Gå til innhold

Min merksnodige verden :)


kissa85

Anbefalte innlegg

Jaaaaa.... skulle man prøve å skrive dagbok da kanskje :)

Har neimen ikke hatt dagbok siden topp-skoledagbok tidene jeg :fnise:

Er akkurat ferdig med å lage meg rumpedusk til harepuskostymet mitt til i morgen :) Jobber i barnehage og i morgen er det karneval :) Blir nok moro :)

Også har min kjære samboer kommet hjem etter å ha jobbet i oslo hele uken :) En dag jobb igjen på meg så blir det helg :D

Håper det er noen som vil bidra så at dagboken min ikke blir bare kissa85 inlegg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig med litt liv her da :)

Nå har jeg endelig tatt helg, ny-dusjet og tatt ansiktmaske og føler meg ren og pen :) Hoppet i onepiecen og fått tempraturen opp til 25 grader på stua *digg*

Samboeren ser på en eller anna actionfilm, mye action høres det ut som :fnise:

Jeg sitter bare å koser meg med litt forumlesing og litt god musikk, med en absolutt søteste pusekatten malende i fanget :) Deilig fredag :)

I morgen skal jeg på lunsj med ei venninne på egon :) namme nam :digge:

Hva slags planer har dere for helgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine planer for helgen, er å jobbe litt, slappe av, og kose meg med hunden som nettopp har flyttet inn hos oss :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hund da :) HVa slags hund? valp?

Vi fikk oss omplasseringhund på 8 år for ca 1 mnd siden vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal passe en hund i 7mnd mens eieren jobber utenlands :)

Blanding av chihuahua og papilon :)

Hvilken hund har dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har en dunker.. det er en harehund :) har en jeger til samboer da vettu ;) hehe...

aha :) Koselig med dyr :) har to pusekatter også vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det lørdagsmorgen :)

Sitter i pysjen enda og slapper av.

En ting jeg lurer på: stenger mannfolk ute lyder de "ikke vil høre" som f.eks da hunden piper tidlig på morran og må ut å tisse? Jeg våknet ved første pip jeg, mens min samboer var fortsatt laaaaangt inn i drømmeland :fnise:

Men men.. er en deilig morgen med null grader ute :) Jeg lengter etter vår :D

Skal snart fiffe meg litt opp, blir henta av venninnen min ved 13 tiden :) Vi skal på jente lunsj og kikke litt på klær :)

Ha en fantstisk lørdag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Hvor i Norge holder du til?

Ja jeg tror nok mannfolk fint klarer å stenge ute ting de ikke vil høre, eller se ;)

Håper du hadde en fin lunsj med venninnen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i oppland.. enn du?

Ja, vi koste oss kjempe masse :) Hun og typen har akkurat reist :) De kom på hjemmelaget pizza og super mario på wii :) Kjempe artig :)

Ute snør det som pokker.. er så møkka lei vinteren nå... :kjefte:

Så da vet man hva man må gjøre i morgen :S måke snø :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i oppland.. enn du?

Ja, vi koste oss kjempe masse :) Hun og typen har akkurat reist :) De kom på hjemmelaget pizza og super mario på wii :) Kjempe artig :)

Ute snør det som pokker.. er så møkka lei vinteren nå... :kjefte:

Så da vet man hva man må gjøre i morgen :S måke snø :snurt:

Jeg bor på østlandet :)

Ååh, Wii er kjempe artig da :) Wii og buzz ;) Hehe..

Men å måke snø er ikke like artig....

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt moro med buzz også ja :)

I dag har det vært mye utedriving, men det har jo ligget på rundt 0 punktet så det har bare vært deilig å være ute :) Samboeren har måket avtaket vårt også, så når han reiser til oslo igjen i natt så slipper jeg å være bekymret for å våkne med taket i senga :gjeiper:

Nå har vi kommet oss inn og begynner å få varme i beina igjen, jeg har satt en bolledeig som hever nå :) Nam :)

Ha en fantastisk søndagskveld folkens :) Det skal jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) prøvde en ny oppskrift jeg fant på klikk.. den smakte mer rundstykker enn boller :/ æsj.. boller skal jo være søte jooo :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og snoker i boken jeg! :vinke:

Synd at bollene ikke ble som ønsket, men da passer uttrykket "bedre lykke neste gang" veldig godt! :happy: Jeg for min del har prøvd uttallige ganger og gitt opp hele bakeprosjektet. I heimen hos oss er det dermed sambo som må ta seg av den slags prosjekter :lol:

Håper du har hatt en fin helg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk :) prøvde en ny oppskrift jeg fant på klikk.. den smakte mer rundstykker enn boller :/ æsj.. boller skal jo være søte jooo :snurt:

Det er helt sant. De skal helst være litt søte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og snoker i boken jeg! :vinke:

Synd at bollene ikke ble som ønsket, men da passer uttrykket "bedre lykke neste gang" veldig godt! :happy: Jeg for min del har prøvd uttallige ganger og gitt opp hele bakeprosjektet. I heimen hos oss er det dermed sambo som må ta seg av den slags prosjekter :lol:

Håper du har hatt en fin helg! :kose:

Hei :) Så koselig at du snoker da :) slikt liker jeg.. hihi..

Ja, kjedelig når de ikke blir som forventet.. menmen.. da bruker jeg de som rundstykker i stedet, så prøver jeg igjen en annen dag :)

Hadde du en fin helg da? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det jammen meg mandag igjen :gjeiper:

I natt reiste sambo til en ny uke i oslo, og jeg er alene med dyra våre ( som bare ligger å sover)

I dag har jeg vært flink og trent bittelitt hhttp://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=542788&st=0&gopid=8948846&#entry8948846jemme her, har ett lite håp om å gå ned litt før sommeren, har endel å gå på for å si det slik :kjefte:

Nå er jeg nydusja og hoppet i onepiecen og klar for en slapp kveld :)

Har dere hatt en fin mandag da flickar? :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del har hatt en helt ok helg, men har hatt veldig hjemlengsel :gjeiper:

Så kjedelig med sambo som pendler så langt da! Er det en midlertidig situasjon, eller er det mer permanent?

Slapp kveld i onepiecen hørtes ut som en god plan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...