Gå til innhold

Å være i et åpent forhold


Tabris

Anbefalte innlegg

Gjest Fikira

Jeg er i åpent forhold... jeg er ikke nudist som tar betalt for å ha meg med flere mennesker mens unger er rett ved siden av ; D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i åpent forhold... jeg er ikke nudist som tar betalt for å ha meg med flere mennesker mens unger er rett ved siden av ; D

Høres fornuftig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Så egentlig er du for åpne forhold, Steinar? For du forsøker jo å ha et forhold til en gift kvinne....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så egentlig er du for åpne forhold, Steinar? For du forsøker jo å ha et forhold til en gift kvinne....

Nei, jeg skal tvinge henne til å måtte bestemme seg.

Det kaller ikke jeg et åpent forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Når noen flytter tilbake til partner etter et brudd hvor en tredjepart har vært involvert, så sier all sunn fornuft, alt sunt "folkevett" og all erfaring at tredjeparten er ute av bildet, dersom h*n i det hele tatt noensinne var I bildet.

Og fortsatt fordømmer du andre og tror at du sitter på den hele og fulle sannheten.

Jeg elsket en gift mann. Vi traff hverandre tilfeldig, jeg forelsket meg i ham ved første blikk før jeg visste at han var gift, han forelsket seg i meg.Han var mannen i mitt liv. Vi innledet aldri et seksuelt forhold. Jeg sa til ham at han måtte velge bort det han hadde, så fikk han velge meg. Det klarte han ikke. Han kunne ikke velge bort en partner han hadde hatt halve livet, la barna oppleve at mor og far brøt opp. Hans respekt for familie og partner, og det de tross alt hadde sammen var for stor. Da han fortalte meg det sa jeg at det er derfor jeg elsker deg. Fordi du er helstøpt og trofast, hadde du valgt meg så hadde jeg ikke villet ha deg. Jeg ville aldri kunne vært kvinnen som ødela et forhold og tok pappa fra barn og mamma.

Det anbefaler jeg alle elskerinner å gjøre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, de fleste av oss er jo korttenkte og ureflekterte mennesker som ikke følger reglene til Steinar, så da roter vi oss stadig borti uakseptable og verdiløse forhold. Du vet, typisk sånne forhold hvor man bor sammen, er glad i hverandre, har sex med hverandre, stoler på hverandre, ikke lurer på hva den andre vil, gir hverandre frihet, trygghet og støtte, og kanskje til og med har barn i lag. Bare rot og rør.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det verste er jo at de fleste ikke selv skjønner hvor feil det er.

Se for deg en flokk med unger som er ute med syklene sine en tidlig vårdag. Vesle Einar har lest masse om sykling, sett folk som sykler på tv og - ikke minst - tenkt skikkelig mye over hvordan man skal sykle. Men stakkars, lille Einar er ordentlig uheldig. Hver gang han setter seg opp på sykkelen, går han skikkelig på snørra. Han gjør nøyaktig sånn som han har tenkt ut at man skal sykle, men ender opp med trynet i asfalten hver eneste gang han prøver.

Samtidig sykler alle de andre barna glade og fornøyde rundt ham, mens de ler og smiler. I grøfta ligger Einar, full av skrubbsår og blåmerker, og forklarer dem hvordan det skal gjøres. Og det som gjør mest vondt for lille Einar, er ikke kulen i panna eller småsteinene som sitter fast under huden på knærne. Det er at de andre ikke skjønner at de gjør det feil.

Endret av Fønix
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det verste er jo at de fleste ikke selv skjønner hvor feil det er.

Se for deg en flokk med unger som er ute med syklene sine en tidlig vårdag. Vesle Einar har lest masse om sykling, sett folk som sykler på tv og - ikke minst - tenkt skikkelig mye over hvordan man skal sykle. Men stakkars, lille Einar er ordentlig uheldig. Hver gang han setter seg opp på sykkelen, går han skikkelig på snørra. Han gjør nøyaktig sånn som han har tenkt ut at man skal sykle, men ender opp med trynet i asfalten hver eneste gang han prøver.

Samtidig sykler alle de andre barna glade og fornøyde rundt ham, mens de ler og smiler. I grøfta ligger Einar, full av skrubbsår og blåmerker, og forklarer dem hvordan det skal gjøres. Og det som gjør mest vondt for lille Einar, er ikke kulen i panna eller småsteinene som sitter fast under huden på knærne. Det er at de andre ikke skjønner at de gjør det feil.

:skratte: Helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært gjennom et samlivbrudd og det var ikke så mye surr fram og tilbake som du vil ha det til. Han flyttet ut, jeg kjøpte ut hans andel og siden har vi vært fra hverandre. Det kommer ikke til å bli noe flytting ut og inn her. Så hvis jeg treffer en annen mann så kan han være trygg på at jeg er ferdig med forrige forhold.

Folk er forskjellige og parforhold er forskjellige. Åpenbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det verste er jo at de fleste ikke selv skjønner hvor feil det er.

Se for deg en flokk med unger som er ute med syklene sine en tidlig vårdag. Vesle Einar har lest masse om sykling, sett folk som sykler på tv og - ikke minst - tenkt skikkelig mye over hvordan man skal sykle. Men stakkars, lille Einar er ordentlig uheldig. Hver gang han setter seg opp på sykkelen, går han skikkelig på snørra. Han gjør nøyaktig sånn som han har tenkt ut at man skal sykle, men ender opp med trynet i asfalten hver eneste gang han prøver.

Samtidig sykler alle de andre barna glade og fornøyde rundt ham, mens de ler og smiler. I grøfta ligger Einar, full av skrubbsår og blåmerker, og forklarer dem hvordan det skal gjøres. Og det som gjør mest vondt for lille Einar, er ikke kulen i panna eller småsteinene som sitter fast under huden på knærne. Det er at de andre ikke skjønner at de gjør det feil.

Priceless :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Det har aldri vært en mann som klarer å forstå kvinner.

Jo, det er det. Jeg kjenner mange menn som forstår meg. Mulig det har med å gjøre at jeg er god på å kommunisere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en måte å få se om hun tilpasser seg mine grenser, og dermed om hun og jeg vil kunne samarbeide i et parforhold - eller ikke.

Tilpasser du deg hennes grenser, da? Eller er det bare hun som skal tilpasse seg dine? Og om så, hvordan er dette "samarbeid"? Du bestemmer reglene, og hun følger dem, er det dét du kaller "samarbeid"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det er det. Jeg kjenner mange menn som forstår meg. Mulig det har med å gjøre at jeg er god på å kommunisere....

Noen kvinnfolk er umulige å forstå. Av ulike årsaker.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...