, og har overskudd til venner og hobby. Til høsten begynner jeg på fulltidsstudie, og jeg holder på å boble over av godt humør over å ha fått livet mitt tilbake.

Jeg vet det er mange som sikkert tenker "ME ja, ME er jo noe noen faktisk blir friske av". Ja det er helt riktig, noen få heldige klarer å riste det av seg etter mange år, eller i det minste bli bedre. Det er dessverre ikke realiteten for mange, og det finnes ingen tvil om hva som fikk meg frisk. Jeg la på meg 15 kilo (sååårt trengt) ved å BARE spise grønn og "alkalisk" mat! Kan dere tro det?

Jeg kunne skrevet om dette emnet i timesvis, om alt jeg har sett og lært, og ikke minst hvor revolusjonerende Dr Young´s forskning og arbeid er.

Hvis noen ønsker med informasjon om det her, hvordan gå frem, tvil, spørsmål, hva som helst, så bare spør. Jeg skal ikke legge skjul på at det er krevende å legge om livsstilen så dramatisk, men gevinsten er større størst :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj. Gratulerer med livet tilbake! :) Lurer på om det hjelper for utbrenthet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Gratulerer med livet tilbake! :) Lurer på om det hjelper for utbrenthet også?

Hjelper mot ALT. Men det er viktig å tilføye, bærer du på mye emosjonell baggasje/stress, så må det også taes tak i. Vonde følelser er det mest syredannende og sykdomsskapende som finnes. Jeg sier ikke at dette gjelder din situasjon, men bare ville få frem viktigheten av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper mot ALT. Men det er viktig å tilføye, bærer du på mye emosjonell baggasje/stress, så må det også taes tak i. Vonde følelser er det mest syredannende og sykdomsskapende som finnes. Jeg sier ikke at dette gjelder din situasjon, men bare ville få frem viktigheten av det :)

Hm, ja, alle bærer vel på noe sånt, og jeg er ikke noe unntak. Men kan man få sånn behandling i Norge også? Ser for meg at det der er veldig hardt å gjennomføre uten et helt team som hjelper en, sånn som du fikk. Hva kan man spise etter man har gjennomført alt? Blir man dårlig igjen hvis man begynner å spise noe av det man ikke får lov til å spise (f.eks. brød)? For den lista (ikke kjøtt, fisk, sukker, hvete, melk, gjær) var ganske lang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også få frem at ALLE mine kraftige allergier (var helt ødelagt i hele pollensesongen, holdt på å stryke med bare jeg så på soya) også er HELT borte. Og som mange sikkert vet, ME dreier seg om langt mer enn utmattelse, det er en laaang smørbrødliste med symptomer. Det nevrologiske (konsentrasjon og hukommelse mest) jobber jeg fortsatt med, men det er langt bedre, kan ikke sammenlignes med tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja, alle bærer vel på noe sånt, og jeg er ikke noe unntak. Men kan man få sånn behandling i Norge også? Ser for meg at det der er veldig hardt å gjennomføre uten et helt team som hjelper en, sånn som du fikk. Hva kan man spise etter man har gjennomført alt? Blir man dårlig igjen hvis man begynner å spise noe av det man ikke får lov til å spise (f.eks. brød)? For den lista (ikke kjøtt, fisk, sukker, hvete, melk, gjær) var ganske lang!

Her kan man få slik behandling, hvor bor du? Jeg kommer til å vie livet mitt til å hjelpe andre gjennomføre dette, holder på å hjelpe 2 nå, en med ME, en med lupus (dvs de tror han har lupus). Man skal aldri gå tilbake til å spise "normalt" igjen. Det er mens man er syk man må være mest streng, greia er å spise 80 % basisk grønn mat, og 20% resten. Du kan spise langt mer deilig mat enn du tror, man må lære å tenke nytt. Jeg spiser f.eks kikertburgere, mye salat, smoothies, hjemmelaget knekkebrød, hjemmelaget pizza, linsegryter, bønnegryter, og mye mye mye mye mer (det er jo umulig å ramse opp ALT jeg spiser, haha).

Jeg lover deg at du etterhvert ikke finner "ikke-listen" så lang likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det kommer til hva leger sier om saken, så forundrer det meg ikke. Leger tror jo at eneste kuren for alt er medisiner, medisiner, og enda mer medisiner. Jeg har god erfaring med tarmskylling, alle andre jeg kjenner som har fulgt samme program det samme. Men det er klart, det er helt sikkert at vi bare innbilte oss alt sammen ;) Men jeg skjønner skepsismen, jeg var skeptisk selv.

Pingting: det er helt håpløst for noen å dokumentere sånt da de som skulle stått bak slik forskning er helsevesenet og Big Pharma himself. Spiser vi ren og lett fordøyelig mat, trener regelmessig, unngår røyk og alkohol, vel, da gir vi kroppen vår den beste forutsetning til å rense seg selv. Men når man er vokst opp på Toro og falukorv med potet (bare et ytterpunkt), vært eks antall ganger på MacDonalds gjennom livet, drukket tusenvis av enheter alkohol, tatt x antall antibiotikakurer, begynt hver søndag med en dobbeldose ibux for å hamle opp med fyllesyken, snavlet kaker og godteri, røyka en pakke hver dag, osv..tror du virkelig kroppen vår klarer å rense ut det her sånn uten videre?

Jeg ble frisk av å følge Dr Robert Young sitt program, en kompis ble frisk fra Chrons ved å følge samme programmet, og ei jeg kjenner med brystkreft (som fikk 3 mnd´er igjen å leve!!) ble frisk. Ingen medisiner.

Jeg kan ikke dokumentere at jeg ble frisk, fordi ME kan ikke påvises ved en enkelt prøve. Men begge de andre (nå finnes det en rekke andre, men det er disse jeg kjenner personlig) kan påvise det. Men ønsker legemiddelindustrien å vite om det? Have a wild guess ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Når det kommer til hva leger sier om saken, så forundrer det meg ikke. Leger tror jo at eneste kuren for alt er medisiner, medisiner, og enda mer medisiner. Jeg har god erfaring med tarmskylling, alle andre jeg kjenner som har fulgt samme program det samme. Men det er klart, det er helt sikkert at vi bare innbilte oss alt sammen ;) Men jeg skjønner skepsismen, jeg var skeptisk selv.

Pingting: det er helt håpløst for noen å dokumentere sånt da de som skulle stått bak slik forskning er helsevesenet og Big Pharma himself. Spiser vi ren og lett fordøyelig mat, trener regelmessig, unngår røyk og alkohol, vel, da gir vi kroppen vår den beste forutsetning til å rense seg selv. Men når man er vokst opp på Toro og falukorv med potet (bare et ytterpunkt), vært eks antall ganger på MacDonalds gjennom livet, drukket tusenvis av enheter alkohol, tatt x antall antibiotikakurer, begynt hver søndag med en dobbeldose ibux for å hamle opp med fyllesyken, snavlet kaker og godteri, røyka en pakke hver dag, osv..tror du virkelig kroppen vår klarer å rense ut det her sånn uten videre?

Jeg ble frisk av å følge Dr Robert Young sitt program, en kompis ble frisk fra Chrons ved å følge samme programmet, og ei jeg kjenner med brystkreft (som fikk 3 mnd´er igjen å leve!!) ble frisk. Ingen medisiner.

Jeg kan ikke dokumentere at jeg ble frisk, fordi ME kan ikke påvises ved en enkelt prøve. Men begge de andre (nå finnes det en rekke andre, men det er disse jeg kjenner personlig) kan påvise det. Men ønsker legemiddelindustrien å vite om det? Have a wild guess ;)

Kroppen renser ikke ut alt sånn "uten videre" nei, men gjennom ganske så avanserte prosesser som som fordøyelsessystemet vårt faktisk er. Det er ikke noe "uten videre" med det. Om så kroppen ikke skal greie å rense ut ting, så finnes det ingen indikasjoner på at rester av røyk og paracet sitter igjen i tarmen og kan skylles ut med vann.

Og leger "tror" ikke på beviser. De har faktisk studert i årevis, og medisinene er grundig uttestet og bevist at virker før de får komme på markedet.

Hvis det finnes hemmelige kurer som bare noen få vet om men som virker kjempebra mot både ME og kreft og det meste, så tror jeg nok at legemiddelindustrien ville ha visst om det ja. Nå er faktisk både tarmskyllingsklinikkene og dr. Young kommersielle aktører som tjener penger på det de driver med, uten den kostbare vitenskapelige forskningen som legemiddelindustrien bruker, og uten å kunne dokumentere sine påstander tilstrekkelig, så hvis du skal være skeptisk til noen fordi de er profittdrevet så er det vel heller Dr. Young og de som driver med tarmskylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er faktisk både tarmskyllingsklinikkene og dr. Young kommersielle aktører som tjener penger på det de driver med, uten den kostbare vitenskapelige forskningen som legemiddelindustrien bruker, og uten å kunne dokumentere sine påstander tilstrekkelig, så hvis du skal være skeptisk til noen fordi de er profittdrevet så er det vel heller Dr. Young og de som driver med tarmskylling.

Vet du noe som helst om Dr Young siden du kommer med den påstanden der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Vet du noe som helst om Dr Young siden du kommer med den påstanden der?

Ja. Han er for det første ikke lege, han er forfatter. Han har blitt saksøkt for å ha praktisert medisin uten å ha utdanning, den ene gangen (2001) for å ha oppfordret en kreftsyk kvinne til å avslutte behandling. Han har aldri publisert noe vitenskapelig materiale.

Det siste jeg hørte fra "Dr". Young var at han har laget en pakke med "ph-salter og en ioniserende vannrenser" som visstnok skal beskytte mot radioaktiv stråling. Tør du å ta sjengsen på telttur til Fukushima med en slik pakke i kofferten til å beskytte deg? Koster bare i underkant av 2000$, billig!

Endret av strykebrett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Han er for det første ikke lege, han er forfatter. Han har blitt saksøkt for å ha praktisert medisin uten å ha utdanning, den ene gangen (2001) for å ha oppfordret en kreftsyk kvinne til å avslutte behandling. Han har aldri publisert noe vitenskapelig materiale.

Det siste jeg hørte fra "Dr". Young var at han har laget en pakke med "ph-salter og en ioniserende vannrenser" som visstnok skal beskytte mot radioaktiv stråling. Tør du å ta sjengsen på telttur til Fukushima med en slik pakke i kofferten til å beskytte deg? Koster bare i underkant av 2000$, billig!

Ja jeg ser du har googlet i 2 minutter og funnet ut "alt" om han! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Ja jeg ser du har googlet i 2 minutter og funnet ut "alt" om han! :ler:

Vil du vite mer? Hans suksesshistorie Kim Tiknkam som han visstnok hadde kurert for brystkreft døde av massiv spredning til lunger og skjelett. Basisen for det han driver med er å påstå at PH har skyld i alt som er galt, noe som beviselig ikke stemmer(mer om det her. Hans superkosttilskudd har blitt forbudt i Norge fordi det inneholder bly og kvikksølv og et par andre tungmetaller man ikke bør ha i seg. Disse kan heller ikke skylles ut med vann, men lagres i fettvev.

Jeg har faktisk lest ganske mye om "dr." Young, og er ganske skremt over at han får holde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, du mener den Robert Young som selger giftig kosttilskudd til 2000 kroner kiloen, MMS, en mirakelmedisin som inneholder 28% industrielt blekemiddel (natriumkloritt - til sammenligning er det 0,5% i vanlig Klorin) til 600 kroner flaska. Stavanger Aftenblad regnet for en stund siden ut at råvareprisen pr. flaske er 50 øre. Dette selges gjennom pyramidesalg, ikke ut fra behov og konsultasjoner.

Videre stilles en regge diagnoser av såkalte mikroskopister. Disse kan ha så lite som 14 dagers utdanning i feltet, men skal likevel tolke blodet ditt og ta viktige avgjørelser på vegne av helsa di. Blodanalysen utføres selvfølgelig helt feil, slik at det er umulig å få noe ordentlig informasjon ut av det - men det egner seg godt til å skremme og til å finne på sykdommer. Til 1700,- spenn. Åja, også er hele teorien om hvorfor man blir syk i utgangspunktet (og dermed bakgrunnen for alle analyser, diagnostisering og behandling) basert på sludder, vås og tullball og henger ikke på greip i det hele tatt - At mange opplever at de blir bedre betyr ikke nødvendigvis at behandlingen har fungert.

Robert O. Young tjener rått, og Innerlight (selskapet som selger SuperGreens og MMS) tjente 10 mill på salg av kosstilskudd bare i Norge i 2008. Og minst ett liv på samvittigheten. Norske behandlere har også opptrådt uvettig.

Det er fint å være kritisk til legemiddelindustrien, det ER mye grums der. Men man skal kanskje passe seg litt for å kaste stein i glasshus?

Det er forøvrig ikke slik at kroppen klarer å rense ut alt mulig rart selv nei - tungmetaller kan f.eks. lagre seg i fettvev. Derimot har jeg aldri sett en eneste overbevisende forklaring på hvorfor tarmen ikke skulle rense seg selv.

Endret av Pingting
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du vite mer? Hans suksesshistorie Kim Tiknkam som han visstnok hadde kurert for brystkreft døde av massiv spredning til lunger og skjelett. Basisen for det han driver med er å påstå at PH har skyld i alt som er galt, noe som beviselig ikke stemmer(mer om det her. Hans superkosttilskudd har blitt forbudt i Norge fordi det inneholder bly og kvikksølv og et par andre tungmetaller man ikke bør ha i seg. Disse kan heller ikke skylles ut med vann, men lagres i fettvev.

Jeg har faktisk lest ganske mye om "dr." Young, og er ganske skremt over at han får holde på.

JEG har vært hos Dr Young og fått behandling. VEt du hvor mye jeg betalte for det? Ingenting! Jeg var i San Diego og fikk behandling da Kim Tinkham døde, vet du i det hele tatt noe som helst av historien her? Kim Tinkham (som faktisk stod frem med vitnemål etter vitnemål, og også på Oprah) ble frisk. Og vet du hva som skjedde senere? Hun klarte ikke fortsette livsstilen. Hun gikk tilbake til å spise maten hun gjorde før hun ble syk, og veien tilbake til kreften ble veldig kort. Det media ikke har interesse av, er at familien hennes skrev et personlig takkebrev til Dr Young etter Kim Tinkhams bortgang, ville de virkelig gjort dette hvis de mente han drepte henne? Forøvrig fikk hun også gratis behandling.

jeg er så lei av at folk tror han er en gribb som dreper folk, når han er rake motsetningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, du mener den Robert Young som selger giftig kosttilskudd til 2000 kroner kiloen, MMS, en mirakelmedisin som inneholder 28% industrielt blekemiddel (natriumkloritt - til sammenligning er det 0,5% i vanlig Klorin) til 600 kroner flaska. Stavanger Aftenblad regnet for en stund siden ut at råvareprisen pr. flaske er 50 øre. Dette selges gjennom pyramidesalg, ikke ut fra behov og konsultasjoner.

Videre stilles en regge diagnoser av såkalte mikroskopister. Disse kan ha så lite som 14 dagers utdanning i feltet, men skal likevel tolke blodet ditt og ta viktige avgjørelser på vegne av helsa di. Blodanalysen utføres selvfølgelig helt feil, slik at det er umulig å få noe ordentlig informasjon ut av det - men det egner seg godt til å skremme og til å finne på sykdommer. Til 1700,- spenn. Åja, også er hele teorien om hvorfor man blir syk i utgangspunktet (og dermed bakgrunnen for alle analyser, diagnostisering og behandling) basert på sludder, vås og tullball og henger ikke på greip i det hele tatt - At mange opplever at de blir bedre betyr ikke nødvendigvis at behandlingen har fungert.

Robert O. Young tjener rått, og Innerlight (selskapet som selger SuperGreens og MMS) tjente 10 mill på salg av kosstilskudd bare i Norge i 2008. Og minst ett liv på samvittigheten. Norske behandlere har også opptrådt uvettig.

Det er fint å være kritisk til legemiddelindustrien, det ER mye grums der. Men man skal kanskje passe seg litt for å kaste stein i glasshus?

Det er forøvrig ikke slik at kroppen klarer å rense ut alt mulig rart selv nei - tungmetaller kan f.eks. lagre seg i fettvev. Derimot har jeg aldri sett en eneste overbevisende forklaring på hvorfor tarmen ikke skulle rense seg selv.

Har han ETT liv på samvittigheten? Hvor mange liv har legemiddelindustrien på samvittigheten tror du? Innerlight og Dr Young har ingenting med hverandre å gjøre. Stavanger aftenblad har vært ute etter Dr Young fra dag 1, og er ikke en gang interessert i å trykke historien til kompisen min som reddet livet sitt (Chrons) ved hjelp av Dr Young.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

jeg er så lei av at folk tror han er en gribb som dreper folk, når han er rake motsetningen.

Mannen selger giftig kosttilskudd for ågerpriser FFS!

Seriøst, en liksom-kur mot radioaktiv stråling til 11.000 norske kroner? Det kan jo umulig kalles noe som helst annet enn svindel.

Dersom han virkelig hadde sittet på den magiske kuren for alt, så syns jeg han burde greid å produsere minst 1 vitenskepelig artikkel om emnet. Han slenger jo rundt seg med begreper som ioener, syrer, PH og så videre men greier likevel ikke å forankre teorine sine i undersøkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dersom han virkelig hadde sittet på den magiske kuren for alt, så syns jeg han burde greid å produsere minst 1 vitenskepelig artikkel om emnet. Han slenger jo rundt seg med begreper som ioener, syrer, PH og så videre men greier likevel ikke å forankre teorine sine i undersøkelser.

Å han produserer i vei, problemet er at han blir motarbeidet av legemiddelindustrien. Sier seg selv.

Jeg vil bare påpeke, han samarbeider med medisinske leger når han behandler. Pasienter som er hos han blir tett fulgt opp med blodprøver og tester underveis, slik at dette så absolutt gjøres forsvarlig. Ingen mikroskpister utdannet av han forteller sine pasienter at de skal slutte å ta livsviktige medisiner. Ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han ETT liv på samvittigheten? Hvor mange liv har legemiddelindustrien på samvittigheten tror du?

Flere, men jeg kan ikke se at det er et argument overhode? At noen leger opptrer uvettig gjør det da ikke mer forsvarlig for andre å gjøre det samme - og da med langt mindre kunnskap og begrunnelse bak valgene sine? Det gir vel heller grunn til å kritisere begge to, i stedet for å peke på den andre som motargument? Eller?

Anekdoter er og blir et elendig grunnlag for å vurdere hvor effektiv en behandling er. Det er kjempefint at du og kompisen din ble friske, men når alt man har er en historie, er det umulig å slå fast at det faktisk var akkurat den behandlingen som førte til forbedring. Kanskje var det kostholdsomlegging? Mange sykdommer går også i naturlige sykluser (verre - bedre - verre - bedre) eller kan gå over av seg selv, kanskje sammenfalt behandlingen med en slik naturlig variasjon. Man skal heller ikke undervurderer det psykiske: håp, omsorg og det å få hjelp kan gjøre MYE i forhold til fysiske symptomer. Eller man tror man har blitt bedre. Eller det var faktisk behandlingen. Det er en grunn til at nye legemidler testes på hundrevis av personer og i forhold til et placebo, og det er for å utelukke slikt.

Har du noe saklig å kommentere i forhold til de medisinske og biologiske apektene her, eller hang du deg opp i den ene, lille tingen du klarte å kritisere?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten - om det han driver med er så himla effektivt; ville ikke den grådige legemiddelindustrien for lengst ha kopiert ham for å tjene penger og presse ham ut?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten - om det han driver med er så himla effektivt; ville ikke den grådige legemiddelindustrien for lengst ha kopiert ham for å tjene penger og presse ham ut?

Legemiddelindustri uten medisiner? Hvor skal Big Pharma da få pengene sine fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...