Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lest i litt dagbøker her inne og synes det er veldig koselig, så da bestemte jeg meg for å lage min egen! Her vil jeg skrive om alt mellom himmel og jord, men kanskje mest om mitt liv som singel og søkende i storbyen :) Skriver for å få ut tanker jeg har, men om noen har lyst til å lese det jeg skriver, er det en kjempebonus! :)

Er ei jente på 26 år og leier en liten leilighet alene. Jobber fulltid og bruker fritiden til å trene, henge med venner, feste og surre foran TV-en eller PC-en, kort oppsummert :)

Endret av Vofsitofsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har det vært nok en ubrukelig søndag, siden det ble x antall øl hos noen venninner i går. Sov bort halve dagen og har sett på TV resten av tiden. Blir straks senga! Nokså klar for ny uke :)

Har planer om å bruke noen timer på treningssenteret denne uka. Merker jeg har lagt på meg, og det finner jeg meg ikke i! Satser på sunn livsstil og mye aktivitet framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goood morgen! Så god som en mandagsmorgen kan være i alle fall :P

Jeg slet med å finne noe å ha på meg i dag. Føler meg feit! Veier rundt 72,5 kg nå, så da vil jeg prøve å komme med på 60-tallet i løpet av april. Er det realistisk? Jeg håper det.

Det er -1,4 grader ute i dag, men jeg har planer om skinnjakke og converse i dag likevel :) Det er jo vår!

Skal trene etter jobb i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det ble trening! Følte jeg fikk pusha meg godt, og jeg veit at om jeg fortsetter å trene jevnlig (minst tre-fire ganger i uka), vil jeg bli i bedre form og få mer overskudd :) Så da er det jo bare å gjennomføre det ...!

Hadde digg mat på jobben i dag, wraps med laks og med kylling. Men ellers er jeg motivert for å spise mindre og sunnere ;)

I kveld har jeg snakket lenge med ei veldig god venninne som bor i England, siden hun er hjemme i Norge på ferie. Kjempekoselig! Gamle vennskap ruster aldri, og jeg får se henne om et par uker, da jeg skal på ferie i England. Det blir bra!

Ellers er vel singellivet som det pleier. Det vil si, svært lite action. Er daglig inne på Sukker og kikker, men det er få eller ingen som har fanget min interesse. Var jo på et par dater med en, men er usikker på om det blir noen flere.

Dating er vanskelig! Det blir en så unaturlig setting der man SKAL bli kjent og se om det er noe kjærestepotensiale i hverandre, og det har lett for å bli kleint. Og når skal man ta på hverandre og kysse? Er det noen regel for sånt? Mange tanker som ble tenkt da jeg forlot forrige date...

Ville gjerne bare ha møtt en i en mer normal og naturlig setting, som blant venner eller via en eller annen jobb eller aktivitet og bare blitt kjent derfra. Bare synd at sånn situasjoner ikke akkurat vokser på trær...

Neida, jeg gir ikke opp håpet (enda). Får bare fortsette å komme meg ut blant folk og se hva som finnes! Det ER jo faktisk mange kjekke mannfolk der ute. Jeg sitter daglig på bussen og sikler... :P

Nå skal jeg spise litt frukt til kveld (sunt og godt) før det blir senga. Se eller ikke se på Paradise først? Det er det store spørsmålet. Motstridende følelser både for programmet og for om senga skal komme først. Tiden vil vise! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg dagboken din og. Da må jeg følge med her.

Hvor lenge har du vært singel da?

Ha fortsatt en fin mandagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg dagboken din og. Da må jeg følge med her.

Hvor lenge har du vært singel da?

Ha fortsatt en fin mandagskveld!!

Haha, det er så lenge at det er FLAUT å si! For å si det sånn, så har jeg vel egentlig bare hatt ett ordentlig forhold. Og resten er bare flørter og annet tull. Kanskje jeg er unloveable? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg er unloveable? :P

Alle er loveable!!

Den rette finnes der ute et sted. Både for deg og meg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er loveable!!

Den rette finnes der ute et sted. Både for deg og meg. :klemmer:

Tnååå, takk for klem og oppmuntring :dagens-rose:

(fortsatt litt nybegynner på forumet her, men jeg fant et passende ikon i alle fall! Hurra! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tnååå, takk for klem og oppmuntring :dagens-rose:

(fortsatt litt nybegynner på forumet her, men jeg fant et passende ikon i alle fall! Hurra! )

Bare hyggelig! :blomst:

Oppmuntringen var både til deg og meg. Merker at jeg trenger å si det høyt selv inni mellom og. For å ikke glemme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det tirsdag! Ble litt småsjokkert da jeg så ut og så at det hadde snødd. JEG NEKTER! Følte tida ble skrudd tilbake to måneder. Jeg er så sinnsykt klar for vår, så kommer snøen og bare føkker opp igjen. GRR.

Oh well, får håpe det smelter bort i løpet av dagen. Ingen store planer for dagen i dag, bare jobbe og trene som vanlig. Finne noe sunt og bra til middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare lyst til å gå og legge meg igjen jeg.. Når jeg så snøen.. I sentrum er det ikke noe snø. Så det kan ikke ha snødd lenge og mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått satt på en klesvask etter middag og funnet plassen min i sofaen :)

Vært en bra dag, og jeg fikk meg en god treningsøkt og en sunn middag! First Price-fiskekaker skal jammen ikke undervurderes :) Må leve asketisk nå frem til jeg skal ha ferie (TO UKER igjen!), for da blir det bugnende hotellfrokoster! Skal bli godt det også riktignok, er jammen ikke hver dag man er på hotell :)

Til helga skal jeg hjem til parentsa og vofsen, siden ei venninne som bor i Bergen besøker gamle trakter i helga. Vi har vært et jentefirkløver en god stund (ja, jeg har flere ganger sammenlignet oss med Sex&The City-damene!), men nå bor vi på hver vår kant av landet, så stundene når vi er sammen er dyrebare! Det blir tre av fire medlemmer denne gangen da, så vi savner jo sistemann, men det blir garantert koselig å se dem igjen :)

Endret av Vofsitofsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må leve asketisk nå frem til jeg skal ha ferie (TO UKER igjen!), for da blir det bugnende hotellfrokoster! Skal bli godt det også riktignok, er jammen ikke hver dag man er på hotell :)

4 uker til jeg skal ha ferie. Hvor skal du hen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med ny dagbok :) vi er jo ganske like, bortsett fra at jeg har kjæreste (men han er jo bare på jobb uansett ;)), så her vil jeg gjerne følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med ny dagbok :) vi er jo ganske like, bortsett fra at jeg har kjæreste (men han er jo bare på jobb uansett ;)), så her vil jeg gjerne følge med :)

Så koselig med besøk i dagboka mi :) Blir bare glad om du følger med! I mitt ooooo så spennede liv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten var såååå varm, og jeg var såååå sulten! Så nå er maten fortært, og jeg er sår i munnen og på leppa. Kokt brokkoli i tomatsuppe er søren meg varmere enn varmest.

Kjenner jeg er sliten nå etter tre dager på rad med trening, men jeg gir meg ikke! Planer om trening i morgen også, siden det blir lite/ingen trening når jeg skal hjem i helga.

MissStiles: Jeg skal til England! Studerte der i fjor, så nå skal jeg tilbake å treffe gamle kjente :) Gleder meg noe vilt! Hva slags ferieplaner har du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lostlove

:goodbye:

Skal følge med her gitt :ler:

Hvilken by er det du bor i??

Og hvor høy er du?

Ser du driver på å trenet etc og ønsker å gå ned litt i vekt?

Slik har jeg det hver dag :ler: skal ikke være lett med det kroppsfokuset !

Jobber du eller går du på skole forresten?

Håper du har en fin kveld :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Er også intressert i å vite hva som skjedde med deg å ditt tidligere forhold? ...du har hatt 1 seriøst?

Og nå har du vært singel en god stund, å er på leting? :ler:

Det der date-greiene er noe surr i allefall.. Det kan jeg skrive under på.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Skal følge med her gitt :ler:

Hvilken by er det du bor i??

Og hvor høy er du?

Ser du driver på å trenet etc og ønsker å gå ned litt i vekt?

Slik har jeg det hver dag :ler: skal ikke være lett med det kroppsfokuset !

Jobber du eller går du på skole forresten?

Håper du har en fin kveld :jepp:

Hei på deg! Så koselig med besøk :)

Jeg bor i hovedstaden!

Er vel sånn rundt 1,70 høy. Skal sies at jeg har en lang vekthistorie, veide før rundt 20 kilo mer enn det jeg gjør nå. Så jeg har jo klart å holde meg nokså normalvektig i rundt 10 år nå, er jo noe å ta med seg det også! Men ikke gøy når jeg føler at jeg aldri blir fornøyd og konstant må passe på hva jeg spiser, samtidig som jeg bare synes jeg blir rundere ... :P

Litt trøst er det jo at vi er flere i samme båt riktignok :)

Jeg jobber fulltid! Ferdig med studiene i fjor og begynte rett i jobb. Har verdens beste jobb! Men det er et såpass snevert yrke at jeg i alle fall inntil videre tier still om hva jeg gjør :)

Ja, på leting har jeg vært lenge, men prøver ikke å stresse med det. Det var uansett bare et nokså kort forhold og er flere år siden nå, men det var likevel den første kjærligheten. Har vært borti et par siden som jeg har fått sansen for, men så trekker folk seg før det blir noe forhold ut av det ... Vet ikke om det er uflaks eller hva det er? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles: Jeg skal til England! Studerte der i fjor, så nå skal jeg tilbake å treffe gamle kjente :) Gleder meg noe vilt! Hva slags ferieplaner har du da?

Så gøy da! Koselig å besøke gamle kjente, kan jeg tenke meg.

Jeg skal en uke til Italia. Gleder meg til :sol: og varme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...