Gå til innhold

Vil ha kroppen til Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Diamant

Er faktisk helt forjævlig hva noen greier å presse ut av kjeftesmella. Lurer på hva slags uhøflige, ondskapsfulle jævler som sitter bak nickene sine og synes det er helt greit å hakke på noen sin kropp såpass grovt.

Det er tydeligvis ikke nok å si at kroppen hennes kanskje ikke er noe å trakte etter. Men man må visst også bruke uttrykk som ekkel, stygg, levende lik, beinete, utmagret, skinn og bein.

Hadde vi snakket om en overvektig person her, hadde ingen tørt å si så mye som ett eneste ukvemsord. Men her har vi en tynn person, og alle vet jo at tynne personer er fritt vilt, og helt politisk korrekt å skjelle ut.

Skam dere.

Det er desverre slik at folk mener at det er helt greit å slenge drit til de som er tynne, men hvis noen hadde slengt drit til en som var overvektig hadde det blitt ramaskrik! Trist..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er faktisk helt forjævlig hva noen greier å presse ut av kjeftesmella. Lurer på hva slags uhøflige, ondskapsfulle jævler som sitter bak nickene sine og synes det er helt greit å hakke på noen sin kropp såpass grovt.

Det er tydeligvis ikke nok å si at kroppen hennes kanskje ikke er noe å trakte etter. Men man må visst også bruke uttrykk som ekkel, stygg, levende lik, beinete, utmagret, skinn og bein.

Hadde vi snakket om en overvektig person her, hadde ingen tørt å si så mye som ett eneste ukvemsord. Men her har vi en tynn person, og alle vet jo at tynne personer er fritt vilt, og helt politisk korrekt å skjelle ut.

Skam dere.

Signerer! Skulle tro noen her var 12 år eller noe. Skjerp dere!

Kanskje vi skal henge ut en feit person og rakke ned på kroppen hennes? Å kalle henne ekkel, stygg, fleskeberg osv. Da tipper jeg det hadde blitt andre boller!

Endret av smalls
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre slik at folk mener at det er helt greit å slenge drit til de som er tynne, men hvis noen hadde slengt drit til en som var overvektig hadde det blitt ramaskrik! Trist..

Er du så dum at du ikke forstår forskjellen? Hvem vil være overvektig? Hvem ser på en blogg som tilhører en overvektig og tenker "Jøss, sånn vil jeg også være". Det er ikke overvektige bloggere som er problemet, men ekstremt tynne, som fotballfruen, særlig når hun gir inntrykk av at det hun driver med er ok og sunt, noe det ikke er. Det er stor forskjell på det, og det er direkte farlig å ha en som fotballfrue som et kroppsideal, noe mange unge jenter har.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist at dette beinrangelet av en fotballfrue, blir sett på som et forbilde. :tristbla: Hun har jo overhodet ikke noe fin kropp i det hele tatt! Hun ser ikke sunn ut, tvert i mot, hun ser helt skrapet og syk ut! Huff altså. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du så dum at du ikke forstår forskjellen? Hvem vil være overvektig? Hvem ser på en blogg som tilhører en overvektig og tenker "Jøss, sånn vil jeg også være". Det er ikke overvektige bloggere som er problemet, men ekstremt tynne, som fotballfruen, særlig når hun gir inntrykk av at det hun driver med er ok og sunt, noe det ikke er. Det er stor forskjell på det, og det er direkte farlig å ha en som fotballfrue som et kroppsideal, noe mange unge jenter har.

Men det er ikke en grunn til å kalle henne for ekkel osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diamant

Er du så dum at du ikke forstår forskjellen? Hvem vil være overvektig? Hvem ser på en blogg som tilhører en overvektig og tenker "Jøss, sånn vil jeg også være". Det er ikke overvektige bloggere som er problemet, men ekstremt tynne, som fotballfruen, særlig når hun gir inntrykk av at det hun driver med er ok og sunt, noe det ikke er. Det er stor forskjell på det, og det er direkte farlig å ha en som fotballfrue som et kroppsideal, noe mange unge jenter har.

Merker at innlegg som dette provoserer meg fryktelig mye!!! Det er veldig ulike oppfatninger av hva som er sunt og ikke sunt, Jeg på min side synes at "Fotballfruen" har en sunn og fin kropp, Og jeg får også inntrykk av at hun lever et sunt liv. Så skjerp deg, og ikke kom med slike usaklige og trangsynte innlegg, for alle har forskjellige oppfatninger. :nei:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker at innlegg som dette provoserer meg fryktelig mye!!! Det er veldig ulike oppfatninger av hva som er sunt og ikke sunt, Jeg på min side synes at "Fotballfruen" har en sunn og fin kropp, Og jeg får også inntrykk av at hun lever et sunt liv. Så skjerp deg, og ikke kom med slike usaklige og trangsynte innlegg, for alle har forskjellige oppfatninger. :nei:

Men vi vet jo alle hva du oppfatter som sunt. Leger ville sagt noe helt annet, banna bein. Du må ikke engang være lege for å se at Caroline veier for lite, men det er ikke like lett for alle, særlig de som er lett påvirkelige, som du er, og som vil være så tynn som overhodet mulig. Hun er for tynn, ja, undervektig, det er ikke sunt slik hun holder på, hun har ikke noe fett på kroppen, noe man skal ha. Som jeg skrev for et par innlegg siden, du burde ta kontakt med en lege og få høre det direkte fra han eller hun, for du vil ikke få noe annet svar fra dem, enn du får her. Jeg driver ikke noe noe sugar coating, og sier ting som det er, fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet, og stenges herved. Spørsmål tas på PM.

SportyShorty, mod

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...