Gå til innhold

Noen andre jenter som tenner på hvite sokker?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 20 år som tenner på møkete sokker.Liker å ha et par f.eks adidas sokker og lukte på samtidig som jeg fingrer meg selv.Da tar det ikke mange sekundene før jeg får en kjempe orgasme.Har prøvd å fingre uten sokker og da kan jeg fingre i times vis før jeg kommer.Har flere samme erfaring????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei Torill!

Hvis du virkelig er en 20 år gammel jente som tenner på møkkete tennissokker blir eg virkelig sinnsykt kåt av å tenke på deg og det du sier du holder på med.Snakker du om hvite,gråe eller svarte sokker? Send meg ett par møkkete sokker som jeg kan bruke når jeg runker og tenker på deg.Ble kjempe kåt nå men bare om du er en jente og mente det du skrev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tenner på å se jenter med "møkkete" hvite tennissokker.. Men ikke om de er full i kliss og sånn. Hvite sokker som har blitt løpt med på ett skittent gymsalgulv i en time eller to er bra! Da blir jeg tent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tøffe Tore

Jeg er helt enig med de to andre her at jeg blir tent av sokkker..Tenner veldig på å se på håndball jenter.Se de søte føttene med de deilige sokkene trekt oppover leggen og i håndballsko.Det er nesten nok til at det går for meg.Tenker ofte på dette når jeg ronker :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere kunne lage en gruppe på yahoo, eller en webside for dette . Det ser ut som det mangler, siden det tydligvis er en del av dere. Så slipper de som syter på denne tråden her se hva som blir sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Er En tennissokk elskende jente jeg og, men synes ikke det gjør noe å få noen kommentarer fra de FÅ der ute som sier de ikke liker tennissokker(men som helt sikker ikke bruker noe ennnet enn hvite sokker).. Det bare liver opp debatten litt.

Hilsen jente som "bor" i hvite/grå tennissokker så mye hun kan! Det er bare så deilig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg blir virkelig tent av hvite tennissokker. Bruker det nesten alltid! Synes det er sexy og blir kåt av å bruke det om jeg er alene eller sammen med andre. Kom opp i en pinlig situasjon for litt siden. Kom hjem fra skolen kjempe kåt og trodde ingen var hjemme. Jeg gikk inn på rommet mitt og tok av meg alle klærne bortsett fra sokkene som selvfølgelig var hvite tennissokker og lå meg ned oppå dynen i sengen og begynte å fingre meg.. Plutselig kom min mor inn døren til meg. Der lå jeg og spriket med beina med tre fingre inni vagina og sokker på føttene. Etter den gang lærte jeg hva nøkkelen i døren skal brukes til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er en gutt som blir opphisset av hvite sokker. Er det ikke noen av dere som kunne laget en hjemmeside eller noe der man kunne legge ut bilder av sokker, bilder av jenter i hvite tennissokker, bilder av jenter i ole brum sokker, bilder av en enslig sokk som ligger på gulvet; bilder av møkkete sokker og bilder av nye sokker?? Tror det finnes et marked for en sånn side om noen flinke sjeler kan sette i gang og lage en sånn side. Det er helt tydelig at det er mange som er opptatt av dette. Eller er det noen som vet om en sånn side finnes allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er helt fjern, men jeg bruker sokker som mest mulig matcher buksene jeg har på - og, når jeg har på skjørt, bruker jeg faktisk ikke sokker i det hele tatt !?!. Og ikke nok med det - jeg bruker tynne sokker om sommeren og tykkere sokker om vinteren! Slå den! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg er helt fjern, men jeg bruker sokker som mest mulig matcher  buksene jeg har på - og, når jeg har på skjørt, bruker jeg faktisk ikke sokker i det hele tatt !?!. Og ikke nok med det - jeg bruker tynne sokker om sommeren og tykkere sokker om vinteren! Slå den!  :o

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. Og hvite tennissokker er vel det største turn-off'et jeg kan tenke meg - her og nå i alle fall!

Men; som sagt så mange ganger før; HVER SIN SMAK :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tennissokker(hvite) er og blir det deiligste, mykeste, varmeste, og peneste! Ingen ting kan måle seg med et par nye tennissokker! Og brooks sokker er favoritten her og. It realy turns me on..... Sexy!! Tennissokker i dag, tennissokker i morgen og tennissokker for alltid!!!! :lol:

Hvit tennissokkhilsen fra Karoline 20 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...