Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hadde ikke hatt noe i mot å bo i dette huset..

eller dette (med litt oppussing..)

Til sistnevnte bolig: hvordan klarer en slik bolig få så høy takst?! Kan jo ikke bare ligge i utsikten (og beliggenhet?) :klo: Nesten 10 mill? :overrasket:

Men jeg er med deg; etter inngående og dyptgående oppussing kunne det blitt en veldig bra bolig!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

for en gøy tråd!!ååhh likte dette jeg da...men mangler bare sånn ca 23 mill. noen som vil sponse? :lete::fnise:

Det var vel huset til Flatland mener jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du mener må pusses opp her?

Ikke mye, igrunn bare ny tapet på kjøkkenet + bytte flisene over kjøkkenbenken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rodmer: Jeg har veldig sans for sveitsere. Både oster og hus. Det er et helt anderledes særpreg i et gammelt hus, enn et nytt bygget i gammel stil. Når jeg står i et nytt hus på besøk for første gang, snuser jeg inn atmosfæren der, og ingenting kan konkurrere med personligheten og følelsen av de digre, solide husene. :rodmer:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: Jeg har veldig sans for sveitsere. Både oster og hus. Det er et helt anderledes særpreg i et gammelt hus, enn et nytt bygget i gammel stil. Når jeg står i et nytt hus på besøk for første gang, snuser jeg inn atmosfæren der, og ingenting kan konkurrere med personligheten og følelsen av de digre, solide husene. :rodmer:

:ler: Godt sagt :tommelopp:

Og jeg er enig med deg. De husene har utrolig mye sjarme i seg. Og som vi så av siste link; store, deilig rom!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Til sistnevnte bolig: hvordan klarer en slik bolig få så høy takst?! Kan jo ikke bare ligge i utsikten (og beliggenhet?) :klo: Nesten 10 mill? :overrasket:

Men jeg er med deg; etter inngående og dyptgående oppussing kunne det blitt en veldig bra bolig!! :jepp:

Enig med deg i at det var en høy pris, men huset er digert, har solide materialvalg, og tomta er stor til å ligge "midt i" byen i et ganske attraktivt og eksklusivt område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette huset kunne jeg tenkt meg,kanske ikke på Mysen da

Min lenke

La du merke til de tacky detaljene? Bysten med stuepikeantrekket som var litt på kanten, bildet på soverommet av en dame med litt spesielle ansiktsutrykk, og de gjennomlyste greiene på baderomsvinduene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken: den er bak! ...eller hvordan det nå var igjen. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spinell

La du merke til de tacky detaljene? Bysten med stuepikeantrekket som var litt på kanten, bildet på soverommet av en dame med litt spesielle ansiktsutrykk, og de gjennomlyste greiene på baderomsvinduene :ler:

Akkurat sånne ting bryr jeg meg mindre om, da det bare er innredningsdetaljer og uansett skal vekk, bortsett fra det litt uforståelige mønsteret på baderomsvinduene.

Da er det verre med bygningstekniske detaljer som, i dette tilfellet, gullfargen på de innfelte downlight-ene, valmetaket, karnappene, buen inn til spisestuen, og de smårutete vinduene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette huset kunne jeg tenkt meg,kanske ikke på Mysen da

Min lenke

Yes! :tommelopp:

Dette var et flott hus (hvis det hadde vært i min by :ler: ) Forutenom det blå badet (som jeg ville gitt en litt lysere farge) kunne man mer eller mindre flytte rett inn uten å gjøre noe videreverdigheter med det.

Konstaterer dog at "de" er litt kinky på Mysen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?reference=2010/10/12/1/244/828/41_2003168270.jpg&finnkode=24482841

Utvendig ser det ut som mitt drømmehus/hytte, men innvendig trenger det en skikkelig totalrenovering :jepp:

Oh yeeees! Indeed! For et utrolig sjarmerende hus. Og DEN utsikten og DEN flotte beliggenheten (Skjønt, hvor er Tromøy? :klo: ) Innvendig var det mye å ta tak i - - - men her i KG's fantasiverden, der vi har uante mengder med penger, så betyr jo det ingenting :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromøy er der Hove-festivalen holder hus. Ved Arendal et sted. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaaa! Da er jeg med :jepp: Arendal er en fin plass (og sikkert ikke så kinky som Mysen :fnise: )

Endret av Scorpina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Denne falt jeg for. Stor og fin leilighet, klar til å pusses opp etter mitt hode. Likte kjøkkenskapene som de er, hadde bare malt litt der. Badet måtte fikses, men ellers er rommene store, lyse og greie å møblere. Jepp, jeg tar den jeg. ;)

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=27556949&reference=2011/3/25/9/275/569/49_927656301.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...