Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Spinell

Åh, det huset var fantastisk! Noe av det fantastiske er jo nettopp tapetene, selv om jeg kunne fått søvnproblemer av tapetet på soverommet.

Håper bare de som kjøper det ikke går amok med hvitmalingen, men tar vare på særpreget under oppussingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det huset var fantastisk! Noe av det fantastiske er jo nettopp tapetene, selv om jeg kunne fått søvnproblemer av tapetet på soverommet.

Håper bare de som kjøper det ikke går amok med hvitmalingen, men tar vare på særpreget under oppussingen!

Jada. Jeg lover :lur::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at de styrer unna shabby-chic-stilen der i alle fall, etter som den er på vei ut nå. På tide syns jeg. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på tide å få inn maksimalistisk-stilen. Den minimalistiske stilen har aldri heeelt gått helt hjem hos meg. Blir for 'sterilisert' for min smak. Jeg liker ryddige flater, og store rom, men et hjem som er nærmest strippet for alt særpreg og det som gjør det til et hjem? Nope... Not my cup of tea!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har pleid å like de stedene som de lager "Farmen"-programmene på. De ligger passe øde til og er kun rørt av tidens tann, altså ville det være kjempefint å starte fra scratch for å utforme det som jeg vil. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Fantastisk!

Hva med en en øy eller 84? :ler:

Ja, hvorfor nøye seg med en, når en kan ha 84!

Hvilken av øyene mine skal jeg inspisere i dag, mon tro? :fnise:

Ble veldig fascinert av den eiendommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pleid å like de stedene som de lager "Farmen"-programmene på. De ligger passe øde til og er kun rørt av tidens tann, altså ville det være kjempefint å starte fra scratch for å utforme det som jeg vil. :)

Enig! Har pleid å titte innom serien noen ganger bare for å sikle på omgivelsene, drømmer meg helt bort og ønsker jeg kunne bodd sånn. Bare litt mer tidsriktig selvsagt, med elektrisitet og innlagt vann hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=22127005&reference=5/221/270/05_2101279179.jpg

Synes dette så sykt fint ut! Er riktig nok ikke bilder innvendig, men har man råd til et hus til 30 mill, har man vel også råd til en evnt. oppussings-runde;p

Her snakker vi beliggenhet og uteareal ja! Utrolig flott. Gjør ikke så mye om man må bytte kjøkken om man har den beliggenheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?reference=2011/2/4/0/266/534/50_393971115.jpg&finnkode=26653450

Jeg elsker akkurat denne type hus. Skjønt, innvendig ville jeg brukt endel penger på oppussing. Jeg mener, røde vegger??? :overrasket::forvirret: Eiendommen har stor, flott hage og deilig utsikt! Yes!! :tommelopp:

*drømme*

Badet passet ikke særlig bra til resten av huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak.

Jeg kunne funnet på å malt de i forskjellige farger :P

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=26880628

Jeg falt for denne :) Litt for hvitt etter min mening. Men fin planløsning og nok med rom til hobbyer.

Bytte om trimrommet til hjemmekino og og pub :D

Åja, dette huset syns jeg og var fint!

Syns det første huset (Sveitservillaen til TS) var altfor pretensiøst og pompøst. Og AkerBrygge leiligheten syns jeg var kjedelig (men fin utsikt), og den med alle de mørke bjelkene virket bare rotete, og huset med paneltak var veldig ordinært og kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Badet passet ikke særlig bra til resten av huset.

Nei. Badet (og mye annet) passet ikke med huset, innvendig. Men i min lille fantasiverden så hadde ikke dette vært noe problem iom den kom til å bli pusset opp til å passe min smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slikt lite sted kunne jeg faktisk ha tenkt meg å tilbringe sommerhalvåret i. Trenger ikke å være megastort og fancy, men gjerne stille og tilbaketrukket inne i skogen/ved havet. Normal standard er helt greit det.

Folks innredning og fargevalg betyr ingenting når jeg drømmer på nett. Jeg ser på rommene, lysforholdene og mulighetene inne og ute.

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=23277283&reference=3/232/772/83_-1580736126.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ahh... :) Kjempefint sted, Kosemose! Ubehandlet panel kan fikses på. Det der er en nydelig drøm... :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...jeg syns det er koselig med gammelt og brukt, men det er noe med de nye boligene også... :) Bortsett fra at det ligger for tett i forhold til naboer, hadde jeg ikke sagt nei det Yvonnes hus i det hele tatt.

Endret av Margareth
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å bo i dette huset. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Kjempefin beliggenhet og vakkert hus, men syns det var grusomt innvendig. De har jo overhodet ikke tatt hensyn til huset når de har innredet, virker som de bare har kjørt på med glassbyggersten og moderne greier uten tanke for annet. syns dette var et eksempel på "hvordan frarøve et vakkert hus all sin sjel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...