Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅHH! Det der var litt av ett hus! Ja takk sier bare jeg :)

Jeg sitter ofte å titter på hus på finn, god et er så mye fint ute(og utrolig mye styggt. hahah)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her tar vi ikke hensyn til hva det koster -

dette er tråden hvor drømmene kan få utfolde seg. :jepp:

...og jeg tror at bildene taler for seg, så jeg sier ikke mere.

:rodmer:

Her er min drøm:

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=26084715

Den løsningen med badekaret omgitt av rullesteiner så veldig stilig ut ... Litt usikker på hvor lett det er med renholdet. Kan vel antakelig ha steinene i oppvaskmaskinen med gjevne mellomrom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den løsningen med badekaret omgitt av rullesteiner så veldig stilig ut ... Litt usikker på hvor lett det er med renholdet. Kan vel antakelig ha steinene i oppvaskmaskinen med gjevne mellomrom..

Jeg har tenkt det samme, men ettersom det heller ikke er noe problem i drømmene med hverken renhold eller vedlikehold: alt går! ;)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smaken er forskjellig. Slik er det med alt.

Når det gjelder Aker Brygge og sånne "byggverk": jeg hadde ikke orket å bo slik til at uansett hvilket vindu jeg så ut av, glodde jeg rett over til naboens vinduer og verandaer, hvor alle har førsteklasses "stjernekikkerter" stående klar til bruk. Jeg ville ha følt meg forfulgt... :tristbla:

Frihet er viktig for min del, men jeg respekterer selvfølgelig at andre syns dette er den eneste rette måten å bo på.

Det jeg tenker om de dyreste boligene på finn:

her er det tydeligvis mennesker med styggmange penger å svi av. Hvordan er det mulig å kjøpe seg så mye utrivelig å fylle stedene sine med? Det er helt sikkert de rette rikmanns-merkene på alt sammen. Det er gullkraner og løveskulpturer på badet...og alt man skal ha for å fortelle omverdenen at man nesten drukner i penger, men det er ikke trivelig der i det hele tatt.

Fremdeles i følge min egen smak. ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her tar vi ikke hensyn til hva det koster -

dette er tråden hvor drømmene kan få utfolde seg. :jepp:

...og jeg tror at bildene taler for seg, så jeg sier ikke mere.

:rodmer:

Her er min drøm:

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=26084715

Aldeles nydelig! :rodmer:

De blanke fine gulvene.. og badestamp midt i det enorme badet :ler:

Give it to me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig stygt kjøkken.

Helt enig!

Men tar meg da også råd til å pusse opp litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange hus på finn som jeg liker 100%, men det er veldig ofte noe som jeg liker ekstra godt. Loftsetasjer for eksempel. Med takvinduer og en skjermet liten veranda med utsikt vidt og bredt. Det hadde vært noe det! :jepp:

Fordelen med å drømme, er jo at alt kan skiftes ut etter min egen smak. Om rommet ellers er fint, får jeg alt spesialtilpasset mitt eget behov. Penger ingen hindring. Og selv om jeg er bare meg, betyr det ikke at jeg nøyer meg med en toroms for det om. Neida! :lur:

Store treetasjers hus skal det være. Jeg må ha plass til alt mitt pikkpakk (både det jeg allerede har, og det jeg har tenkt å bevilge meg etter at jeg har flyttet inn), og takhøyde nok til at personligheten min får slå rot og bli mangfoldig! :fnise:

*p.s. del gjerne eksempler (fra f.eks. finn.no) på det du liker, med oss her inne* :)

Endret av Margareth
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt det samme, men ettersom det heller ikke er noe problem i drømmene med hverken renhold eller vedlikehold: alt går! ;)

Har man råd til huset så har man sikkert råd til hushjelp også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hushjelp...? :klo: Der hadde jeg fått et problem. Jeg kunne ikke ha tenkt meg en eller flere fremmede som skulle detaljrydde og vaske i alt mitt regelmessig. Da fikk jeg heller lære meg å trylle støvet bort. I Amerika kan de alt sånt med illusjoner og sånne ting. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.s. det er faktisk store og fine rom i kåken på aker brygge, når jeg nå saumfarer annonsen. Til og med kjøkken med takvindu har de der. Det er mulig at jeg kunne ha vennet meg til luxus over tid. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P.s. det er faktisk store og fine rom i kåken på aker brygge, når jeg nå saumfarer annonsen. Til og med kjøkken med takvindu har de der. Det er mulig at jeg kunne ha vennet meg til luxus over tid. :fnise:

Hør, hør!

Godt at flere enn meg kunne tenke seg å bo slik, supersentralt på Aker Brygge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville ikke vært veldig lei meg for å bo slik...

*note to self: levere lottokupong litt oftere*

Jeg syntes de åpne takbjelkene sammen med den åpne trappen så innmari rotete ut. Ikke drømmehuset for meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her tar vi ikke hensyn til hva det koster -

dette er tråden hvor drømmene kan få utfolde seg. :jepp:

...og jeg tror at bildene taler for seg, så jeg sier ikke mere.

:rodmer:

Her er min drøm:

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=26084715

Fantastisk nydelig hus! Drømmehuset for min del. Ah, den som hadde hatt mye penger.;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...