Gå til innhold

Hunter-støvler = hverdagssko?


Bomullstrusa

Anbefalte innlegg

Ok, "alle" har Hunter-støvler, og de brukes sommer som vinter, sol som regn. Her om dagen så jeg også to som brukte dem på jobb, inne i hver sin klesbutikk! Er det den nye allround-skoen dette nå da? Det blir kanskje litt mye av det gode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, jeg er en av de som er fan av Hunter støvler og kan godt bruke de sommer, vinter, høst og vår, men ikke inne på butikk. Der går grensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt for mye av det gode ja... Har selv Hunters, jeg kjøpte de for tre år siden da ikke så mange hadde de. Jeg kjøpte de nettopp fordi jeg syntes at de var kule og fordi de ikke var så mainstream. Bruker de fortsatt, men ærlig talt ikke på en klesbutikk da :hakeslepp: ... Neste blir vel at de stiller opp i Ugg's og Onepiece :ler: Æsj, har faktisk sett endel med Uggs som jobber i klesbutikk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden her, men jeg lurer. Blir det ikke fryktelig tå-fis lukt av å bruke gummistøvler dag inn og dag ut?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Litt på siden her, men jeg lurer. Blir det ikke fryktelig tå-fis lukt av å bruke gummistøvler dag inn og dag ut?

Man kan jo ha sånne "sokker" i støvlene, og vaske dem av og til. Har aldri opplevd noen tåfislukt jeg. Går ikke så mye med støvlene, de blir jo litt klamme hvis det er varmt i været.

Ellers har jeg merket at det er fryktelig mange som går med Hunter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på jobben hos meg (kontoransatt) bruker støvlene sine på jobb. Om hun matcher støvlene med resten av antrekket, og oftest med skjørt, så ser det allikevel dumt ut med støvler inne i et kontorlandskap.

Jeg tenker også at det må bli klamt å å inne med gummistøvler 7,5 timer på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Jeg er en av dem som synes at støvler fortsatt hører hjemme på regnværsdager og sørpete føre. Klarer ikke å se hva som er så fantastisk med å gå med klumpete gummistøvler på en helt vanlig dag med oppgholdsvær.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om flere som bruker sorte eller grå Hunters på kontoret, og da har de matchet det godt med en fin hverdagskjole, mørke stillongs og en fin cardigan el.l. Det funker faktisk!

Man blir ikke svett på føttene av å gå med Hunters nei :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Jeg er en av dem som synes at støvler fortsatt hører hjemme på regnværsdager og sørpete føre. Klarer ikke å se hva som er så fantastisk med å gå med klumpete gummistøvler på en helt vanlig dag med oppgholdsvær.

I disse dager med snøsmelting så kan jeg godt forstå at folk går med gummistøvler. For min del har jeg også merket meg at Hunterstøvlene ikke sklir så innmari som jeg gjør med andre støvler- derfor har jeg tidligere i vinter brukt Hunter så ofte som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

I disse dager med snøsmelting så kan jeg godt forstå at folk går med gummistøvler. For min del har jeg også merket meg at Hunterstøvlene ikke sklir så innmari som jeg gjør med andre støvler- derfor har jeg tidligere i vinter brukt Hunter så ofte som mulig.

Ja, legg merke til at jeg skrev "sørpete føre", som gjerne henger sammen med snøsmelting :) Når det er drittvær så forstår jeg godt at man går med støvler. Men jeg synes fortsatt ikke støvler er pent. Selv om det er Hunter, eller de har blomster på, eller er rosa. Derfor skjønner jeg ikke at folk vil gå med det på dager der det absolutt ikke er nødvendig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige sommer satt jeg 1 time på IKEA og fulgte med på menneskene som kom, og 70% av damene gikk med gummistøvler i +28. Kom ikke her og si at ikke det blir klamt!

Mange kom i shorts, singlett og gummistøvler. Det ser ikke bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ekstremt mye med mine om dagen, men været i Trondheim har vært sørpe/snø så lenge jeg kan huske nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om flere som bruker sorte eller grå Hunters på kontoret, og da har de matchet det godt med en fin hverdagskjole, mørke stillongs og en fin cardigan el.l. Det funker faktisk!

Man blir ikke svett på føttene av å gå med Hunters nei :)

Jeg får det bare ikke til å stemme helt. De er lagd til ett formål; å beskytte foten mot regn og søle. Hva har de da inne i et kontorlandskap sammen med en kjole å gjøre? Støvler er like mye uteplagg som fjellsko for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går med dem de dagene det regner eller er slapsete i Oslo, men bytter alltid da jeg kommer på jobb, der bruker jeg egne innesko. Kunne aldri tenkt meg å traske rundt med dem inne, det høres klamt og ubehagelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av dem som bruker IJ støvlene mine på kontoret. :) Trives godt med det. :jepp: Jeg styler antrekket slik at det skal matche støvlene som er turkise. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av dem som bruker IJ støvlene mine på kontoret. :) Trives godt med det. :jepp: Jeg styler antrekket slik at det skal matche støvlene som er turkise. :)

Har du kjøpt dem på OBS! også, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du kjøpt dem på OBS! også, eller?

Nei det har jeg ikke. Jeg kjøpte dem i en lokal skobutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt dem på OBS! også, eller?

Hunter som selges på OBS vettu, ikke IJ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

For meg så er støvler forbeholdt festivaler og blåbærturer i skogen.

Jeg skjønner definitivt at det er praktisk, da jeg bodde i Bergen var jeg på nippet til å kjøpe et par "fine" støvler noen ganger bare å gå til jobb med og så skifte der. Men det fungerer bare ikke til noen som helst antrekk, jeg er for forfengelig. Føler jeg ser ut som jeg er på vei for å ause båten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men jeg spør her istedenfor å lage en ny tråd. Er det noen steder i Oslo, rundt Oslo City/Byporten, som selger Hunter støvler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...