Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg spist opp siste rest av sjokolade som jeg hadde her hjemme. Null mer nå! Dette SKAL gå bra! "Seconds on your lips - years on your hips", eller "belly" som det stort sett blir i mitt tilfelle :kjefte:

Vær velkommen, grønnsaker og frukt!

Sitter også i en nyinnkjøpt stol nå - koselig med nye møbler :) Fryyyyser riktignok. Tar nok en kopp te snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på jobb imorgen? Eller har du påskeferie?

Tilbake på jobb i morgen, ja. Jobbe bare tre dager da :)

Håper det ikke er et berg av arbeid som venter meg etter en uke borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på jobb i morgen, ja. Jobbe bare tre dager da :)

Håper det ikke er et berg av arbeid som venter meg etter en uke borte!

Samme her. 3 dager med jobb. Også fri i 5 dager!

Har du lagt planer for påsken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. 3 dager med jobb. Også fri i 5 dager!

Har du lagt planer for påsken da?

Veldig lite, jeg tror kanskje jeg blir et par dager i Oslo før jeg tar siste halvdel av påsken hjemme hos foreldrene mine. Kanskje dra ut en tur med gamle kjente på påskeaften, veldig lenge siden sist :)

Hva med deg? Har du noen store planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite, jeg tror kanskje jeg blir et par dager i Oslo før jeg tar siste halvdel av påsken hjemme hos foreldrene mine. Kanskje dra ut en tur med gamle kjente på påskeaften, veldig lenge siden sist :)

Hva med deg? Har du noen store planer?

Jeg skal være i Oslo hele påsken. Usikker på om det skjer noe. Men om det er bra vær, så skal jeg prøve å være ute så mye som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal være i Oslo hele påsken. Usikker på om det skjer noe. Men om det er bra vær, så skal jeg prøve å være ute så mye som mulig.

Enig, håper det blir knallvær!

Vurderer å begynne med litt solarium etter trening nå fremover, jeg er BLEEEEEEK :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagskveld igjen :)

Var en bra dag på jobb i dag, og mindre hektisk enn jeg hadde fryktet, så det var digg.

Hadde først planer om å trene etter jobb i dag, men ble så jeg likevel jobbet til halv seks. Det er også begrenset med tilbud på treningssenteret denne uka på grunn av påsken, åpningstidene er ikke så forskjellige, men for meg som elsker gruppetimer, er det mange gruppetimer som ikke går denne uka. Og det skal litt til før jeg slenger meg på tredemølla ...

Så jeg gikk rundt i byen med den tunge treningsbagen på skuldra og så på de pene slanke folka som koste seg i vårsola :P

Kjøpte masse grønnsaker og frukt da, så nå har jeg spist en sunn middag og har planer om litt fruktsalat til kvelds :) Merker at lysten på lettere mat stiger i takt med finværet! Og i morgen er det gruppetime halv fem, så den skal jeg få med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte jordbær på lørdag. Koser meg med dem nå! Nam!

Ha en fin mandagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, i dag fikk jeg endelig trent igjen! Sist gang var forrige lørdag, og jeg kjente godt at det var en stund siden. Ble nokså kvalm og svimmel under uttøyinga faktisk, men det ordnet seg. Sliten og god i kroppen nå! :)

I morgen skal jeg treffe venninner etter jobb og tusle i byen og kanskje ta en øl eller noe. Så jeg håper på bra vær! Har ikke tatt utepils ennå i år, så det er på tide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering på singellivet:

Har sendt en del meldinger med en fyr på sukker, og han fikk også telefonnummeret mitt, så vi har sendt litt meldinger de siste dagene. Virker som en hyggelig fyr, men jeg merker at jeg blir skeptisk og trekker meg tilbake når noen blir ivrig. Han ville ringe meg da jeg lå og leste på senga mi på søndag, da sa jeg at jeg skulle tidlig opp (det var jo faktisk sant, siden jeg sto opp halv seks!), og i dag lurte han på om jeg ville bli med og se påskekrim. Da sa jeg at jeg hadde planer, selv om det ikke var sant. Er det bare meg som synes at det ikke passer seg å dra hjem til noen på første møte? Jeg vil mye heller møtes i full offentlighet, jeg kjenner jo ikke fyren, for søren! Vi har jo bare sendt et par meldinger.

Uansett, jeg tenker at jeg kan finne på noe med han etter påske, gjerne da bare dra på kafe eller ta en øl eller noe.

Er også en annen jeg har skrevet en del med på sukker. Han har hund :rodmer:

Så jeg tenker at jeg kanskje også vil prøve å møte han etter påske. Ikke galt å ha flere kandidater, vel? :P

Merker at jeg ikke helt liker å møte noen på denne måten her, men synes det er verdt et forsøk. Nå var det ikke de beste datene jeg hadde med de to jeg møtte nå sist, så jeg begynner å lure på om det virkelig kommer til å gå bra på noen dater? Når skal det si pang, liksom? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, det skjer jo litt i singellivet ditt da... Å sende meldinger med et par stykker på sukker.no er jo spennende.

Jeg forstår veldig godt at du er skeptisk. For meg er det ikke naturlig å dra hjem til noen på første date. Evt. møte ute på cafè et sted først, kanskje... Men å ringes før man møtes, synes jeg er greit. Fint å høre stemmen og bare høre hvordan personen er på forhånd.

Du får skrive litt mer med dem også ta det som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, var visst en stund siden jeg skrev her sist nå! Men det har nok å gjøre med at jeg har vært borte i påsken :)

Dro hjemover på torsdag, så ble det rett på vors og ut på byen (i hjembygda). Var helt greit, men ingen høydare. Fredagen var jeg bare slapp og tok det lugnt hjemme med mamma og pappa og vofs. Lørdag ble det nok en tur ut, litt morsommere (og fullere) denne gangen, men jeg tok taxi hjem i to-tida. Så kom jeg meg vel i seng (var litt full ja) og sovnet, men så våknet jeg og da skulle jeg spy. Uff, hater å bli dårlig! Så jeg var REDUSERT på søndag, var bare såvidt jeg klarte å kreke meg med på middag ute med mamma og pappa. Og i dag har jeg bare sovet lenge og grillet hjemme før jeg satte nesa mot byen igjen. Litt godt å være tilbake også! Klar for å møte hverdagen igjen nå :)

Men jeg har virkelig spist massevis i påsken. Synes jeg føler at jeg har lagt på meg, selv om det kan være innbildning også. Jeg har egentlig ikke så lyst til å gå på vekta ... Skal bli andre boller fra nå av i alle fall! Påsken og kosen er over, så nå blir det trening, grønnsaker og sunn mat! Det SKAL gå bedre denne gangen, jeg SKAL få strammet opp og kommet i bedre form - føler meg mye bedre av det enn å stappe på med sjokkis! Motivasjon - motivasjon - motivasjon.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du har hatt en bra påske. Håper du får en fin start på en ny uke på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsom dag!

Var på jobb kvart over åtte og gikk derfra halv seks. Rakk å spise litt, men veldig mye stress i dag. Og jeg føler det fortsatt er masse som venter!

Tusla litt i byen etter jobb før jeg dro på trening - på dansetime! Kjempemoro var det. Har gått på dansekurs før (hiphop og streetjazz) og merka at jeg savna det i dag. Og knall trening! Svetta som en gris :P

Men guri så fort dagen går når jeg både er på jobb lenge og trener etterpå. Ble bare tid til litt mat og paradise nå, så hopper jeg nok til sengs snart!

I morgen er vel planen mye av det samme: Jobbe og trene. Må få støvsugd her i alle fall, ser nokså bomba ut.

Og jeg tror jeg skal på date til uka! En av karene fra sukker. Får håpe det blir koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tror jeg skal på date til uka! En av karene fra sukker. Får håpe det blir koselig.

ååååååå, så koselig :rodmer:

Fortell!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carleigh-Ann

Ser du har skrevet i dagboka til Miss Stiles, så jeg tenkte bare å si hei :) Siden vi er i samme situasjon med dating og singelliv hehe. Blir det noen date i helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har skrevet i dagboka til Miss Stiles, så jeg tenkte bare å si hei :) Siden vi er i samme situasjon med dating og singelliv hehe. Blir det noen date i helga?

Å, så koselig - hei på deg! :)

Ja, dette singellivet altså ...

Ingen date i helga nei, men skal trolig på en på onsdag :)

En dude fra sukker som jeg har melda litt med. Han har hund :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har skrevet i dagboka til Miss Stiles, så jeg tenkte bare å si hei :) Siden vi er i samme situasjon med dating og singelliv hehe. Blir det noen date i helga?

Har du dagbok forresten?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...