Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Du er fornøyd ja, men det er noen av oss som har hjerner som alltid må ta ting til det ekstreme, og som nå kommer til å ha mareritt om denne videoen her, med KG-menn i alle rollene.

 

Jeg så hele :ohmy:
 

Anonymkode: de2c9...07e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler jeg spammer tråden litt for tiden, men jeg har ikke funnet meg en hobby etter at jeg ble singel, så har litt fritidsproblemer. :ler:

Tatt etter en god joggetur i finværet. :)

_20160728_101532.JPG

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Teriyaki skrev:

Føler jeg spammer tråden litt for tiden, men jeg har ikke funnet meg en hobby etter at jeg ble singel, så har litt fritidsproblemer. :ler:

Tatt etter en god joggetur i finværet. :)

_20160728_101532.JPG

 

Det er jo bare hyggelig å få spam av flotte kropper da. Mjeeeeget flott frøken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg tatt bilde av magen min, så folk kan se at jeg har høyere fettprosent enn jeg burde ha, og at jeg derfor ikke syns det er noe galt at folk sier jeg er "litt tjukk" :nigo: Se på den skrøpelige og undervektige veganerkroppen min :ler:

 

 

WP_20160728_10_39_20_Rich (2).jpg

Endret av Yme
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

Woman.... please.... you look fabolous..

Haha. Takk! Jeg synes ikke jeg er fæl altså, bare uvant med å være så rund i formene :ler:

1 time siden, Teriyaki skrev:

Føler jeg spammer tråden litt for tiden, men jeg har ikke funnet meg en hobby etter at jeg ble singel, så har litt fritidsproblemer. :ler:

Tatt etter en god joggetur i finværet. :)

_20160728_101532.JPG

Aaah. Heit og pen og singel. Hadde prøvd meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yme skrev:

Sånn, da har jeg tatt bilde av magen min, så folk kan se at jeg har høyere fettprosent enn jeg burde ha, og at jeg derfor ikke syns det er noe galt at folk sier jeg er "litt tjukk" :nigo: Se på den skrøpelige og undervektige veganerkroppen min :ler:

 

 

WP_20160728_10_39_20_Rich (2).jpg

Herlig er du :hjerte:

Anonymkode: 15855...a87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uchiha Madbrah
2 timer siden, Teriyaki skrev:

Føler jeg spammer tråden litt for tiden, men jeg har ikke funnet meg en hobby etter at jeg ble singel, så har litt fritidsproblemer. :ler:

Tatt etter en god joggetur i finværet. :)

_20160728_101532.JPG

Du kan spamme tråden så mye som du vil for min del! Liker classy innlegg som ikke viser for mye, samt at du er digg! :) 

 

1 time siden, Yme skrev:

Sånn, da har jeg tatt bilde av magen min, så folk kan se at jeg har høyere fettprosent enn jeg burde ha, og at jeg derfor ikke syns det er noe galt at folk sier jeg er "litt tjukk" :nigo: Se på den skrøpelige og undervektige veganerkroppen min :ler:

 

 

WP_20160728_10_39_20_Rich (2).jpg

Digger selvtilliten din. F*ck the haters. Du ser bra ut. :) Småsjalu på håret også, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

:smilyblomst:

Hihi, bra noen setter pris på anonyme bleikfiser som meg  :fnise: :smilyblomst: Jeg er ganske sikker på at jeg kunne gått naken i snø uten klær og hatt perfekt kamuflasje

Aw, you <3 jeg er veldig glad i mer farge på andre da, så jeg er litt misunnelig der altsååå! 

Anonymkode: 5eb88...207

Man ønsker seg jo som regel et annet utseende enn man har selv. Rett hår vil ha krøller, brune øyne vil ha blå osv. På 1800-tallet hadde du vært en perfekt overklassedame! :hjerter: Men nå har det jo så smått begynt å bli in igjen med porselenshud, så ikke la deg friste til å ødelegge den med nisoling og vær stolt av den vakre huden din! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Yme skrev:

Sånn, da har jeg tatt bilde av magen min, så folk kan se at jeg har høyere fettprosent enn jeg burde ha, og at jeg derfor ikke syns det er noe galt at folk sier jeg er "litt tjukk" :nigo: Se på den skrøpelige og undervektige veganerkroppen min :ler:

 

 

WP_20160728_10_39_20_Rich (2).jpg

Ser ut som 100kg ren dynamitt 💪💪

Dat braid tho' 😍😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Yme skrev:

 

Det er jo bare hyggelig å få spam av flotte kropper da. Mjeeeeget flott frøken!

Takk! :)

3 timer siden, Yme skrev:

Sånn, da har jeg tatt bilde av magen min, så folk kan se at jeg har høyere fettprosent enn jeg burde ha, og at jeg derfor ikke syns det er noe galt at folk sier jeg er "litt tjukk" :nigo: Se på den skrøpelige og undervektige veganerkroppen min :ler:

 

Digger håret ditt!  Og man trenger virkelig ikke å ha lavest mulig fettprosent for å se bra ut! ;)

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Haha. Takk! Jeg synes ikke jeg er fæl altså, bare uvant med å være så rund i formene :ler:

Aaah. Heit og pen og singel. Hadde prøvd meg! 

Takk! :sjenert: Første gang jeg har hørt det fra ei dame! :nigo:

1 time siden, Uchiha Madbrah skrev:

Du kan spamme tråden så mye som du vil for min del! Liker classy innlegg som ikke viser for mye, samt at du er digg! :) 

 

 

Takk for det. :) Mja, en ting er sikkert, og det er at det aldri vil komme et toppløs-bilde fra meg i alle fall. :P Det hadde i så fall vært for å illustrere at "slik ser pupper ut som både har ammet to barn OG lidd av vektnedgang" :ler: Men så er puppene mine en av de kroppsdelene jeg bryr meg minst om. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
3 timer siden, Yme skrev:

Sånn, da har jeg tatt bilde av magen min, så folk kan se at jeg har høyere fettprosent enn jeg burde ha, og at jeg derfor ikke syns det er noe galt at folk sier jeg er "litt tjukk" :nigo: Se på den skrøpelige og undervektige veganerkroppen min :ler:

 

 

WP_20160728_10_39_20_Rich (2).jpg

Du minner meg faktisk litt om disse robuste, kanonsterke skottene som pleide å kaste rundt på tømmerstokker som om de skulle være småflis. Når får vi se deg i kilt, Yme? :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Teriyaki skrev:

Takk! :)

Digger håret ditt!  Og man trenger virkelig ikke å ha lavest mulig fettprosent for å se bra ut! ;)

Takk! :sjenert: Første gang jeg har hørt det fra ei dame! :nigo:

Takk for det. :) Mja, en ting er sikkert, og det er at det aldri vil komme et toppløs-bilde fra meg i alle fall. :P Det hadde i så fall vært for å illustrere at "slik ser pupper ut som både har ammet to barn OG lidd av vektnedgang" :ler: Men så er puppene mine en av de kroppsdelene jeg bryr meg minst om. :P

Jeg la ut et slikt bilde i en annen tråd, nettopp for å vise at brystene ikke nødvendigvis blir "ødelagte" av amming og at man ikke er helt ung lenger. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg la ut et slikt bilde i en annen tråd, nettopp for å vise at brystene ikke nødvendigvis blir "ødelagte" av amming og at man ikke er helt ung lenger. 

 

Ja det kan jo gå begge veier. :) Vil ikke si at mine er ødelagte, men de er to cuper mindre og mer tom, så de har forandret seg veldig. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg la ut et slikt bilde i en annen tråd, nettopp for å vise at brystene ikke nødvendigvis blir "ødelagte" av amming og at man ikke er helt ung lenger. 

 

Brystene dine er flotte, 'Bella.   ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev:

Brystene dine er flotte, 'Bella.   ☺

Takk! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bergtekjen
3 timer siden, Yme skrev:

Sånn, da har jeg tatt bilde av magen min, så folk kan se at jeg har høyere fettprosent enn jeg burde ha, og at jeg derfor ikke syns det er noe galt at folk sier jeg er "litt tjukk" :nigo: Se på den skrøpelige og undervektige veganerkroppen min :ler:

*bilete*

Perfekt kropp etter min smak! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Karou skrev:

Perfekt kropp etter min smak! :nigo:

Enig! Digg mannekropp :rodmer:

Anonymkode: c0135...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Yme skrev:

Sånn, da har jeg tatt bilde av magen min, så folk kan se at jeg har høyere fettprosent enn jeg burde ha, og at jeg derfor ikke syns det er noe galt at folk sier jeg er "litt tjukk" :nigo: Se på den skrøpelige og undervektige veganerkroppen min :ler:

 

 

 

Det jeg la spesielt merke til er hendene dine. Du har pene hender. Ser ut som kunstnerhender.

Anonymkode: 312e4...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine kropper i denne tråden :) Blir helt imponert over hvor flotte alle er. Jeg tør ikke å legge ut bilder just yet. Må bare slanke meg litt først. Overvåking :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...