Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Denne falt jeg for. Stor og fin leilighet, klar til å pusses opp etter mitt hode. Likte kjøkkenskapene som de er, hadde bare malt litt der. Badet måtte fikses, men ellers er rommene store, lyse og greie å møblere. Jepp, jeg tar den jeg. ;)

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=27556949&reference=2011/3/25/9/275/569/49_927656301.jpg

Neeeeeei, JEG tar den!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhhh....det klør i oppussingsfingrene mine! Den kan bli MEGET bra ja Margareth!!!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La du merke til de tacky detaljene? Bysten med stuepikeantrekket som var litt på kanten, bildet på soverommet av en dame med litt spesielle ansiktsutrykk, og de gjennomlyste greiene på baderomsvinduene :ler:

Hvorfor i svarte har de den bysten i SPISESTUA? Og er det husets frue det er bilde av på soverommet? Veldig pussig i en boligannonse..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enebolig med panoramautsikt over fjorden og de beste solforhold

Her skulle jeg gjerne bodd. En del av innredningsdetaljer var ikke helt etter min smak, men det går kjapt å fikse på. Ellers er det neppe et sted å bo om man skulle bli dårlig til beins.

Ellers virker dette som et trivelig sted:

LAGÅSEN - Stor herskapelig eiendom - Delikat oppusset - 3,6 mål - Tun - 5 bygg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste: "Enebolig med paranormal utsikt"...hehe...og må si at jeg nok kunne klare å ha satt røttene mine dypt ned i jorden der. :) Tananger-boligen var også "snasen". Lys og luft er viktig. Spesielt kjøkkenet likte jeg der, med lang arbeidsbenk ved vinduene. Fri utsikt til potensiell arbeidslyst, kaller jeg sånt noe. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jeg leste: "Enebolig med paranormal utsikt"...hehe...

:fnise:

Bare et tidsspørsmål før du får besøk av TvNorge eller Fem for deltakelse i Åndenes makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger neppe ute på finn, men da tror jeg at jeg tar bolig i "Åndenes hus" likegodt med èn gang... :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

nå har jeg ikke lest hele tråden,så vet ikke om dette huset ligger her.ikke sånn megadyrt da i forhold til de andre her,men ville bare påpeke det jeg hvertfall IKKE ville hatt om jeg hadde hatt penger.og jeg vet hvertfall hvordan jeg IKKE vil innrede mitt hus!! :fnise:

Min lenke

(forresten,legg merke til den..gynekologaktige? stolen på badet)

SÆRT hus.

Endret av *Bumblebee*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

nå har jeg ikke lest hele tråden,så vet ikke om dette huset ligger her.ikke sånn megadyrt da i forhold til de andre her,men ville bare påpeke det jeg hvertfall IKKE ville hatt om jeg hadde hatt penger.og jeg vet hvertfall hvordan jeg IKKE vil innrede mitt hus!! :fnise:

Min lenke

(forresten,legg merke til den..gynekologaktige? stolen på badet)

SÆRT hus.

Å, du milde himmel! Interiørdesigner gone mad.

I all galskapen likte jeg faktisk badene, muligens fordi de framsto som det mest normale og beroligende. Den "gynekologaktige" stolen er vel en massasjestol, og takke meg til å ha massasjestolen på badet framfor på stas i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøjjemeg. :klo: Den siste der var ganske over the top, og jeg så for meg at det ble spilt inn "voksenglamourfilmer" i de omgivelsene der...men jeg likte faktisk den generøse formen på sofaen (ikke fargen), og lysestakene var absurde men litt ok også :biggrin:, ja til og med speilet bak sofaen var det en viss bevegelse og energi over, men totalen var ikke helt meg, nei. Morsomt å se på "rariteter" på nett også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh! Den masasjestolen er kanskje det eneste i det huset jeg kunne tenkt meg, sånne stoler er sykt deilig å sitte i, selv om de er stygge som juling ;)

Tror kanskje de som bor der kommer fra en annen kultur med litt andre smakspreferanser enn den gjengse nordmann. Det var gjennomført da - det skal de ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå har jeg ikke lest hele tråden,så vet ikke om dette huset ligger her.ikke sånn megadyrt da i forhold til de andre her,men ville bare påpeke det jeg hvertfall IKKE ville hatt om jeg hadde hatt penger.og jeg vet hvertfall hvordan jeg IKKE vil innrede mitt hus!! :fnise:

Min lenke

(forresten,legg merke til den..gynekologaktige? stolen på badet)

SÆRT hus.

HERREGUD!! Det er det styggeste jeg har sett.. Noe så smakløst! Grønn ledbelysning i trappen liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha ja sant??det jeg faktisk nesten la mest merke til var de GRELLE fæle plastblomstene(??) til høyre i det første bildet fra innsiden av huset.

hufff...men det var så sykt mye tacky der at det "rant litt over" nesten..ble bare FOR mye.

jaja godt man har forskjellig smak :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stor representativ enebolig med hybel Flott beliggende med sjøutsikt på Baugsåsen-Rygge

Denne likte jeg godt, gitt at ingen får tillatelse til å bygge på jordet nedenfor. En del å gjøre inne ifht. overflater, men alt i alt et sted jeg ser for meg det er godt å være. (De som har tatt bilder har i tillegg vært flinke til å få fram god stemning).

Øvre Fuglset - Arkitekttegnet enebolig med spennende planløsning og suveren utsikt.

Denne er mest på grunn av utsikten. Jeg er litt skeptisk til så mange halvplan, og det må nok også gjøres litt med overflater her og der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamme-huset: jeg skjønner godt hva du mener her. Et gammelt og skjeldent sveitserhus proppfullt av muligheter...hvis en har tid og massevis av penger. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette huset hadde ikke jeg sagt nei takk til. Den som bare hadde hatt masse penger... Nesten så jeg vurderer å gå på visningen i morgen, bare for å drømme meg bort.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...