Gå til innhold

"bivirkning" av protein -og kreatintilskudd


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

I det siste har jeg trent mye, ca 5-6 ganger i uken, og en del styrke. Jeg har derfor tatt kreating + proteinpulver for å supplere måltidene.

Men dette har hatt en liten bivirkning. Merket det ikke i begynnelsen, men etter en stund så kommer det rett og slett mer sæd, og den har også forandret konsistens/farge litt. Vanskelig å si noe om mengde, men fra å sprute kanskje 2,3 sprut, så kan jeg nå komme 7-10 sterke sprut, og de er litt hvitere i fargen og mer klissete i konsistensen.

Skal jo ikke ha noe å si på sexlivet, men lurer jo litt på hvordan partnere reagerer på det. Spesielt er det en elsker jeg ikke har sett på en stund som jeg treffer snart, og håper hun jo ikke reagerer negativt.

Hvordan ville du reagert på en gutt som plutselig har mer sæd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Ville reagert med massiv glede! :)

Kan jo være at det er selve treningen som gir disse "bivirkningene" og ikke proteinpulveret. Men uansett, dette er bra, ikke dårlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hunterlady skriver er det mest trolig treningen, ikke tilskuddene som gjør det. Merket selv at jeg ble mer kåt og at det kom mer sæd når jeg begynte å spise sunnere og begynte å trene.

Gikk fra å være sånn "meh kåt" til skikkelig kåt på daglig basis så vil anbefale folk som sliter med lysten å skifte kosthold og starte å bevege seg mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Er nok relatert til testosteronproduksjonen, når man trener hardt, skjer det noe der i gården, påvirker igjen sædproduksjon osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg er skeptisk til med "kraftfor" er at det erstatter skikkelig næringsrik mat med vitaminer og mineraler. Jeg gjetter at du vil vinne på å legge om til ett sunnest mulig kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...