Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Torsdag og snaaart helg! Forundrer meg hele tiden over hvor disse dagene egentlig blir av ...

I morra drar jeg hjemover til foreldrene rett etter jobb. Alltid godt å komme hjem til gamlingene for litt god mat og avslapning, og selvfølgelig kose vofs igjen!

Fått meg fire treningsøkter denne uka, fornøyd med det! Så jeg håper jeg klarer å fortsette slik i neste uke, siste uka før ferie. Har vært flink med maten også disse dagene, så jeg skal prøve hardt ikke å spise så mye helga heller, selv om det så klart er mye lettere da.

Så skal jeg si nei takk til fredagskosen på jobben i morra. Garantert noe kaker eller søtsaker - æsj og fysj! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fire økter på en uke er bra :) jeg følger et program hvor jeg i utgangspunktet skal ha tre styrkeøkter og tre kondisjonsøkter i uka, men synes det er mer enn nok stress å få til 4 økter.

Hjemmehelg blir nok koselig! Hva slags hund har foreldrene dine? Akkurat hatt besøk av "svigers" med verdens skjønneste islandsk fårehundvalp, det var stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, høres som et bra og tøft program! Har du fått det av treningsveileder eller?

Jeg går nok bare på timer for tida jeg. Kombinert styrke og kondisjon og noe spinningtimer. Har tenkt at jeg burde gått i styrkerommet også, men det er bare så sykt kjedelig! :P

Vi har jämthund hjemme :) Hun er min lille snupsevofs!

Men islandske fårehunder er jammen søte de også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag og snaaart helg! Forundrer meg hele tiden over hvor disse dagene egentlig blir av ...

Så skal jeg si nei takk til fredagskosen på jobben i morra. Garantert noe kaker eller søtsaker - æsj og fysj! :sukk:

Jeg vet! Denne uka har gått fort!!!

Fredagskos hos deg på jobb og? Vi fikk servert masse godt på jobb idag. Både kake, kjeks og godteri!! Imorgen er det fredagskos! Pluss vinlotteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står stadig vekk noe godteri eller annet æsj (ja, jeg prøver å overbevise meg selv) på kjøkkenet hos oss også. Heldigvis har jeg stort sett viljestyrke nok til å la det være, men det er liksom noe annet med fredagskosen ...

Vi skal også ha vinlotteri! Jeg har ennå ikke vunnet (etter å ha jobbet der et halvt år), så nå begynner jeg å bli ganske så snurt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha vinlotteri! Jeg har ennå ikke vunnet (etter å ha jobbet der et halvt år), så nå begynner jeg å bli ganske så snurt :sjenert:

Jeg vant for et par uker siden. Men før det var det LENGE siden jeg hadde vunnet.

Endelig fredag! God tur til hjemover til foreldrene dine og ha god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lostlove

God helg til deg :) Kos deg masse sammen med familien :jepp:

Du er flink som trener så mye, jeg føler aldri jeg får tid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger RYP-programmet. Har alltid bare trent litt styrke her og der uten mål og mening, men nå synes jeg det er veldig gøy. Morsomt å merke at man blir sterkere :)

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige meldinger i helga!

Hadde en koselig helg. Da jeg kom hjem fredag, var det gullrekka med mamma og pappa - det synes jeg faktisk er kjempekoselig! :)

Og i går så jeg igjen to gode venninner. Vi dro på kjøpesenteret og spiste før vi dro hjem til den ene av dem. Altfor sjelden vi ses, så det er ekstra koselig når vi først ses :)

Ellers har jeg slappet av hjemme og ikke gjort så mye spesielt. Nå er jeg tilbake i hovedstaden, nokså klar for en ny uke, men vet det er myye jobb som venter meg på jobb i morgen ... Jaja, får bare gjøre det beste ut av det!

Så til litt singelfrustrasjon og -tanker: Jeg satt på bussen hjemover i sted, hørte på radioen og så ut av vinduet i egne tanker. Så kom det på en gutt, og jeg tenkte: "Oj, han var søt!" Så satte han seg på et sete mot kjøreretningen, ikke så langt fra der jeg satt. Og jeg vet ikke om det var innbilning, men jeg synes han så på meg, og jeg så litt på han, og vi hadde litt mer øyekontakt enn det jeg mener er tilfeldig.

Nå er det imidlertid slik at jeg får litt angst av å ha øyekontakt med folk, kanskje spesielt kjekke gutter. Så jeg ble litt skjelven og så mer vekk enn det jeg egentlig hadde lyst til, siden det ble en litt ubehagelig situasjon, selv om jeg også synes det var hyggelig, om dere skjønner hva jeg mener? Jeg tenkte flere ganger at jeg ville prøve å utfordre meg selv og holde øyekontakten lenger, men jeg bare følte at jeg ikke taklet det. Blir så frustrert av meg selv! :kjefte:

Så kom stoppen der jeg skulle av, og jeg tenkte igjen at jeg ville prøve å se på han rett før jeg gikk av, men igjen, jeg trakk meg. Fy skamme meg!

Men hva gjør man egentlig i en sånn situasjon? Jeg har langt fra selvtillit nok til bare å gå bort og prate, siden jeg knapt tør å kikke på gutten. Kanskje noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre på å bli tøffere og tørre å holde mer øyekontakt? Jeg føler det slik gang på gang, og det kan godt være det er et hinder i singellivet, siden gutten heller da kanskje ikke skjønner at jeg er interessert, når han ikke ser at jeg ser på han.

Det er jo klart det er lettere med litt alkohol innabords. Synd man ikke er full på bussen en søndagskveld :P

Huff, han var virkelig kjempesøt altså! Men tror han kanskje var noe yngre enn meg. Får vel heller be en bønn om at jeg ser han på bussen en annen gang OG at jeg tør å være tøffere da. Eller at jeg tør å være tøffere neste gang, uansett hvilken gutt det er :P

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er så koselig!! Når man får øyekontakt med noen. Men jeg tror ikke jeg hadde klart å gå bort og si HEI jeg heller.

For noen år siden var det en fyr som jeg møtte på trikken av og til. Hver gang vi så hverandre, så fikk vi øyekontakt og hilste på hverandre ved å nikke. Vi sto aldri i nærheten av hverandre. Flere ganger møtte vi på hverandre på den måten. En gang på en restaurant - hvor vi begge var på date med noen. Da kan man ikke akkurat gå bort. Så ingen av oss gikk noen gang bort til den andre. Litt synd fordi han var veldig kjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er så koselig!! Når man får øyekontakt med noen. Men jeg tror ikke jeg hadde klart å gå bort og si HEI jeg heller.

For noen år siden var det en fyr som jeg møtte på trikken av og til. Hver gang vi så hverandre, så fikk vi øyekontakt og hilste på hverandre ved å nikke. Vi sto aldri i nærheten av hverandre. Flere ganger møtte vi på hverandre på den måten. En gang på en restaurant - hvor vi begge var på date med noen. Da kan man ikke akkurat gå bort. Så ingen av oss gikk noen gang bort til den andre. Litt synd fordi han var veldig kjekk.

Åh, det er så spennende, men samtidig kjempeskummelt! Men sånn er vel omtrent alt som har med dating og mannfolk å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt tidenes drittdag i dag. Alt var egentlig greit på jobb, bortsett fra at jeg både i går og i dag har hatt vondt i hodet. Var flere ganger inne på å droppe trening, men siden det bedret seg litt utover, dro jeg. Trening gikk bra, så jeg dro hjem og skulle dusje.

Sto i dusjen og hadde akkurat hatt sjampo i håret da vannet forsvant. Og det varte og det rakk, jeg måtte ut av dusjen og si fra til landlorden min, og verken der eller andre steder i nabolaget hadde de vann. I tillegg har jeg ikke hatt tv-signaler siden fredag.

Men verst var det jo med vannet. Satt lenge med shampo i håret og begynte å spørre venninner om jeg kunne komme og dusje hos de. Etter rundt to timer begynte det å suse i rørene igjen, og aldri har vel rennende vann vært så nydelig pent!

Utrolig hvor avhengige vi blir av vann altså! Og vi merker det jo ikke før det er borte.

Jeg som hadde planer om å ta oppvasken som har stått siden onsdag eller torsdag, er nå for sliten av å være sinna og sur, og tror jeg heller finner senga og satser på en bedre dag i morgen.

God natt!

Endret av Vofsitofsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at denne dagen blir bedre enn gårsdagen!!

EDIT:Svarer på dette om sukker i dagboka di jeg.. Før jeg glemmer det. Jeg er på sukker.no men jeg synes det er kjedelig der. Sendte melding med et par stykker men det gir seg fort. Så jeg vet ikke.. Jeg var på en sukkerfest en gang. For LENGE siden.. Da prata jeg med flere jenter enn gutter. Synes det var helt umulig å bli kjent med gutta der. Så jeg liker bedre match.com.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal dere ha, jenter!

Dagen i dag var sååå mye bedre. Det sildrer i vann i dusj og vask, og TV-en kom tilbake i dag :)

Føltes herlig med sånne "primitiviteter" i dag altså!

Ellers har det vel ikke skjedd så mye. Vært på jobb og trent og spist og vasket (hurra for meg!). Fikk vasket badet og ryddet litt, men jeg er kjempesliten og har vondt i hodet, så orker nok ikke mer i dag. Men har likevel lyst til å se Paradise før jeg legger meg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at denne dagen blir bedre enn gårsdagen!!

EDIT:Svarer på dette om sukker i dagboka di jeg.. Før jeg glemmer det. Jeg er på sukker.no men jeg synes det er kjedelig der. Sendte melding med et par stykker men det gir seg fort. Så jeg vet ikke.. Jeg var på en sukkerfest en gang. For LENGE siden.. Da prata jeg med flere jenter enn gutter. Synes det var helt umulig å bli kjent med gutta der. Så jeg liker bedre match.com.

Ok! Jeg har fått en del meldinger, men det skal ikke så mye mer enn å kikke litt på profilen deres før jeg skjønner at de ikke er min type. Har møtt to stykker der, hyggelige gutter, men ikke sjangs for noe mer.

Er du betalende medlem der eller på Match? Jeg har ikke blitt det ennå, men jeg vurderer det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok! Jeg har fått en del meldinger, men det skal ikke så mye mer enn å kikke litt på profilen deres før jeg skjønner at de ikke er min type. Har møtt to stykker der, hyggelige gutter, men ikke sjangs for noe mer.

Er du betalende medlem der eller på Match? Jeg har ikke blitt det ennå, men jeg vurderer det litt.

Godt å høre at du har hatt en bedre dag idag!! Ser på paradise hotel du og? :popcorn:

Jeg er ikke betalende medlem på sukker. Er du? Men jeg er det på match. Ellers får man ikke lest meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke betalende medlem, nei. Jeg var på match en stund for noen år tilbake, da jeg var forholdsvis nysingel, men tror ikke jeg var helt innstilt på nettdating da. Er nok mer åpen for det nå tror jeg. Er det dyrt på Match? Synes du det er verdt det?

Huff, ja, jeg har visst begynt å følge med på Paradise. Er ikke ille å si at man føler seg bedre når man ser på folk som virker dummere enn seg selv? Haha :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke betalende medlem, nei. Jeg var på match en stund for noen år tilbake, da jeg var forholdsvis nysingel, men tror ikke jeg var helt innstilt på nettdating da. Er nok mer åpen for det nå tror jeg. Er det dyrt på Match? Synes du det er verdt det?

Huff, ja, jeg har visst begynt å følge med på Paradise. Er ikke ille å si at man føler seg bedre når man ser på folk som virker dummere enn seg selv? Haha :gjeiper:

Husker ikke hva jeg betaler det på match. Jeg synes det er verdt det. Synes nesten det er enklere å møte noen via nettet. Enn ute i den virkelige verden. :fnise:

Jeg bare ler av Paradise Hotel. Maren virker jo helt dum!!! Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten... jeg så Niklas og Micke fra Paradise Hotel i byen i stad. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...