Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!!

UL gikk bra den, men er vist myyye kortere på vei enn først antatt. Ut fra størelsen til embryoet og det at det ikke var noe hjerte å se, så er jeg faktisk bare fire-fem uker på vei :sukk: Dermed dukker jo redselen for å miste opp igjen. Jeg hadde jo roet med at siden jeg hadde kommet til 7 uker så gikk det helt sikkert bra. Menmen. Prøver å være så rolig som mulig. Nå er det jo også forståelig at eneste symptom jeg har er trøtthet og oppblåst mage.

Siden det var så tidlig hos oss, så får vi ny gratis time om en måned! Det blir flott!!

Sambo var med ja, og han skal være med på alt sammen!! :) Skal endre tickeren min til fire uker. Dersom jeg er en uke lenger så får jeg heller bli positivt overasken på UL om en måned! Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, såpass mye kortere på veg ja! Det forklarer jo at du ikke har særlig med symptomer, men det er ikke noen større grunn til å tro at du skulle miste likevel :kose: Dette går nok fint.

Så bra med gratis time neste gang, det må jeg si var bra service. Hvordan reagerte samboeren din på det hele da, ble det mer virkelig for ham også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, såpass mye kortere på veg ja! Det forklarer jo at du ikke har særlig med symptomer, men det er ikke noen større grunn til å tro at du skulle miste likevel :kose: Dette går nok fint.

Så bra med gratis time neste gang, det må jeg si var bra service. Hvordan reagerte samboeren din på det hele da, ble det mer virkelig for ham også?

Du har nok rett i det. Og aller mest sannsynlig så klorer den lille seg fast! :)

Nå så vi ikke så mye da, bare en mørk flekk som var fostervannet. Men han har definitivt vært mer positiv i dag! Særlig siden vi sa det til moren hans i dag. Det var nok godt for han! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Oj!

Det var visst ganske mye du ble satt tilbake, men det går så bra vet du :klemmer: Og som sushi sa, forståelig at du ikke har hatt stort med symptomer, men snart kommer de vet du, snart kommer den kroniske fyllesjuken :fnise:

Så flott at sambo er mer positiv! :D

Håper du har det greit og at du får en flott kveld videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj!

Det var visst ganske mye du ble satt tilbake, men det går så bra vet du :klemmer: Og som sushi sa, forståelig at du ikke har hatt stort med symptomer, men snart kommer de vet du, snart kommer den kroniske fyllesjuken :fnise:

Så flott at sambo er mer positiv! :D

Håper du har det greit og at du får en flott kveld videre.

Ja, man må jo bare tenke at ting kommer til å gå bra!! Til sommeren skal vi kjøre til Ikea (har ikke Ikea særlig nært oss, så blir en del timers kjøring) for å kjøpe en del babyutstyr og sånt, så innerst inne tror jeg jo at det kommer til å gå bra. Sånn i og med at vi planlegger allerede!

Takktakk! Koser meg på sofaen jeg etter å ha vært på farten siden klokken ti i morges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan skjønne det var en liten skuffelse å bli satt såpass mye tilbake. Men det er godt du holder motet oppe, du var jo bittelitt forberedt på at det kunne hende du ble satt tilbake. Og det øker jo absolutt ikke sjansen for å miste! Håper Alt går bra for dere :klem:

Og godt at det ser ut som om sambo takler det bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Kan skjønne det var en liten skuffelse å bli satt såpass mye tilbake. Men det er godt du holder motet oppe, du var jo bittelitt forberedt på at det kunne hende du ble satt tilbake. Og det øker jo absolutt ikke sjansen for å miste! Håper Alt går bra for dere :klem:

Og godt at det ser ut som om sambo takler det bedre!

Jepp, var nok litt skuffende. Fikk ikke sett et bankende hjerte en gang. Menmen. Nå er det ni uker til uke 12, i stedet for bare seks! :ler: Får bare prøve å være positiv.

Jeg tror sambo kommer til å vokse mer og mer ved tanken. Han kommer til å glede seg når magen vises og han ser den lille tydlig på UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Ja, man må jo bare tenke at ting kommer til å gå bra!! Til sommeren skal vi kjøre til Ikea (har ikke Ikea særlig nært oss, så blir en del timers kjøring) for å kjøpe en del babyutstyr og sånt, så innerst inne tror jeg jo at det kommer til å gå bra. Sånn i og med at vi planlegger allerede!

Takktakk! Koser meg på sofaen jeg etter å ha vært på farten siden klokken ti i morges!

Man må være positiv. Våknet opp i dag og hadde en god følelse i meg, at alt går bra. Ja, det kommer til å gå bra, selv om du ble satt tilbake et par uker. Koselig å kjøpe ting på Ikea, billig og greit (og puslespill for voksne :lur:), eneste jeg og forloveden har kjøpt var en pose Daim til søsteren hans.

Deilig å kose seg på sofaen, sitter gjerne og halvsover foran tv'en her. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må være positiv. Våknet opp i dag og hadde en god følelse i meg, at alt går bra. Ja, det kommer til å gå bra, selv om du ble satt tilbake et par uker. Koselig å kjøpe ting på Ikea, billig og greit (og puslespill for voksne :lur:), eneste jeg og forloveden har kjøpt var en pose Daim til søsteren hans.

Deilig å kose seg på sofaen, sitter gjerne og halvsover foran tv'en her. *sukk*

Ja, ingenting er godt for å være negativ! :) Jeg tror lille frøbel vil klare seg utmerket! H*n har sterke gener.. :fnise:

Men nå legger jeg meg! Klokken ti over ni..hehe, jaja..Lurer på hvordan formen er om to-tre uker når jeg er zombie allerede i uke fire! :ler:

Edit: Må jo ikke glemme å klemme Piffy tilbake! :klemmer:

:sovne:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg måtte innom for å sjekke hvordan det gikk i dag. Det er klart alt kommer til å gå bra med Lille Frøbel. Noe annet skal du ikke tenke. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg måtte innom for å sjekke hvordan det gikk i dag. Det er klart alt kommer til å gå bra med Lille Frøbel. Noe annet skal du ikke tenke. :hug:

Heisann heisann! :) Bare koselig det!

Nei du har rett i det. Tenker man noe annet blir man jo dessuten bare sliten og trøtt!!

Note so self: Når man gir etter for trøttheten og hopper til køys klokken ni om kvelden, så våkner man halv sju om morgen og føler seg rimelig lys våken! :fnise:

I dag skal jeg til legen for å ta laktosebelastning. Satser veldig på at jeg ikke har intoleranse, for disse tre døgnene hvor jeg har holdt meg unna ALT som inneholder melk, de har vært plagsomme. Har funnet ut at det er jo nesten melk i alt jeg liker å spise til daglig!

:hoppe: I dag kommer den andre besteveninnen min på besøk! Hun bor i ikke i byen lenger, så det er alltid så stas når hun kommer! :hoppe:

Dette blir ei BRA helg! Bortsett fra at sambo skal bort i helgen da, men det går så fint. Tåler helt fint å være alene. Faktisk litt godt også. :) Så skal jeg og sambo gjøre noe koselig på søndag. :)

Hva skal dere i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Du kommer til å være helt i koma når du når uke 7 :fnise: Neeeeida, det kan hende det går i bølgedaler, noen dager er bedre enn andre. Misunner deg på det at du faktisk våkner opp mer uthvilt, våkner støtt og stadig opp og føler at hodet er fylt med en blanding av grus og bomull.

Så koselig med besøk! :jepp: Og litt koselig å være alene :fnise:

Håper det går bra hos legen, og at du ikke er laktoseintolerant, siden du faktisk er så mye i kontakt med melk (utfra det jeg leser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra jeg fikk klem tilbake!

Innom for å ønske en god helg! :jepp:

Vi skal ikke gjøre noe stort, må vaske litt klær siden jeg reiser til Bergen på søndag :) Ellers blir det fint lite action her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den lille spiren! Blir spennende å følge med her inne :) Er selv 7 uker på vei og alt er helt nytt for meg. Kjempespennende tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å være helt i koma når du når uke 7 :fnise: Neeeeida, det kan hende det går i bølgedaler, noen dager er bedre enn andre. Misunner deg på det at du faktisk våkner opp mer uthvilt, våkner støtt og stadig opp og føler at hodet er fylt med en blanding av grus og bomull.

Så koselig med besøk! :jepp: Og litt koselig å være alene :fnise:

Håper det går bra hos legen, og at du ikke er laktoseintolerant, siden du faktisk er så mye i kontakt med melk (utfra det jeg leser).

Tviler ikke på det! Når man er såå trøtt såpass tidlig i svangerskapet så blir det vel helt sikkert værre!

Gikk bra hos legen. Etter å ha drukket masse ekkel, søt laktosevæske, og fire blodprøver så fikk jeg endelig dratt derifra. Var det fra kvart over åtte til halv tolv nesten. Huff. Så har jeg gjort husarbeid, og nå slapper jeg av. Deilig!

Så bra jeg fikk klem tilbake!

Innom for å ønske en god helg! :jepp:

Vi skal ikke gjøre noe stort, må vaske litt klær siden jeg reiser til Bergen på søndag :) Ellers blir det fint lite action her! ;)

Du må ha en god helg du også!

Blir ikke mye action her heller, men det er det som er så deilig! :) Er nesten litt godt at jeg ikke kan drikke på lenge. Det er egentlig et eneste stort styr!

Ja nå ligger jeg bare på sofaen og halvsover! Gleder meg til veninnen min kommer senere i dag, men for at jeg skal være opplagt så tenker jeg å ta meg en liten blund nå snart. :)

I dag blir det enten hjemmelagde kjøttkaker med potetmos gulrøtter og peppersaus, eller pølse- og makaronigrateng! Elsker begge delene! :)

Når begynte forresten dere å få mage? Da tenker jeg luftmage, ikke selve babymagen som ikke kommer før om leeenge! Har lyst til å kunne SE at jeg er gravid! :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med den lille spiren! Blir spennende å følge med her inne :) Er selv 7 uker på vei og alt er helt nytt for meg. Kjempespennende tid!

Heihei! Og :velkommen:

Takk for gratulasjon og gratulerer tilbake! Det er bra spennende ja! :) Tenk at i november så får vi en liten baby. Den lille saken som ligger i magen og spirer skal bli en baby. Er så rart å tenke på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Fysj, ekkel laktosevæske hørtes ikke gøy ut nei. Misunner deg ikke for å si det sånn, men greit å få det overstått.

Her er det ikke mage for å si det sånn, men vet ikke om magen skjuler seg under spekklaget. Kjenner det buler litt mer ut, men det kan bare være tarm. Kan godt hende magen ikke kommer ordentlig før i uke 20 (hehe, neida) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj, ekkel laktosevæske hørtes ikke gøy ut nei. Misunner deg ikke for å si det sånn, men greit å få det overstått.

Her er det ikke mage for å si det sånn, men vet ikke om magen skjuler seg under spekklaget. Kjenner det buler litt mer ut, men det kan bare være tarm. Kan godt hende magen ikke kommer ordentlig før i uke 20 (hehe, neida) :fnise:

Spennende!! :)

Nei laktosebelastning var ekkelg! Ser ut som en narkoman på armene med fem sprøytestikk også.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kjedelig å bli satt så langt tilbake på UL da.... :sjenert:

Ble selv satt tilbake ca 2 uker, men det var jeg veldig forberedt på så ble ikke skuffa.

Moro at dere fikk ny gratis UL om en mnd da! :o)

Da har dere noe å glede dere til!

Magen kom ikke her før nærmee uke 20.

Av og til veldig oppblåst på kveldene før det, men så i grunn bare ut som jeg hadde lagt på meg... Ingen babyfasong på den liksom :fnise:

I helga skal det feires bursdag her i heimen.

Jeg fyller i morgen! :)

I dag er det venner som kommer på kake og godis og i morgen kommer svigerfamilien :)

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...