Gå til innhold

Vil ha kroppen til Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ærlig talt dere, skjerp dere.

Greit nok at dere har meninger men værsåsnill tenk over hva dere sier... Vær litt mer forsiktig med å kommentere andres kropp, alle er forskjellige og har forskjellige meninger. Har selv hatt en lav vekt pga spiseforstyrrelse og synes personlig at hun ser for mager ut, men det har jeg ingenting med! Jeg er sikker på at hun hadde sett enda bedre ut med litt mer på kroppen men jeg trenger ikke si det på en stygg måte!

Jeg må også legge til at hun er temmelig tynn men ser ikke direkte sykelig ut. Man ser faktisk forskjell på noen som er utsulta og en som bare er "tynn"... Selv var jeg tynnfeit og hadde bein stikkende ut og SÅ sykelig ut i ansiktet også. DET gjør ikke Caroline :) Tror uansett ikke det er noe spesielt koslig for NOEN å ha en diger tråd på ett forum hvor folk diskuterer kroppen din! Spesielt ikke med så mange stygge kommentarer. SKJERPINGS :)

Nå har jo ektemannen hennes bedrevet med det samme da og uttalt seg at en del kjente kvinnekropper er feite og burde slanke seg(Beyoncè, Kim Kardashian o.l)...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til en personlig trener, regner med de har greie på kosthold også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet. Spekulasjoner om spiseforstyrrelser vil bli slettet. Spørsmål tas på PM.

SportyShorty, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo ektemannen hennes bedrevet med det samme da og uttalt seg at en del kjente kvinnekropper er feite og burde slanke seg(Beyoncè, Kim Kardashian o.l)...

Jo, den fikk jeg med meg og synes var unødvendig.. Ikke minst litt syk.

Men alikevell, hans smak :S (i tillegg ville han vel backe opp caroline for all drittkommentarene folk skrev).

Da kan jo alle andre ikke gjøre det samme og si motsatt; at hun er sykelig tynn, anorektisk osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest made4u

Nå er det ikke slik at man kan ønske seg og spise samt trene for å få en annens kropp, i mange tilfeller er det således en genetisk umulighet.

Har lenge registrert at mange ønsker seg en annens kropp, ofte et dårlig ideal også i så måte. Jeg ser ikke det ønsket som en "kroppslig" utfordring, men heller som et mentalt problem. Har regelrett vondt av dem, som er så utilfreds med egen kropp at dem drømmer om andres. Ville vært mye bedre om dem tok utgangspunkt i egen kropp og hadde helt andre målsetninger enn å bli som noen andre.

Hvorfor ikke heller være seg selv, og sette mål rundt egen kropp. F.eks. at man skal bli i bedre form, bedre fettprosenten, bli sunnere og unngå livsstilsrelaterte sykdommer og plager etc.

Er mye bedre enn å se mot f.eks. undertøysmodeller og andre ideal som ikke er annet enn et usunt bilde som ofte er kraftig retusjert og manipulert. Er nemlig ikke bare reklamebilder som blir pyntet på, tro meg når jeg sier at sågar sladreblader fikler med bilder, så om dem skal skrive om den ene eller andre er anorektisk eller ei så fikser de litt på sannheten så alt kan se verre ut en det er. Likevel ønsker mange at dem var som dette surrealistiske bildet.

Så har du dem som har sunne og friske kropper som tar seg bra ut og som har gode fysiske forutsetninger - mange kan finne på å se slike kropper som ille.

Vi lever i en verden der for mange dessverre har et sykt ideal og ser mot det som helsemessig ikke er forsvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Synes Fotballfrue (Caroline Berg Eriksen) har en veldig fin kropp og lurer på hvordan man får en lignende?

Ærlig talt! Hun ser direkte sykelig ut. Det der er ikke bra.

Mulig endel kvinner synes en slik kropp er fin og dermed higer etter en slik, med de forsakelser og den risiko det medfører. Menn flest vil garantert ikke juble over slike (noen gjør det, som Henning Berg) men problemet med det er vel strengt tatt at det gir dere kvinner "beng" i....... desverre.......

Min oppriktige og innstendige bønn til deg: Finn deg noen andre forbilder, vær så snill :sukk:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest made4u

Så bilde av henne nå, og kroppslig så hun ikke så bra ut og det tror jeg at jeg taler for de fleste menn når jeg sier. Om gutta snur seg etter henne, så er det ikke grunnet kroppen, men heller grunnet at hun var vakker/søt.

Snarere tvert imot, så er det heller slik at gutta tenker i baner om at hun skulle hatt litt kropp. Hun hadde ikke attraktiv kropp i mine øyne, og det sier jeg som er hannkjønn og har mer enn nok av hormoner. Finnes mange med vakre kropper der ute, men ikke hun fotballfruen her i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vel egentlig det er er trist at noen har en så tynn kropp som forbilde. Jeg klarer ikke forstå at noen synes det er vakkert med hofteben som stikker ut og en mage som nærmest er konkav.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten hun ligner på en mager gutt, derfor blir det så rart med de kulerunde puppene stikkende ut. Blir veldig unaturlig med silikon når man er skinnmager. En skinnmager kropp har svært sjelden bryster i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten hun ligner på en mager gutt, derfor blir det så rart med de kulerunde puppene stikkende ut. Blir veldig unaturlig med silikon når man er skinnmager. En skinnmager kropp har svært sjelden bryster i det hele tatt.

Hun har ikke silikon :) litt rart av deg å bare konkludere me det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes nesten hun ligner på en mager gutt, derfor blir det så rart med de kulerunde puppene stikkende ut. Blir veldig unaturlig med silikon når man er skinnmager. En skinnmager kropp har svært sjelden bryster i det hele tatt.

Har du store komplekser for egen kropp? Det kan nesten virke slik, så ivrig du er etter å snakke mest mulig stygt om kroppen hennes.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun ser spesielt sunn ut på de bildene man linket til, hun ser veldig mager og nesten sykelig tynn ut. TS burde vokte seg vel for å ha "sånne bilder" i huet som eget mål for kosthold og trening mener jeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du store komplekser for egen kropp? Det kan nesten virke slik, så ivrig du er etter å snakke mest mulig stygt om kroppen hennes.

Har småkomplekser for min egen kropp slik alle andre jenter har, verken mer eller mindre. Ingen syns de selv er perfekte.

Jeg er ute etter å få flest mulig av jentene som leser tråden her til å forstå at det denne såkalte "fotballfruen" (hun har knapt egen identitet engang!) har en grusomt stygg og altfor mager kropp. Og det står jeg for, hun er et sykt sykt ideal for tenåringer (og alle kvinner forøvrig) som fremdeles vokser og utvilker seg. Vet du at sulting og overtrening kan forårsake vekststans og tidlig ostoperose? Samt en rekke andre helseskader. Heller 5 kilo for mye på en tenåringskropp enn dette skinnet av en dame. Litt fett på rumpe, mage og lår er veldig naturlig og det er helt natulig for en jente/kvinne å ha. Det skal utrolig mye til for å sulte dette av seg. Noen kvinner har høy forbrenning og har lite underhudsfett genetisk, men disse er i fåtall.

Vi har dette ekstra underhudsfettet fordi det er reservelagrer til amming. Amming tærer veldig på fettlagrene i kroppen, spesielt hvis man ikke legger på seg noe særlig i svangerskapet. Ikke rart det sitter som støpt på det fleste av oss. Det er faktisk meningen vi skal ha det!

Endret av Vinnie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ute etter å få flest mulig av jentene som leser tråden her til å forstå at det denne såkalte "fotballfruen" (hun har knapt egen identitet engang!) har en grusomt stygg og altfor mager kropp.

Hvem er du til å kommentere andres kropp på denne måten? Å si at noen har en "grusomt stygg og altfor mager kropp" er i mine øyne laaangt over grensen for hva som er greit å uttale seg om i denne sammenhengen - det gjør man bare ikke!

Hvorfor er det åpenbart helt kurant å vrenge ut av seg ditt og datt og akk og ve så tynn og stygg hun er når det dreier seg om en tynn og profilert person, mens det blir raaamaaskrik i hønsegården hvis noen så mye som våger å ymte frempå om at overvektige personer ikke er så pent og sunt det heller?

Jeg blir faktisk litt trist av å lese denne tråden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var unødvendig mange stygge kommentarer om kroppen til Caroline her.

TS var ikke på jakt etter folk som kunne spy ut stygge ting om kroppen til frua, men hvordan hun selv kunne få denne kroppen.

Jeg synes Caroline er en nydelig jente. Hun spiser sunt og trener, men hun er langt fra så ekstrem så mange av dere vil ha det til.

Hmm, så du mener at selv om man mener folk spør etter usunne råd så skal man gi de, og ikke prøve å få de til å la være? Uannsett hva det gjelder?

Den dama hadde ALTFOR lite fett over magen, alt stakk jo ut, og det var ekkelt. Det er ikke SUNT å ha slike som rollemodeller. Men, desverre er det MANGE jenter som overhodet ikke bryr seg om helseasppektet, kun om utseende. Personlig synes jeg synd på de.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er langt fra så ekstrem så mange av dere vil ha det til.

Uenig. 'Ekstrem' er faktisk det første ordet som dukker opp når man skal beskrive dette vesenet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. 'Ekstrem' er faktisk det første ordet som dukker opp når man skal beskrive dette vesenet.

Enig. Det er ikke greit å kalle folk stygge, men det må være lov å påpeke at dette er ekstremt. Det er mange ting ved kroppen til Caroline som tyder på at hun får alt for lite næring i forhold til hva hun trenger. Det er ikke noe vi bør la oss imponere over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...