Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:)  Jeg kunne godt hatt dette som et eget hus stående for seg selv, men det hadde blitt for tett-i-tett for min smak.
Likeså mye ok innredningsdetaljer, men badekar på soverommet er ikke min stil. Har sett måten å gjøre det på før
og det blir forstyrrende syns jeg. Blir liksom like naturlig som å ha et vanlig wc stående ved siden av nattbordet. :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:)  Jeg kunne godt hatt dette som et eget hus stående for seg selv, men det hadde blitt for tett-i-tett for min smak.
Likeså mye ok innredningsdetaljer, men badekar på soverommet er ikke min stil. Har sett måten å gjøre det på før
og det blir forstyrrende syns jeg. Blir liksom like naturlig som å ha et vanlig wc stående ved siden av nattbordet. :fnise: 

Eller på kjøkkenet😂

Anonymkode: bdb83...bef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer snart: attraktiv tomt på Skøyen, uten verneverdig sveitservilla:

https://www.nrk.no/ostlandssendingen/gammel-villa-i-oslo-totalt-utbrent-etter-brann-1.13935726

Det er to pant i eiendommen, og de er etablert omtrent samtidig. De er på snaut 50 millioner tilsammen, det dobbelte av kjøpsprisen. Jeg har sett tilsvarende før, for uvanlig dyre eiendommer. Betyr dette at et pant er flyttet (reetablert) og at sletting av det første ikke har blitt registrert, eller hva? Eiendommen er kjøpt av familie under markedspris? Noen som kan noe om dette?

Anonymkode: 938f3...576

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

stadig løsning det, men utrolig kjip beliggenhet oppå Trondheimsveien da...

Anonymkode: 04930...9a5

Er på utkikk etter bolig på vestkanten, med unntak av Nordstrand, så denne er uaktuelt.

Anonymkode: bdb83...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, alli634 skrev:

Jo, de er staselige, men mye å holde rent. Sånne må være nypussede syns jeg, men det er ikke noe problem når man benytter innleid rengjøringsgjeng for å shine opp i alle rom. En slik plass egner seg for folk som har et kunstner/artistliv hvor det er mange som skal innom for å se hvor fin bolig en har, pluss hjemme hos reportasjer...fint og flott, men det er ikke hjemmekoselig sett fra mitt ståsted. Beliggenheten er heller ikke det helt store. For meg. :)  Tror jeg står over akkurat denne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er greiere i sydligere og varmere strøk i forhold til kontinuerlig utlufting? I kalde norge blir det vel verre... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å se på alt dere legger ut. :laugh: Men et spørsmål. Hvor finner dere alle de rare\spesielle annonsene?  Søker dere bare opp helt random på finn? 

Anonymkode: 88a35...bd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

ikke noe å si på fasaden heller :P 

Anonymkode: 04930...9a5

Hver sin lyst. SÅ tett på Drammensveien er jo heftig da...

Anonymkode: 04930...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver sin lyst. SÅ tett på Drammensveien er jo heftig da...

Anonymkode: 04930...9a5

Søk på ord som unik, luksuriøs eller påkostet og sorter på høyest pris eller høyest pris per kvm.  :mrgreen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, penny_ skrev:

Dette er ikke akkurat en drømmeleilighet, men...

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=114881354

Jeg har ikke studert prisene i Oslo så nøye, men dette er jo sykt. Det er ikke balkong en gang!

På den kanten, vil jeg heller kalle det lokkepris, når den er så lav. 

 

Anonymkode: bdb83...bef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å se på alt dere legger ut. Men et spørsmål. Hvor finner dere alle de rare\spesielle annonsene? 
Søker dere bare opp helt random på finn? Anonymkode: 88a35...bd4

Må nok sjekke en del annonser. Noen av dem ber bare om å legges ut her, enten fordi de faller i smak...eller det motsatte. :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...