Gå til innhold

pris på ormekur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

omtrentlig hva koster ormekur til hunder?

koster de fleste per kg? altså jeg har forstått det sånn at det koster x antall kroner til 60kg, ikke x antall kroner per hode, er dette riktig?

er det stor prisforskjell på merkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva det koster, men på apotekene i Sverige kan du få det uten resept, og endel billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behøver ikke resept her i landet heller hvis kuren kjøpes hos dyrlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behøver ikke resept her i landet heller hvis kuren kjøpes hos dyrlege.

Vet det, men du må betale ekstra.. Hvertfall hos de vetrinærene jeg har kjøpt ormekur til pus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omtrentlig hva koster ormekur til hunder?

koster de fleste per kg? altså jeg har forstått det sånn at det koster x antall kroner til 60kg, ikke x antall kroner per hode, er dette riktig?

er det stor prisforskjell på merkene?

Nye rettningslinjer for bruk av ormekurer.Det må påvises orm før du får kjøpt kur.Dette er fordi folk bruker kurer i hytt og pine,ormen blir da imun mot middel.

Så om du mistenker at hunden har mark/orm ,må den til vetrinær først.

http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=3961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men skal du til sverige skal man behandle for dvergbendelorm, dette middelet er resept fritt, denne tar ikke de mer vanlige ormene som spolorm (som valper bør behandles mot...)

Ingen andre enn apotek har lov til å selge legemidler og derfor skal egentlig veterinæren skrive resept og man må hente på apoteket. (det syndes nok endel her...)

Ellers er prisen per kg, fordi det er forskjellige pakninger for forskjellig kg intervall. En hund på 10 kg og 30 kg skal ikke ha samme dose/mg virkestoff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...