Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

*legge lyssky plan om å nattlig hacke seg inn på en brusfabrikk eller femten og levitere ALLE panteklare ting ut* :ninja: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, Hoppetaujenta said:

STOPP salget med en gang - jeg tar det usett! :hoppe: Gamle komponist Sæveruds hjem er kjempefint!
_191536880.jpg
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=108776451 

Det er nok et par ting jeg ville forandret på, men dette er en eiendom jeg ville ha vurdert, om jeg hadde bedre råd, og var villig til å bosette meg i Bergen. (Hvilket neppe skjer noen gang. Spesielt det siste.)

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt noe i mot Bergen og flytter i morgen den dag...hvis noen kjøper og forærer meg kåken. :jepp: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv2 nyhetene nå. Noe hemmelig skjuler seg i kjelleren på dette huset. :ninja:

Anonymkode: 3900f...0e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på tv, men det er vinkjelleren. Jeg har sjekket allerede. :biggrin: Masse vin her nede. Ehh..DER nede! *hikk*

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Ser ikke på tv, men det er vinkjelleren. Jeg har sjekket allerede. :biggrin: Masse vis her nede. Ehh..DER nede! *hikk*

Vil du ha en leieboer når du flytter inn? Jeg kan passe på vinen :plystre:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er grei du. :jepp: Tror det er en litt rebelsk vin som trenger en nanny. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sphynx skrev:

Åååååh, vil bli millonær, masse spennende hus!

Mye fantastiske hus ja! Men for meg er beliggenheten viktigere enn et fett hus, jeg ville brukt alle millionene jeg ikke har til å kjøpe en tomt uten naboer i nærheten. Altså helt uten naboer, samtidig så sentralt som mulig, ikke enkelt å finne det. 

Det aller beste, et fett hus med mulighet for å hoppe naken ut i vannet fra terrassen uten at noen naboer ser meg :) Og en halvtime unna sentrale Østlandet, der jeg jobber ;) Men når jeg tenker meg om, med mange mill på bok kan jeg jo slutte å jobbe og bo hvor som helst. 

 

Anonymkode: 020bc...712

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye fantastiske hus ja! Men for meg er beliggenheten viktigere enn et fett hus, jeg ville brukt alle millionene jeg ikke har til å kjøpe en tomt uten naboer i nærheten. Altså helt uten naboer, samtidig så sentralt som mulig, ikke enkelt å finne det. 

Det aller beste, et fett hus med mulighet for å hoppe naken ut i vannet fra terrassen uten at noen naboer ser meg :) Og en halvtime unna sentrale Østlandet, der jeg jobber ;) Men når jeg tenker meg om, med mange mill på bok kan jeg jo slutte å jobbe og bo hvor som helst. 

 

Anonymkode: 020bc...712

Drømmen er å ikke ha naboer og annet bråk!

Hilsen hun som bor i bråkete borettslag midt i Oslo, ved supertraffikert vei. :mynona:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

I alle dager, det var ikke stort, men det som er der er godt og med strandlinje. Tar du regningen, AB? :biggrin: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

I alle dager, det var ikke stort, men det som er der er godt og med strandlinje. Tar du regningen, AB? :biggrin: 

:nei:

Anonymkode: bbf35...172

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...